srijeda, 31. srpnja 2013.

Kolač s voćem/ A fruit cake


U nedjelju sam se zaželila kolača, i otopila sam jagode koje sam brala pred par mjeseci, i odlučila testirati nove keramičke posude koje sam kupila. Kolač uopće nema šećera, i ja sam uz njega pila bademovo mlijeko da bude finije. Pomiješala sam brašna koja sam imala doma (riža, slanutak, heljda), dodoala jedno jaje, malo ulja i pecivni prašak i izlila u posudice, a povrh stavila jagode i izlila svu onu tekućinu koja je ostala od jagoda. Jako jako jako fino. Mislim da bi u varijanti sa slatkim bila isto izvrsna. 
Ova tijesta su gusta i zasite. Jagode su zamirisale cijelu kuhinju.
Trebalo je samo nakon toga oprat suđe, najmrskiji dio.


On Sunday I was craving for cake, so I took some frozen strawberries I picked a few months ago, and made a cake. Not a special cake, but a really simple one. I took flours I had in my kitchen, added 1 egg, some oil and rice milk and water, and put the fruits on top of it. 
It tasted great. It think it would be also great with some sugar, if you eat sugar.
The whole kitchen smelled of strawberries, and the cake made me full.
The only that wasn't great, was the kitchen that should have be cleaned afterwards.





Broj komentara: 11 :

  1. S' jagodama sam na vi ali cenim da bi s' visnjama i aronijom bilo pun pogodak :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam nikad jela aroniju. kakvog je okusa? di ju nabavljaš?

      Izbriši
  2. Njam njam. Moja majka je radila kolač s kupinama. Ama ama ama!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Taman sam danas razmišljala koji kolač bih napravila..eto ideje :))

    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi je vec drugi/treci vocni kolac koji bookmarkujem od tebe. Izgleda da si profi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo mi je danas udahnulo tračak života!

    OdgovoriIzbriši
  6. This looks so yummy, I think you may have inspired me to make a cobbler tonight! I will have to use cherries instead (we have so many in our freezer from our tree), but hopefully it will be similar to the delicious looking photos you've posted. My family will thank you for the inspiration! ;D

    http://dresseduplikealady.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. it really was yummy, and it takes only one (bigger) piece to make you full!

      Izbriši
  7. Izgleda zamamno! Ja na moru nemam pecnicu i vec ceznem zadomacim kolacom! Ovaj probam kad se vratim kuci...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);