utorak, 16. srpnja 2013.

Zdravi ručkovi/ Healthy lunches

Sunčani utorak, nakon što je kiša sinoć padala, je baš dobar (za sada).
Slijedi post o ručkovima  koji su zasitni i zdravi, a ne sadrže gluten, konzervanse, crveno meso. Kako je došlo ljeto, jedem ogromne količine povrća. 

It is a beautiful sunny Tuesday, and after the last night's rain, it looks great (by now).
Today's post is about my healthy lunches I have made lately, gluten-free no red meat, no additives. And since we have summer here, I eat tones of vegetables.

Pečena piletina sa sezamom, i dinstani poriluk. Sezam ima dosta kalcija, i ako ne konzumirate mliječne proizvode, ovo je dobar dodatak prehrani. Piletinu sam ubacila u vrući wok, dodala malo ulja i začine, te posipala sezamom. Sezam se (većinom) zaljepio na meso, ostatak se pretvorio u grudice koje sam prebacila na tanjur kasnije.

Baked chicken with sesame and leek. Sesame is full of calcium, and a good substitute for a diary free diet.

Salata. Mlada zelena salata, perje mladog luka, kukuruz iz konzerve. Bučino ulje, balsamico ocat.


Blini, o kojima sam već pisala, su heljdine palačinke (ruske). Ja kad uspijem nešto novo u kuhinji, obično se držim ko pijan plota neko vrijeme i stalno ih sad pečem. I tako će biti dok mi ne budu išle na uši. Uz bline, dinstana piletina i zelena salata s bučinim uljem.


Tuna, proso, rajčice i mladi luk. Proso je skuhan i dodan u salatu. Nekim proso uopće ne sjeda, ja ga jedem od jutra do večere, u svim obrocima. Jako brzo se skuha, meni ima fin okus.

Ovo su sve obroci koji ne zahtijevaju mnogo vremena u pripremi. Nisam baš za višesatno stajanje uz štednjak, čak i kad bih imala vremena za to, nemam volje. S druge strane, svaki dan kuham barem jedan obrok, mada najčešće radim i večeru, i dovoljno je to vremena provedeno za pripremu hrane.
Kako moja prehrana ne uključuje pohanje, pečenje, torte i kolače, u biti tako i štedim vrijeme, jer nema dugotrajnih priprema.
Zdravo i još ne traje previše - win win situacija za mene <3
Ako vam se nešto sviđa, probajte pa javite!

3 komentara :

}, 10);