srijeda, 5. lipnja 2013.

Sudjelujem u natječaju- Uređenje doma

        izvor/ source

Prije nekoliko tjedana kontaktirali su me sa stranice Uređenje doma i ponudili mi da sudjelujem u natječaju/ nagradnoj igri. Zamolili su me da poslikam svoj omiljeni kutak, te napišem par riječi o njemu.

Zamolba mi se učinila zanimljiva, te sam pristala. Poslikala sam, svoj omiljeni kutak, u kojem sretna gljivim i tipkam po laptopu, prebacujem slike na blog i čitam knjige.

Nagradna igra? Natjecatelj koji osvoji najviše glasova dobiva unikatnu lampu (a lampi nikad previše, zar ne?), a drugu dobiva natjecatelj kojeg odabire jüri između top 5 kutaka.

Uglavnom, lijepo bih vas molila, ako ste za, da odete na linkove koje stavljam malo niže, pogledate moje čudo od omiljenog kutka, te  mi date svoj glas, ako mislite da bih baš ja trebala dobiti jednu prekrasnu, unikatnu lampu.

Ovo je link na Moj omiljeni kutak, a ovo je nagradna igra o kojoj se radi.

Hvala svima!

Broj komentara: 5 :

  1. Draga Zuba, nisam uspjela ući na link, ajd ti njega
    ponovi u odgovoru, pa da mogu lajkati!

    OdgovoriIzbriši
  2. da, mene isto izbacuje :( niti se vidi ova fotka što si je stavila u blog. popravi da lajkam :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ok, evo link
    http://www.uredjenjedoma.com/650/moj-omiljeni-kutak/

    ne znam što je blogu, nekad se inati...
    hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jel' samo like treba stavit? To sam uradila. Baš ti je fin kutak. :-)
    gaby

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakva predivna fotelja, izgleda preudobno, baš za popodnevno drijemanje :)
    nekretnine zagreb

    OdgovoriIzbriši

}, 10);