nedjelja, 18. kolovoza 2013.

Bešte ljudi, ide auto!/ Car museum


Za Muzej automobila čula sam prvi put u vrijeme Noći muzeja, ali kako sam za Noć muzeja radila, a ni inače ne idem u muzeje na taj dan (ne da mi se gužvati po onoj hladnoći), samo mi je proletilo kroz misli i ostalo čučati negdje u glavi. Onda je došlo ljeto, pa je došao godišnji odmor, pa je došao vikend na kraju godišnjeg, i ispalo je da je pravi trenutak da nas muzej vidi. Na kraju radnog dana, kad više nije bilo vruće, kumčići su išli na svoj drugi posjet muzeju (to je isto bilo zanimljivo). 
Ja za Ferdinanda Budickog baš i nisam znala, ispada da je on bio baš zanimljiva ličnost i avanturist i ljubitelj novih tehnologija. Drago mi je da je muzej otvoren, meni je bilo zanimljivo pogledati kako se razvijao automobil kroz vrijeme, te koji su mu bili dosezi i koji su auti bili vrh tehnologije u nekom periodu, a vjerujem da će ljudima koji se u aute kuže više nego ja, biti zanimljivo doći do novih informacija koje se nude i vidjeti sve eksponate. Osoblje je ljubazno i tolerantno, hvala im na gostoljubivosti. Ja bih preporučila posjet muzeju svakom turistu, stranom i domaćem, koji dođe do Zagreba. Ako ste u Zg, ili dolazite na dan dva, posjetite ga. Vjerujem da će vam biti zanimljivo.



                                                 ovo je Fordov T model, najveća brzina: 75 km/h
ovo je BMW :) maksimalna brzina 85 km/h. zamislite da vas netko pozove na brzu vožnju!

                                             a ovo je Spitfire. Ja, naravno, o ovim autima znam samo iz filmova
                                  i malo malih autića :) iz raznih epoha. postoje i male kočije koje vuku mali konji.

Broj komentara: 5 :

  1. Nisam imala pojma za taj muzej. Čini se jako zanimljivo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stvarno preporučam. traje nekih pola sata i zanimljivo je.

      Izbriši
  2. Ja prosledila post m.d. - u :)) A kumcici su baas porasli!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, kumčići su sad dječak i djevojčica, nisu više bebe:)

      Izbriši
  3. Cula sam za muzej, ali nisam bila! Ovo je savrseno mjesto za moju djecu, posebno sina, koji je lud za svim motoriziranim stvarima! Hvala na ideji!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);