utorak, 20. kolovoza 2013.

O internet kupovini/ On on line shopping

Nisam stručnjakinja u tome. Privlači me, i imam plan počet manje trošiti kupujući na netu.
Neke stvari neću moći, znam. Odjeću treba isprobati, a i obuću. Ali, ako postoji mogućnost probat neki artikl po dućanima, i onda naći na netu boju koja mi se sviđa, i još bitnije, jeftiniji artikl, ja ću biti sretnija osoba.
Osim toga, puno toga se nudi na netu, čega po dućanima ni nema. A ja sasvim dovoljno vremena provodim na netu da znam  da se tako može uštediti i ne trošiti vrijeme po dućanima.
Nije da nisam ništa kupila dosad na netu, jesam. Ovu godinu počela sam s preparativnom kozmetikom hrvatskih proizvođačica, u čijim proizvodima moja koža uživa, i nakitom. Hvala FB i blogovima i forumima gdje stvarni ljudi daju stvarne osvrte, otkrila sam odlične kreativce koji rade odlične stvari.

Već neko vrijeme imam plan aktivirati PayPal račun, i kad jednom ta peripetija bude riješena, a biti će, samo trebam naći bankarskog zaposlenika koji razumije što govorim, bacam se u te vode. Kad čitam po FB i po forumima i po blogovima kolike su uštede, koliko se povoljnije da naći neki komad i koliko zna biti veći izbor..jadan moj poštar kad krenem.
Ono što jesam kupila (jedne sam kupila, a druge su uranjeni rođendanski dar) su naočale.
Naočale sam počela nositi pred tri godine ( pisala o tome), i sjećam se kako sam bila iznenađena cijenom. Pa to je investicija! Uglavnom, nakon što sam za naočale ostavila preko tisuću kuna, opcija da se iduće kupe jeftinije bila je dobrodošla.
Možda vam zvuči čudno kupovina naočala prek neta, ali zaista postoje stranice gdje možete upisati sve podatke koje imate o vidu i očima i tražiti točno ono što želite. Naravno da se može desiti da ne bude ono što ste željeli, kao i u stvarnoj, dućanskoj kupovini. Ja zaista, kako sam već rekla, nisam stručnjak u tom području, ali pretpostavljam da se slične stvari svuda dešavaju.

Nego, htjela sam vam pokazati svoje nove naočale.


dioptrijske su lila ljubičaste, i imaju nešto šljašteće na rubovima. ovo se ponudilo samo od sebe, nisam morala ni tražiti, blago mi se. unutarnja strana im je blijedo lila. lagane su i pašu mi.
ovo su sunčane dioptrijske. Sa strane, na nogicama, imam male lubanje, isto ih nisam tražila (možete tražiti takve neke figurice, ali ako program sam zaključi da bi meni baš pasale lubanjice, nema šanse da to mijenjam za nešto drugo!). I jedna slika kako to izgleda:

Pitala sam već na FB: imate li iskustva s on line trošenjem novaca? Ako da, koje stranice posjećujete? Koji mi savjet možete dati za početak? Na što da pazim? Koje stranice preporučate, a što da izbjegavam? Koja su vaša loša iskustva? Biste li se vratili na običnu kupovinu, nakon što se počeli s internetskom?
I najbitnije, jel vam se sviđaju očale?

Broj komentara: 11 :

  1. A ne trebaju ti oni u banci za Paypal. Ja sam se za paypal registrirala preko interneta i onda mi je na izvodu došao broj koji sam ukucala, opet online i voila Paypal račun aktiviran :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, nešto šteka Paypal stranica, i tu zapinje..bumo vidli ;)

      Izbriši
  2. Treba ti samo kartica. Ostalo sama napraviš. A sad što se šopinga tiče, navukla sam se opasno. Kozmetiku naručujem preko FragranceDirecta, Bestpharmacy, a spremam se i sa Jagodice, samo dok skupim nofčeke. Ebay najviše, od šljokica do školske torbe....naravno sve preko paypala.
    I da, doma isto naručujem preko interneta, ali to volim nazvati, naručiti i platiti pouzećem. (npr Froddo, kupovina knjiga, stvari za kolače, alternativa, pa čak i jedan mikser...zaboravila sam sadnice trajnica). Krasno ti stoje naočale. Zbog tebe sam guglala pola sata po ebayu tražeći neke nove okvire.:grli:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ti se sviđaju:)
      tebe ću pitati kad nešto ne budem znala napraviti, može?

      Izbriši
  3. Prvo, naočale su ti fantastične i super ti stoje !

    Ja kupujem na internetu jedno 7 godina, čak i prije nego je paypall došao kod nas. Kupovala sam svašta os muzičkih instrumenata, vitamina, odjeće, obuće pa do kozmetike.
    Ne moram ti govoriti, vidjela si i sama kolike su uštede. Nažalost, masu stvari ovdje plaćamo i po 500 % skupljim cijenama-

    Nisam nikada imala loša iskustva, dogodilo se nekoliko puta da se nešto izgubilo ali uvijek mi je bio vraćen novac.
    Naravno, treba paziti na moguće fejkove i od koga se kupuje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, treba mi ovakvih primjera da se okuražim:)

      Izbriši
  4. Držim se onoga da je najveća ušteda netrošenje novaca pa zasad ne kupujem putem Ebaya, Asosa, Etsyja i sličnih stranica. Tko zna, možda počnem jednom kad budem radila i imala više novaca, ali zasad se nadam da neću, imam osjećaj da bih se ozbiljno navukla na to, previše bi mi vremena oduzimalo i previše bi mi došlo stvari koje mi iz nekog razloga ne bi odgovarale. Uostalom, sve što mi treba nalazim i izvan takvih stranica. Nije da nikad ništa nisam kupila na netu - nešto nakita hrvatskih rukotvoraca, a također planiram i malo preparativne kozmetike. Što se odjeće tiče, volim ponekad prošetati dućanima i komentirati stvari s drugima, ali uglavnom ne kupujem u highstreet dućanima jer će se ionako većina stvari koje mi se sviđaju kad-tad pojaviti na forumu, njuškalu, mojekrpice.hr-u itd. Dakle, što se kupovanja na netu tiče, znam i kupovati od drugih ljudi preko navedenih stranica i imam samo pozitivna iskustva. Žao mi je što nakit i (pogotovo) odjeću ne kupujem češće od nekih naših nezavisnih dizajnera, ali cijene su obično daleko iznad mog cjenovnog ranga.
    P.S. naočale ti lijepo stoje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. naočale su ti super, osobito one dioptrijske! Sjajno ti pašu uz ten. Ponekad nešto kupim, ali nisam uspješna u uštedi. kako god okrenem, spiskam više nego sam htjela. Ali, moj sin želi abercrombie & fitch stvari i njih znam povoljnije naći na netu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš su super naočale!! Ja sam svojedobno htjela naručiti naočale, ali samo okvire, i ušteda je stvarno ogromna. Na kraju nisam jer mi je okulist rekao da ne trebam više nositi naočale, na što ja kažem bullshit, jer osjetim da mi trebaju, ali to je druga priča :p
    Šta sam ono htjela reći? :/ ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahah :)
      ako misliš da ti trebaju, odi drugom oftalmologu, nemoj se zezati s tim (pogotovo što ima ovako krasnih naočala)

      Izbriši

}, 10);