nedjelja, 21. srpnja 2013.

Kovrče/ Curls


Jučer sam na blogu Beauty& Mess naišla na odličan filmić kako napraviti ljetnu frizuru, i danas sam cijeli dan nosila tu grčku punđu na glavi. Divna je, miče mi kosu s lica i vrata. Posljedica smotane kose je kovrčava kosa!

Vama je to možda uobičajena stvar, ali ja imam jaku, gustu i neovisnu kosu. Pola moja glave je izbrijano na nulericu, od vrata naviše, sve do iznad ušiju, u obliku slova V. Tek otkad to izbrijavam, zadnjih 4-5 godina, moja kosa imam kakav-takav pad. Inače je bio kaos.
Naravno, kad imate jaku ravnu kosu, cijeli život želite kovrče.
E pa ja ih ne mogu imati. Frizerke su me odbijale. U srednjoj sam par puta pokušala s onim frkanjem na gaze, na što se moja kosa grohotom nasmijala i dobro da nije te gazice odbacila na drugi kraj sobe. Jedan jedini put, imala sam kovče jednu večer, na dan kad mi se prijateljica udavala. Tada sam otišla frizeru, imala sam dugu smeđu kosu, i napravio mi je kovrče na pol dužine, koje su izdržale do idućeg jutra.
Sve drugo: uvijači, mali, veliki, čičak, na gumicu oni željezni, oni spužvasti mekani, okrugla četka (smijurija) su jedan veliki vic mojoj kosi.

I tako, ja sinoć naletim na taj video, preoduševim se jer mi se sviđa kako izgledam s tim na glavi, nosam danas cijeli dan, dođem doma nakon izleta u Westgate i višesatnog druženja na Jarunu, skinem traku, i dobijem kovrče. Onako, dobar dan, mi došle.
30 godina sam ih pokušala dobiti, bezuspješno. Danas su došle, na moj neradni dan, kad ih skoro pa nitko ne vidi.
E pa kad su došle zaslužuju da idu na blog.
Dragi svi, ovo su moje kovrče. Trajat će nekih pol sata, ali ovo je dokaz da su postojale :)





Yesterday I found a video on the Beauty& Mess blog, with a great idea for a summer hairdo. I loved it so much I wore it all day today, and when I got home tonight, I've removed the stripe from my head and got curls!
You see, my hair is thick and strong and has its own life. Half of my head is shaven, all above my neck till my ears, in a letter V shape, and only since I have started shaving the hair, it looks more a hair do that it did before.
And for someone having a straight hair, I have always wanted curls, of course.
Oh, I have almost everything. Hairdressers turned me off, and I had tried so many ways to curl it, but my hair just laughed at my ideas and stayed straight.
I have forgotten the idea, and walk this planet with my straight hair, I love it now, after 30 years of trying ti change it.

And today, not asking for it, not trying, I've removed the band from my hair, and there were curls.
Well, hello curls.
Since my hair is too strong for them to stay longer, I know they will fade in half an hour. But they deserve to be put on my blog, to let the world see them.

Of course, such beautiful curls happen on a non working day.



Broj komentara: 17 :

  1. "Naravno, kad imate jaku ravnu kosu, cijeli život želite kovrče."..kako tacno. I kako te potpuno razumem..
    Meni ta traka oko koje ufrckavam jednostavno spadne s kose :( Pomazu sundjerasti vikleri (na mokru kosu, s' puno pene) i traje taman za slikanje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah, kolegica po kosi :)) onda me razumiješ.

      Izbriši
    2. potpisujem ovo. imam najravniju kosu ikad...

      Izbriši
  2. hahahaaha odlicnooooo, nek si i ti imala kovrce, ja kad pravim tu frizuru, mislim na taj nacin, svaki put mi ode pola kose, jer se zapetlja i zamrsi, jer mi je kosa preduga, a lokne izgledaju presavrseno, =D
    a to je bas dobro za ove ljetne dane , lahko za napraviti lagano za nositi , i lijepo kad se skine =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledala sam i ja nekoliko puta taj Martinin video, međutim, ja sam totalni antitalenat i nikako si ne uspijevam napraviti frizuru sama.
    Tebi je izvrsno uspjelo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti. moram reći da je ovo prvi da je nešto ovako ispalo na mojoj glavi :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. i jesam ,dok je trajalo!sat vremena.

      Izbriši
  5. Odavno to koristim,taj non heat curls nacin mi je super jer ne moram patiti svoju slabu kosu s figarom ili cim. Meni je tvoja kosa savrsena,dala bih guze da je moja tako gusta i jaka : D

    OdgovoriIzbriši
  6. Totoalno te razumijem i da, i meni je ovo jedini način da dobijem kovrče. Inače ih pravim tak da kosu nakon pranja, kada je još vlažna namotam oko te trake oko glave i držim tak cijelu noć dok se ne osuši i onda drži cijeli dan. I nekako mi najprirodnije izgledaju. Sad sam skužila još jednu,. blažu metodu. Kupila sam preko eBay-a za 1$ onaj vrag s čim se prave punđe (ono što izgleda ko crni uložak prorezan kroz sredinu xD) Isto tak, na vlažnu kosu i zamotam s tim punđu i dobijem lagane široke valove, izgleda lijepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nevezano uz post (ali ne mogu da odolim) - Misticna si je, tako, u prvo vreme, izgledala kao da je bila na lobotomiji..Strafta posred cela :)) Posle se navezbala :)
      A to sto spominje je jedna od varjacija na Mocart snalu http://www.kupi.ba/gallery/draganaja/1364112/prvi.jpg
      al meni to spadne za 10 minuta s' glave

      Izbriši
    2. ahahahahahahhahahahah.
      o tome nisam kod nje čitala!!

      Izbriši
  7. You look absolutely beautiful! The curls really compliment your face, and they have such a perfectly breezy, summer feel. I would see you and think that you have naturally curly hair! :)

    http://dresseduplikealady.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you!If only they could last longer :(

      Izbriši
  8. Hahahahha jao, a JA mislila da mi kovrče ne drže dugo :D U svakom slučaju, imala si divnu frizuru cijeli dan, i onda si imala malo i kovrče, i sve u svemu, good hair day :) A eto, mi smo vidjeli tako da nemaš beda ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ajme ne mogu vjerovat.! Kovrče! mrak! Ja bi!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);