subota, 27. srpnja 2013.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Počeo je vikend! Nadam se da ste na godišnjem ili bar negdje gdje je svježije. Ja sam radna ovaj vikend, što uopće nije tako loše, jer sam u klimatiziranom. Nemam baš nešto volje za ičim kad je vani ovoliko vruće, kako je zadnjih par dana.
Mislim da nisam duže od mjesec dana pisala o svojim modnim izletima, kad stojim svaki dan pred ormarom i nemam pojma što ovaj put obući. Evo par slika kako je to izgledalo u zadnjih mjesec dana.


Weekend has come! I hope you're on vacation or at least somewhere where it is cooler. I'm working this weekend, which is actually ok, since I'll be spending time in spaces with a great a/c. I'm not in the mood for anything when it's so hot, like it was for the last few days here.
I believe I didn't write outfit posts for a month, here is one about my daily projects about what to wear to work.
Ova Galebova haljina nosiva je i ljeti i zimi. Imala sam dovoljno energije i za nać nakit koji ide uz nju.
Ako vas zanima kako je to izgledalo skombinirano na duge rukave i čarape, pogledajte ovdje i ovdje. Slikano je ove hladne, tamne zime. Ovaj crveni remen imam 10 godina, kupila sam ga na svom prvom poslu. Ostao je uvijek isti :)


This Galeb dress can be worn in summer and in the winter. I've had enough energy to wear jewelry with it.
The leather red belt is 10 years old, I bought it for my first job. And it stayed the same ever since:)

Kako tjedan odmiče, točno vidim po sebi da na početku još imam volje kombinirati i kititi se, ali do petka dobro da se obučem i odem raditi. Ovo, dakle, nije bio petak:) Sve imam već par godina, samo nisam ovu kombinaciju stavila dosad na blog. Suknju sam nosila i u ovoj kombinaciji prošlo ljeto.


As the week goes by, I have less and less will to wear jewelry and accessorizes. This day wasn't Friday :)
I have both the skirt and the blouse for years now, but did not take picture of them together for the blog yet.
                                                                     
Nije baš posao, posjet Westgateu. Ako vas baš zanima, kupila sam si nešto kao tenisice. Nisu baš tenisice tenisice, ali su tenisičaste cipele. Ne znam. Ne budem u njima trčala, ali budem šetala i vozila bicikl. Zadnje tenisice kupila sam prije 6 godina, i još ih nosim. Moj drugi par (a imam 2 para) kupila sam prije 7 godina, i njih još nosim. Bilo je vrijeme za nove. Ova haljina je starija od mene. Nosila ju je još moja mama, i nasljeđe je direktno iz '70tih. Jako ju volim. Suzdržavam se da ju ne nosim na posao, jer je moja najšarenija haljina koju imam, a ja kao ipak pazim što nosim na mjesto, koje mi daje plaću.

Not to work, I wore this to a shopping center. If you want to know, I have bought myself sneakers. I have two pairs already, one pair is 5 years old, the other one six. It was about time to buy new ones. The dress m wearing here is older then me, it belonged to my mum and she wore it 30 years ago.
I like this dress a lot, and hold myself not to try to wear it to work.
Petak. Danas je bilo oko 40 vani. Volja za oblačenjem za posao: 0. Za nakitom: 00. Ovaj šos inače nosim na kupanje, ali kad već radim po ovim vrućinama, nema razloga da šos čami u ormaru. Sve je nešto pamučno i viskozno i lako i meko na meni, nemam snage nositi nešto što se kopča i steže dok je ovako vruće. Na velikoj slici se ne vidi, ali ipak sam se kitila. Ove velike okrugle naušnice našla sam (hoću reći kupila) prošle godine u Kauflandu, za 5 kuna. Isto tako možete primjetiti, ne skidam ovu punđu s glave. Par dana sam išla na posao s kovrčama, bila sam najsretnija na svijetu. Na posao bih došla kao ovca, sredinom dana je to bila jedna poštena raskuštrana trajna pravo iz '80-tih, a do kraja dana sam imala divne kovrče. Onda bih otišla doma, i kosa je bila ravna.

Eto, to je to za srpanj. Uživajte u ovim sunčanim danima i čuvajte se sunca. Čitamo se na outfit postu za nekih mjesec dana (nadam se).

Broj komentara: 12 :

  1. Sviđaju mi se sve kombinacije :))

    Prelijepa si <3

    Joj, te vrućineeee, čovjek se nema volje urediti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. da, dok god se odjeća lijepi po tijelu, trebalo bi hodati u badiću ;)

      Izbriši
  2. jako , jako lijepo. Galebova haljinica - mmmmm .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. Galebova haljina jako jako privlači fleke od voća, eto što radi.

      Izbriši
    2. Sapun za mrlje iz DM čini čuda!

      Izbriši
  3. Joooj, ja od ponedeljka pocinjem da radim. Tako bih rado u kupacem isla na posao... Super su ti odevne kombinacije naravno, ali mi se posebno svidjaju tvoji kaiseve i frizure.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je ogrooman problem bio to šta obući na posao jer mi je sva ljetna odjeća...neprimjerena xD Lagane košuljice su me spasile :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna si mi, a na prvoj fotki najnajdivnija!
    Imamo sličnu frizuru, s time da ja jedva svoju skupim.

    OdgovoriIzbriši
  6. super sve, a posebno prugasta i mamina haljina! plus, pohvale za frizuru!

    OdgovoriIzbriši
  7. Šarena mi je haljina najljepša i super ti stoji! I frizura je preslatka! Ono što mi se najmanje sviđa jest nakit. Nakit nam i nije neka nužnost, ne spada u osnovu kombinacije, nekad ga nam se ne da stavljati i kombinirati, a ako ga i stavimo, često nam smeta... s obzirom na sve to, ako ga ipak želimo, mislim da bi ga se trebalo pomno birati, treba to biti nešto stvarno vrijedno te gnjavaže. Ovaj tvoj nakit izgleda mi, moram priznati, jako obično('jeftino') i neupečatljivo, totalno nevrijedan stavljanja. :D I moram priznati da ne vidim poantu stavljanja remena na nešto što je već uže. Eto, nadam se da mi komentar nije zvučao grubo, inače, tvoj mi se blog sviđa jer je jako simpatičan i opušten. Prije par godina i sama sam pisala blog i najteže mi je zapravo bilo pisati o tim nekakvim svakodnevnim stvarima pa zato još i više cijenim blogove poput tvoga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bok Majo, ne zvuči ti komentar grubo :) na kraju, nije mi cilj da se svi slažemo ovdje. što se tiče nakita, to je moj nakit, koji nosim. ja ne slikam outfite bloga radi, ja u tome zaista i budem veliki dio dana. to uključuje i nakit i odjeću i cipele itd. moguće je da ti se ne sviđa, nema ništa loše u tome.

      Izbriši

}, 10);