petak, 21. lipnja 2013.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Ovo je uvjerljivo post s najgorim osvjetljenjem (dosad). Iza mene je razdoblje kiša i hladnoće i sivila, izuzetno zabavno za slikanje, i potpuna suprotnost, blještavilo do sljepila, što je opet izazov za slikanje. Uzmimo u obzir da radim i da se ne mogu slikati bilo kad, ima dana kad utrčavam u auto jer kasnim, i šminkam se na poslu, ovo je zaista najbolje što sam uspjela dobiti. Radujte se:) Outfit post nakon valjda dva mjeseca.


So, this is by far post with the worst light ever. I have had a long period of rain and clouds and grey, which is always a challenge for picture taking, and on the other hand, the brightest sun, which is also quit interesting when trying to take an outfit photo. Well, I did my best. You should also bare in mind I work, some days I just run into my car because I'm late to work and I put my make up at work, so this is really the best summary. So, be happy. An outfit post, after almost two months.
Ovo mi je baš ispalo uredsko izdanje. Crna haljina, bijela majica, crna torba, zeleni nakit. Ziheraški, znam. Ali uspjela sam staviti tri boje na sebe!

This is so office clothes. A black dress, white shirt, black bag, green jewelry. I know, very by-the-book. But I did manage to put three colors though!


Jedan od onih dana koji bi započeo blještavim suncem, i završio grmljavinom. Bio mi je neradan dan pa sam navukla traku na glavu i obavljala sve po gradu. Suknja je nova, i očito magnet za strance. Jedan gospodin me je u Kauflandu osmotrio i komentirao "kakva bijela suknja!" Malo sam se osjećala ko u reklami, samo sam čekala da pita čime je oprana. I super mi je to komentiranje očiglednog. Bijela suknja, ma daj?
Inače, bijela suknja nema podstavu. Hvala proizvođačima suknji, zaista štede na svemu.


This was one of those days that started with the sun, and ended with storm. I wasn't working and I was running some errands. The skirt is new, apparently a magnet for strangers. A guy came up to me to inform me I have a white skirt. Really?

Posao. Taj dan se spojilo nebo sa zemljom. Sjećam se da sam imala nekakav sastanak i konferencijska nema prozore i sastanak je trajao satima, i čula se neka buka izvana. Mislila sam da netko povlači stolce iznad nas, ispalo je da je bio prolom i tuča i pljusak i gromovi i sve. Kad je sastanak završio i ja krenula van, voda se prelijevala cestom i kiša je još pljuštala. Ja sam nosila crvene cipele od brušene kože, a nisam ponijela kišobran. Hlače su inače meni jako drage, iz H&M uzete ovu zimu, samo su se već rastegle. Bluzica je second hand.

There was such a storm that day. I remember I was in a conference room for hours, I only could hear noise from the outside, thought it was people moving office furniture, turned out to be storm. I wore red suede shoes and no umbrella, and by the time I got out of the building, there was water and more rain all around me.

Ispričala sam se već za blještavilo. Šta ću, ne sluša me Sunce. Zeleni samtasti šos, plavobijela prugasta majica, plava pašmina u plavim prugama, davni dar iz Portugala, i najudobnije balerinke koje sam već spominjala.


I've already apologized for the pictures. These are the most comfortable flats I have ever had. Scarf is a gift, from Portugal, years ago.

Prije nekog vremena, recimo mjesec- dva, ne sjećam se više, kod MSU je bio Bazaar, gdje su se izlagale i prodavale rukotvorine. Meni se u zadnje vrijeme sviđa koža kao nakit i kupila sam narukvicu od kože i metala, koja se par puta omota oko ruke. I košulja i šos su x nation, iz vremena kad su proizvodili i prodavali kvalitetnu robu. Košulja ima našivene trake, čudnovatih duljina i ne može se neš pametno s njima napraviti, i ja uglavnom završim da samu sebe upakiram ko poklon i svežem si mašnu naprijed ili na leđima.

Broj komentara: 7 :

  1. Dobro jutro , vridnice :)

    Lijepo izgledaš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve mi je super osim outfita nr. 2 - malo mi je hipijevski a ja nikako ne volim taj stil:-)
    Istu suknju iz xnationa imam i ja!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđa zadnji outfit :) Naglasi ti i strukić i noge, detalji su mi super... Ma za 5 :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bijela suknja! omg! hehe :D Ja inače "obožavam" tu današnju modu - prozirne bluze, suknje bz podstave i sl, nek se zrače sise i guzice :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hey,
    Nice blog..
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin..!!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Zadnja kombinacija mi je najbolja! :lux: I divne su ti ove balerinke! Divne! I narukvica! Skoro pa je lijepa kao moja! :grli: Hvala ti još jednom!

    OdgovoriIzbriši
  7. narukvica je zakon, jako mi se sviđa! I cijela ta kombinacija, a ona slikica s balerinkama <3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);