petak, 9. kolovoza 2013.

Sladoled!/ Ice cream!

Već sam par puta obećala napraviti post o sladoledu. Iskreno, problem bi nastao kad bi ga trebalo poslikati, a ja sam takvom brzinom navalila na njega da nije bilo šanse da zastanem, nađem dobro svjetlo i lokaciju, pa da tek onda idem jesti u miru.
Sladoled je bez mlijeka, vrhnja i šećera, i ostalih mogućih aditiva. Ja s multiplom ga mogu u miru jesti. Odličan je za osobe koje ne unose mlijeko i mliječne masti u prehranu. Uzmite u obzir da okus nije isti, po meni ništa ne može zamijeniti ono vrhnje u sladoledu, koje mu daje čar, ali ovaj sladoled je toliko fin da mi zaista nije žao što je tako asketski.
Kad sam mijenjala prehranu prije godinu dana, sladoled je bio zadnji korak. Sve je išlo lakše: i mlijeko, i jogurt, i jaja, i kruh, i crveno meso, i keksi, čak i čokolada. Ali sladoled...i još je bilo ljeto, a ja po ljetu mogu sjest i pojest cijelu onu kanticu od litre bez problema.
Pa sam pojela još par kantica sladoleda, i pozdravila se sa sladoledom zauvijek.
Otkad sam ovaj recept našla na Pinterestu, ja sam sretnije biće.
Osnova je bademovo mlijeko i banana. Bademovo mlijeko je gušće od rižinog, a banana daje onaj škrobast dio. Uz to sam stavljala jagode ili višnje, te sam, povremeno, dodala i malo agavinog sirupa.
Danas sam bila dovoljno lucidna da poslikam svoj desert, da vidite o čem pričam.

 U blender stavim banane i voće. Za dvije plastične kutije ide jedna banana, 2 dl mlijeka, i par šaka jagoda ili višanja ili što već volite. Gornja kutija je svijetlija, ona je s jagodama, donja je s višnjama.
Kad izvadim iz škrinje, obično navalim žlicom. U biti razmišljam o popsicle formama da naručim s neta, pa bih ubacila i štapić i jela ko njofru i snjeguljicu sa štapića :) do tada, stavim u čašu na nožicu i guštam.


I have said a few times before I will write a post about a lactose- free ice cream. The thing is, every time I made it, I couldn't  stop and take pictures, find the perfect light and location. I just took the spoon and eat it.
This time I was smarter and here goes an ice cream post.
This ice cream is sugar free, lactose free and all other possible additives free. It does taste different, of course. It lacks on the perfect taste of the cream in ice cream, the thing it make everything perfect in it..I know.
Before MS I was the one who could sit and eat the whole package of 1l of ice cream, and it was the hardest thing to stop, when I started changing my diet a year ago. Everything else was easier. Milk, yogurt, even red meat and chocolate and gluten stuff..at the end, I ate a few cases of ice cream and never looked back.
And this spring I've found this recipe on Pinterest, which made me a happier girl)
You can add more fruits or nuts or even sugar or honey, but I use almond milk (better then rice milk for ice cream), banana and some fruits/berries.
The basic recipe is 2 dl milk, one medium size banana, and 2 handfuls of berries/fruits. This time I made ice cram with strawberries and other with cherries.
Blend fruits, add milk and agava syrup or what ever you want to make it sweeter, and pour it into small bowls. I plan buying these popsicle forms for my ice cream, but till then I take the frozen ice cream and put it into such glasses. It really tastes good. I recommend it.

Broj komentara: 14 :

  1. Definitivno cu probati :) Koliko ga drzis u zamrzivacu?

    OdgovoriIzbriši
  2. Bademovo je mlijeko super, lješnjakovo još više, pretpostavljam da je super okus :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lješnjakovo nisam probala, jel fino, di se može nabaviti?

      Izbriši
  3. Super izgleda, budem danas probala. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmmm, da ne moram danas raditi tortu, odmah bih ga isprobala napraviti! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nom nom nom! Popsicle modle ne moras naruciti s neta, mislim da ih imas u ofertisimi(evo bas ih nadjoh sliku http://www.offertissima.hr/images/stories/Plastika/posuda-za-sladoled.jpg ) a sumnjam da kosta vise od 5-10kn. Meni ce offertisima morat poceti placati koliko ih reklamiram u zadnje vrijeme haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme, hvala ti za ovo! to tražim!! idem odmah danas potražiti!!

      Izbriši
  6. Okušala sam se i ja u ovim asketskim formulama sladoleda:-) , ali mi nije palo na pamet kombinirati s bademovim mlijekom. Definitivno ću probati!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zvuči i izgleda super !!!

    Probat ću napraviti ako nabavim bademovo mlijeko, najveći problem je banana koju ne smijem.

    Postoji li kakva zamjena za nju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bademovo mlijeko imaš po dućanima, ja kupujem u Kauflandu jer je najjeftinije, ali ima i u DM, intersparu i sl.
      baš ću potražiti što bi moglo zamijeniti bananu, pa ti javim.

      Izbriši
  8. Njam, njam... Kako neko ovome moze odoleti!?

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav,

    Nedavno smo lansirali stranicu Svajela.hr, što je tražilica recepata sa blogova i stranica web s receptima. Primjetili smo da imate super recepte na Vašem blogu koje bih voljeli indexirati na našoj stranici. Ako želite saznati više o nama i kako se prijavit, molimo Vas da posjetite našu stranicu ovdje: http://www.svajela.hr/ ili da nam pošaljete email na info@svajela.hr.

    S poštovanjem,
    Senka

    OdgovoriIzbriši

}, 10);