subota, 24. kolovoza 2013.

Muzika.

U zadnje vrijeme, u vašim preporukama od zadnjeg mog glazbenog posta, ali i od svih drugih izvora, otkrila sam tako lijepu glazbu.
Neki su mrtvi, drugi uopće nisu u medijima, i sigurno nisu mainstream koji slušate po radiu.
Mogu reći da su ove pjesme za sparne ljetne noći, za vožnju autom bez brige i pameti, za sol u kosi i spremanje za plažu. Bilo koju, može i riječnu. Ili si pustite ove pjesme, pa idete do fridga, vadite orošene boce i otvarate vino i dupetom zatvarate vrata fridža, i ljuljate se u ritmu. Eto, tako nekako.


Lately, in your suggestions and from other sources, I have found such beautiful songs and singers.
Some of them are long gone, some aren't in the media, definitely not the mainstream you can listen to on croatian radio stations.
I could say these songs are for hot humid summer nights, for driving in the car, carefree, for the salt in your hair and getting ready for the beach. Any kind of beach, even on the river or lake. Or, you can play these songs, and go and open your fridge, take the bottles out, shut the fridge with your hip, and swing along. Or something like that.


                                                                  Skip James: Crow Jane


                                                                     Deke Dickerson:  Red headed women


Prije nekog vremena zavrtila se nova reklama na našim televizijama. Drugi put sam ju skužila, i trčala do laptopa da ju zaguglam, i to sam krivo guglala. Tražila sam California, Arkansas. A radi se o ovoj divnoj pjesmi i odličnom bendu:

A few weeks ago I've heard this song in one commercials, and when I heard it second time, I run and googled it ( I googled it wrong. I looked for California, Arkansas. This does not exist. But I am no American, so I suppose it is not such a big deal ;) ). I've finally found the song, and a great band with it:
                                                                                Home

Zadnjih pol godine country mi je srcu drag. Johhnyja Casha slušam već mjesecima, a nedavno sam otkrila ovu obradu. Znate ono kad netko obradi bolje od originala? Svaki put kad ju slušam, a snimljena je malo prije njegove smrti, malo se scimam. Tu je već jako, jako star, i nekako, sve što kaže, gađa neki dio za koji nisam ni znala da postoji u meni.

I've been listening to country for at least last 6 months, something new to me. Recently I stumbled upon this cover. Have you ever had a moment when you realized, the cover is better than the original? And every time I hear this song, it strikes me. And I didn't even know I have this soft spot in me.
                                                              Johhny Cash, If you could read my mind

I za kraj, Pepeljuga s juga mi je ovo preporučila (hvala ti MPL!), kad sam zadnji put pisala o dobroj glazbi. Caro Emerald, pjevačica odličnog glasa, dobrih pjesama. Direktno baca u neko drugo desetljeće.

The last (this time), is something MPL wrote I should listen, in my last post here . Caro Emerald, a great voice, launching me in some other decade..
                                                                Caro Emerald, Back It Up

Već pišem idući post s muzikom koja mi paše, ali svaki vaš prijedlog je dobrodošao. Što vi slušate u zadnje vrijeme?
Zadnji post o muzici pročitajte ovdje.


I am preparing the next music post already, and your ideas are more than welcome. What do you listen in your spare time? What kind of music moves you?

23 komentara :

  1. Ne znam kako ti se dopala Aziza :) Mozda album Jazziza..
    Meni ovih dana strasno prijaju Paul Weller i Clint Mansell :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da slabo slusam muziku u posljednje vrijeme. Inace, moj dragi je muzicar i nekako sam uz njega zavoljela Jazz koji mi prije nije nikako odgovarao, zatim rovk kojeg sam i inace voljela a najvece otkrice su mi gitaristi za koje prije nisam znala da postoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zvuči odlično! daj mi par primjera;)

      Izbriši
    2. Gary Moore, Jeff Beck, David Gilmour i naravno, Hendrix :)

      Izbriši
    3. Gary Moore, njega znam.
      ove ostale (osim Hendrixa, i njega znam :) )i njih ću. hvala ti puno!

      Izbriši
  3. Najčešće slušam radio, kao zvučna kulisa mi dođe, ali sam primijetila da u zadnje vrijeme imam sve češća razdoblja tišine, valjda je to normalno kad ti je muzika poziv...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa to, tebi je radni dan u notama. vjerujem da ti paše kad netko ne proizvodi tonove oko tebe:)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Obozavam Caro i Home. Evo ti par mojih lista na kojima imas dosta takve muzike, pa ce ti se sigurno nesto svideti: http://8tracks.com/sashkonela/soul-meets-body, http://8tracks.com/sashkonela/youth-knows-no-pain, http://8tracks.com/sashkonela/girls-soul-and-blues-reinvention.

      Izbriši
    2. jooj, hvala ti puno! sve ću si ovo preslušati :))

      Izbriši
  5. ...mislim ono ne, kad smo već kod keša...

    ...btw. bilo bi šteta ovo propustiti, naravno, za onoga ko to voli...:)

    http://mondo.hr/johnny-cash-the-collection-2-cd



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao, hvala ti! nisam ni znala za Mondo

      Izbriši
  6. Evo mene kad je tema muzika:))Inače,blog i stil pisanja ti je interesantan i opušten,a pročešljala sam dosta postova;)
    Kod nas u kući ti muzika zauzima značajno mesto,najviše zato jer sin svira gitaru pa imam privilegiju da je slušam i uživo.
    Inače,sada pred koncert Rogera Watersa kod nas u kući kao zagrevanje,aktuelan je Pink Floyd.
    Caro je <3
    Ipak,za mene lično No.1 je Blackmoore's Night,sadašnji bend Ritchia Blackmoorea.Poslušaj,nećeš se kajati."Way to Mandalay","Under a violet moon" i "Play minstrel play" su mi omiljene
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bok Sandra, dobrodošla i hvala:)
      i hvala na preporukama.
      sad imam dosta za idućih 6 mjeseci što slušat!

      Izbriši
  7. Djesi Zubo, legendo! :)

    Dolazim u Zagreb 20.09. pa ako si raspolozena za druzenje javni mi se na unikatnirokovnici at gmail com da se dogovorimo :)
    Rado bih popila kafu s tobom

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo mi je možda tvoj najdraži post po načinu pisanja. Dijelimo naklonost prema nekim pjesmama, a one koje nisam čula, uz tvoju preporuku sigurno hoću. I zalupit ću vrata fridža guzom. u ritmu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Probaj naći jednu od VA kompilacija, meni trenutno najdraža je Caffe Bar Bossa Tango&Jazz i Smooth Jazz Chill Out Lounge...

    Trenutno me drži chill jazz ritam :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hajde da se igramo ;)
    http://pekarica-suzyca.blogspot.com/2013/08/blogeri-se-igraju_25.html

    OdgovoriIzbriši

}, 10);