nedjelja, 14. srpnja 2013.

Nedjelja/ Sunday

Za vikend mi je sestra došla na kontinent pa smo se malo družile, a ostatak vremena je, čini mi se, prošao na autocesti u kolonama tamo i nazad. Sezona je i svjesna sam mase putnika, ali tužno je da sam oba dana, kad sam putovala u Karlovac i kad sam se vraćala u Zagreb, svjedočila lančanim sudarima, u oba smjera, oba dana, a uz njih i još par običnih sudara i još k tome gledala grupe Slovaka kako grupno zaustavljaju aute u pomoćnoj traci jer je jedan njihov morao stati. Možda zvučim ko zadnji ksenofob, ali svako ljeto se smrznem kad vidim neke strance kako drže glavu u torbu i manijakalno voze. Svjesna sam da je godišnji kratak a put dug..ali nije to toga vrijedno.
Kad sam napokon došla u Zagreb, sjela sam na kavu u Arheološki i čekala dobrih 15 minuta, da bi ispalo da je konobar zaboravio na narudžbu (moju, i narudžbu dva stola do).U jednom trenutku, kad se drugi konobar sjetio, kad se popilo i krenulo dalje, išla sam malo u šetnju centrom.
E to je super stvar. Ljeti je grad pust, ima masu turista i malo auta, i baš lijepo izgleda. Na putu do auta, koji nije bio pravocrtan jer smo gledale sve izloge svih ulica usput, nekako smo završili u onom prolazu gdje je Lovački rog, kadli tamo- hotel.
Ja ga se otprije ne sjećam, ali ja nisam baš mjerilo slonovskog pamćenja. Pitali smo konobara, veli da hotel postoji par godina, ali terasa je nova. A terasa je divna:)
Morat ću je probat dok je ljeto, a za zimu sam škicnula unutarnji dio, i baš zove za neke hladne dane i kuhano vino, na primjer.



My sister came from the coast to a visit, so most of the weekend we spent together. The rest of the time I spent in my car, trying to drive. There was a major traffic jam, in both ways, both days. It is summer, and Croatia has many tourist coming (mostly) to our coast. Driving on weekends is always longer, with too many accidents on highways. Every year, I watch these foreign drivers making traffic accidents and driving like they own the road. And it is not always without dead people.
Anyway, once i came back to Zagreb, I went for a coffee in archaeological garden. The waiter there managed first not to see us for a while, and then he forgot our order ( and the orders for two tables more), so when the drinks finally came, and we drank it, we left the garden and wandered around the city.
Zagreb is so great in the summer, empty, people left for many reasons  and tourists came, less angry drivers, more fun.
And somehow, while walking to my car and window shopping along, we saw a hotel. I don't remember seeing it before, but my memory is not bullet proof, so let's believe its waiter that this hotel has been been here for a few years, but the terrace is new. And it is beautiful!
A great place to have a coffee. I looked inside, and think it will be a great place for the winter too.
Ovdje si izgledam ko na kakvoj razrednoj slici, ali očito mi je horoskop takav u ovom razdoblju, za ovakvo ispadanje na slikama/
I do know I look here like in class pictures. Obvously it is not the best time to take pictures
Toliko smo se vrtile po terasi da je došao konobar i ponudio se da nas slika. Pokušala sam mu reći što i kako, ali me je prekinuo i rekao da on sve zna, zato nam je ovako fino odrezao noge. No dobro, mogao je slikati samo noge, tako da je čaša ipak polupuna.


We walked around the terrace so long, that the waiter came and offered to take a picture. I have tried to tell him what he should do, but he said he knows it all, and that is what you get- legless picture.
He could have taken a headless picture although, so the glass is half full still.

Broj komentara: 6 :

  1. Prelijepe fotke,nema veze što vam je konobar odrezao noge, svejedno ste prelijepe :))

    Inače, mrzim kad me konobari zaboravljaju, dođe mi da se dignem i odem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala! ma to s konobrom je ovaj put bilo ok, drugi konobar se ispričao. ali da, zna se desiti da ignoriraju, i još gleda u pod dok prolazi, da slučajno ne uzem narudžbu ;)

      Izbriši
  2. Meni se u Zagrebu desilo da konobari totalno ignoriraju moje postojanje (i moje ekipe) pa se lijepo dignem i odem. Do sada dva puta, jednom u fenci bircu u areni i jednom tu na okretištu (ali tu su konobari tak zbunjeni da im čak i opraštam)

    Ova terasa izgleda predivno, samo da kava nije 20kn :) Morat ću ja tebe jednom uhvatit da mi budeš turistički vodič, čini mi se da ti znaš najljepša mjesta za šetanje i najcomfy mjesta za kave :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam pojma kakve su cijene, ali brijem da nije takva. što se tiče tih mjesta za kave, ispada da Zagreb ( i drugi gradovi) ima baš lijepa mjesta, ali su manje eksponirana. a ja sam sve više coffee nazi kad jeu pitanju mjesto di ću sjest na kavu i podružit se.

      Izbriši
  3. Preubavi sliki :D

    http://ilovefashionizabela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja volim Zg kad je prazan, znam za ovaj hotel, samo jos nisam bila! Steta sto je prazno...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);