srijeda, 7. kolovoza 2013.

Kupovina badića / Swimsuit shopping

Prošli tjedan kupila sam si badić. Nije to sad neka senzacija, neš ti badića, ali ja nisam kupila cijeli badić u paru nekih deset godina. Uvijek kupim ili gornji ili donji dio. Razlog? Ne paše mi donji ili gornji dio u ponudi, nemaju veličinu koja mi treba, ili (ovo mi je najdraže) u dućanu uvjetuju da kupiš uparen badić, iste veličine.
E sad, možda zaista svijetom hodaju žene jednako malih/velikih guzica i sisa, ali oko mene (uključujući i mene) ne ide to baš tako. Nije baš da nosim istu veličinu hlača i majica, a kamoli grudnjaka i gaćica.
Ne kužim zašto uvjetuju takvu prodaju, jer po meni gube na prodaji.
Uglavnom, moji pokušaji da uzmem sve u paru završio bi tako da bih našla grudnjak koji bi bio ok, a gaćice su letile negdje oko mene, ili bi donji dio bio taman, a gornji ne bih mogla ni zakopčati/ urezalo bi mi se sve/grudi su pod vratom/sve navedeno.
Pa sam lijepo desetak godina uzimala komad po komad. Što je najbolje, meni se to i sviđa, to kombiniranje badića, pa nikad nemam isti, pa vrtim sve kombinacije.
Nedavno sam se kupala na Mrežnici, i frendice su nešto komentirale kako ja nikad nemam uparene dijelove badića, i pokušala sam se sjetiti kad sam zadnji put uspjela naći tako nešto. 2003. godine, Top Shop. Čak i tad sam uzela razne veličine, ali tamo negdje sam odustala od traženja.

I, što se desilo u međuvremenu? Našla sam badić koji mi paše:)
Nisam imala plan traženja, malo sam šetala po Areni nakon posla jer je Arena klimatizirana ( a moj stan nije), i odšetala do Intersporta. Nikad tamo nisam gledala ni probavala kupaće. Našla sam par kupaćih kostima, odšetala u garderobu. Prvo, oni te kupaće, sigurnosti radi, zaklamaju jedan za drugi tako da sam obukla gornji dio, a gaćice su mi visile po pazuhom. Pa sam se odšetala do zaposlenice i objasnila da ja zaista ne znam obut gaćice i tako se jako saviti, da vidim kako mi stoji i grudnjak i gaćice u isto vrijeme. Onda su mi to razdvojili (u garderobi do je neka cura imala isti problem, ali njoj su odbili i rekli joj da proba jedan po jedan dio. odličan pristup da nagovorite nekog na kupnju! not) i ja sam malo gledala i čudila se da sam našla badić koji radi svoj posao. Lijep je, stoji kako treba, i još je bio na sniženju.
Pa sam ga ja kupila. Hajmo se nadat da do idućeg neću morat čekat do 2023.

Kakva su vaša iskustva s kupovinom badića?

Last week I bought a swimsuit. No big deal, I know, but the thing is- I haven't bought in for almost 10 years. Reason? I usually have problem with one part of the swimsuit. There maybe are women, who have the same size of shirts and trousers, and bras and panties, but I'm not this woman. So, for ten years, I have been buying one part. It is amusing, combining different parts, I admit.
Somehow, last week, I went to a shopping mall after work. It was do hot and humid, about 38 C, and the mall has A/C and my flat does not :)
And there, not asking for it, I have found a beautiful swimsuit. Everything was right.
And it was on sale.
So, now, I have a swimsuit, both parts. Let's hope I won't be waiting for the next one till 2023.

Broj komentara: 8 :

  1. Meni se baš sviđa, odličan je!

    Nažalost, od mora ove godine ništa pa nisam ni razmišljala o badiću...

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi..moj jedini normalan kupci datira iz treceg srednje i jos uvek izgleda kao nov :)) Ja skacem i ronim tako da ovi dvodelni sa tankim breteama ne doaze u obzir a izbor sportskih mi je sveden na Arenu i Speedo :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep je :))

    Ja zaista rijetko kupujem badić , a kad se odlučim, uglavnom u Lisci

    OdgovoriIzbriši
  4. uvijek problema kod nalazenja grudnjaka i kupacih al vise ni ne gledam okolo jer u lisci uvijek od prve nadem. i jesu skuplji ali vrijede svake kune :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
  5. super je badić... a iz sličnih razloga prebacila sam se na jednodjelne ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dubravka pa ti si kupila upareni badić! Uau:-)
    Jako ti je sexy;-)
    Mihaela

    OdgovoriIzbriši
  7. Najsretnija kad ih ne moram kupovati, isto kao i grudnjake. Posebno kad kod nas C košarica može biti od veličin za daske do veličine za ljubenice :D Pa je metoda "odokativno" najpouzdanija.

    Ovaj tvoj je baš sladak, jej za upareni gornji i donji dio :)

    OdgovoriIzbriši
  8. baš je zgodan badić :) ja sam uglavnom sretnica koja nosi isti broj i gore i dolje pa nemam previše problema s traženjem istog, jedini je problem naći što mi se sviđa i da mi se sviđa kako izgledam u njemu i da onda ne košta kao da je od zlata :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);