petak, 5. srpnja 2013.

Srijeda/ Wednesday


Zaletila sam se u srijedu do Duge Rese ( ili Duga Rese?) posjetiti Meli, koja je malo zamijenila francuski teritorij dugareškim ulicama. Dan je bio divan i krasan, dok nismo krenule u šetnju sa Saritom koja je spavala u kolicima. Čim smo krenuli, naoblačilo se i grmilo podmuklo, ali srećom nije ništa padalo. Jeste li bili kad u Dugoj Resi? Blizu Karlovca, Mrežnica protiče kroz nju, ima divna kupališta i birceve koji postoje već valjda 20 godina, nepromijenjeni. Mrežnica tu prolazi plitka i spora, lopoči i trstika rastu po njoj.



Uz Mrežnicu naišle smo na grafite, upravo se tamo održava Kunstbunker, art festival. Na putu nazad, naišli smo na crtače grafita kod jednog nadvožnjaka, jako je lijepo izgledalo to što su radili ti- kako se uopće naziva netko tko radi grafite? grafitičar?grafititelj?- i rečeno nam je da su to neki Francuzi. Naravno da su Francuzi. Ova dođe iz Pariza u Duga Resu i ko da je došla u centar svijeta, bam, francuski grafiti na nadvožnjaku je čekaju. Možda je to taj šarm Europske Unije;)

Prije je na Mrežnici bio jedan drugi most, ostali su samo kameni nosači, već pod florom. Pored mosta nalazi se Splav, jako ugodno mjesto za popit kavu (koktel). Prije je tu bila druga Splav, koja se nekako, nasred Mrežnice, uspjela zapaliti i izgoriti. Ova izgleda sigurnije. Svuda po Mrežnici plivaju patke i labudi s jako puno podmlatka, i ako vam nije daleko, odite tamo na kavu, na vodi, odmarat oči na zelenilu.
Ovi grafiti s Pančom i Torom su mi odlični. Nisam se mogla sjetiti koji je koji, pitala sam na fejsu, pa sam naučila. Jeste li gledali taj crtić kad ste bili klinci?
Mada, sad kad gledam, ovaj lijevo topi kornjaču što nikako nije lijepo od njega, ali ako se dobro sjećam, on bi često dobio po nosu u crtićima baš zbog takvih odluka.

2 komentara :

  1. Toro je debeli, Pončo mršavi :D I da, nisam bila 100% pa sam sad pogledala jedan crtić na youtub-u i automatski mi je dan bolji :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);