ponedjeljak, 12. kolovoza 2013.

Hotel Korana

Bila sam u Karlovcu na dan- dva, i uspjela sam čak izrealizirati više od jedne dogovorene kave. Jedna od tih kava bila je s blogericom Lanom. Ja sam se zaželjela nečeg s terasom što ne gleda na cestu. Karlovac je grad na 4 rijeke. Što mislite, koliko terasa/birtija ima na te 4 rijeke? Ne puno. Jedna dobra terasa, ona od starog hotela Korana, porušena je skupa s hotelom ovo proljeće (što je dobra stvar), i mada je novi vlasnik obećao u medijima da će do nove sezone biti nekakav kafić sklepan, ja ga nisam vidjela. Može biti da je do mojih lezija, i ja ga jednostavno ne vidim, mada on tamo stoji. 

Zato smo se odlučile za mjesto kamo ne ide često, mada je jako lijepo. Smješten je odmah pored starog hotela Korana, ovaj mali hotel ima divnu terasu s pogledom na Koranu i splav i gušt je bio sjest i popiti kavu.
Osoblje je ljubazno, sve je bilo kako treba. Čak je, nakon što je ono nepostojeće nevrijeme prošlo, ipak bilo dovoljno svježije da se da sjediti vani usred dana.
Kako sam još uvijek u "fazi" motanja kose oko elastičnih traka u nazovimoihpunđe, pod dojmom sam koliko ljudi mi ima potrebu reći da mi je baš dobra frizura i kosa i da nikad nisam imala tako dobru frizuru i da to trebam sad tako nositi..dugo..zapita se čovjek što su svi ti ljudi mislili o mojoj kosi dosad. Jest da sam dosta ležerna po pitanju frizura, ali ne hodam okolo sa grmom na glavi (valjda).

Da se vratim na kavu: ako vas put ikad navede u Karlovac, na proputovanju k moru ili nazad na kontinent, odvojite sat svog vremena, prošećite malo uz rijeku, i sjedite na trenutak ovdje. Hotel je sagrađen davne 1908. godine, i malo će vas prebaciti u neko drugo vrijeme, taman da popijete jednu kavu i vratite se auto koji vas već vozi dalje..



I spent a couple of days in Karlovac, and actually did manage to have planned coffees with dear people.
Karlovac is a town with 4 rivers, and it only has some terraces on these rivers. Somehow most bars and coffee shops are situated someplace else. But one hotel, built in 1908. is on the Korana river, was renovated and is open as a hotel again, is Korana hotel.
It is not the place I often go to, but it has its charm, and the day was warm and not too hot and it was the perfect place to have a coffee with Lana.

Since I've found the tutorial for this summer hair do, I keep wearing it, and people (too often) keep telling me I have a great hair. It makes me wonder what they think of my hair in times before, when nobody said nothing.

Broj komentara: 7 :

  1. Izgleda tako mirno...baš bih voljela otići amo i odmoriti živce od gradske gužve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako si mi zgodna na ovim slikama, sve mi je baš če-če ;)
    I da, ja kad posebno iskomplimentiram ljude većinom je to jer, iako su možda uvijek zgodni, tog dana im to što nose na sebi posebno naglašava dobre strane :)

    Inače nikad nisam stala u Karlovcu, osim jedne godine u šoping centru kupiti odojka kad sam putovala NG proslaviti negdje u Gorskom Kotru. Možda je vrijeme da to promijenim.

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi kako me uvijek opišeš kao "blogericu Lanu" hahahah!! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš si zgodna, drago mi je da si uspjela izrealizirati kavu. Šteta što nismo jednu obavili u mom vrtu dok je bio prepun cvijeća, valjda bude i to nekad. Krasno izgledate!

    OdgovoriIzbriši
  5. lijepe fotke! ti izgledaš fenomenalno! zračiš srećom i pozizivnom energijom! :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);