ponedjeljak, 5. kolovoza 2013.

Trogir, Dalmacija



U petak poslije posla zaletila sam se na Čiovo. Sve se izrealiziralo unutar pol sata, nije postojao plan da uopće idem na more, i onda je pao dogovor i ja sam nakon posla, po onom zvizdanu, otišla do Čiova, i noćas se vratila u Zagreb. Danas mi je radni dan tako da opcija produženog vikenda nije bila i moja opcija .
Kako je izlet trajao dan i pol, uglavnom sam jela, spavala, kupala se i družila se, a u nedjelju prijepodne otišla sam do Trogira, koji je mostom povezan s otokom Čiovo. Trogiru i Čiovu bi dobro došao još jedan most, jer ovo što imaju je premalo za cestovni promet koji imaju.
Trogir su osnovali grčki kolonisti s otoka Visa u 3 stoljeću pr. Kr.. U centralnoj Europi smatran je najbolje sačuvanim romaničko- gotičkim gradom. Turistički je orijentiran, i mada se priča kako je sezona podbacila, ja sam vidjela prekonekoliko grupa stranaca kako lunjaju gradom, a marina je bila puna jedrilica.
Dan je bio vruć, mada je to lakše za podnijeti blizu mora, nema sparine. Slijedi malo slikica kako je to izgledalo.

On Friday afternoon, after the work, I headed south and went on a mini vacation to Čiovo, island in mid Dalmatia. There was no real plan, and everything was decided fast. I spent a day and a half on the coast, pretty much eating and sleeping and swimming in the sea. And that is all that I needed.
On Sunday morning, I went to Trogir, for some sightseeing and coffee. Trogir was founded in 3rd century BC, and many remains survived till today. It is tourist oriented, and although there are not so many tourists as usual, I still did see many groups of foreigners wondering around the old centre.
It was a hot day, but not a humid one, so it was actually ok.  Here are some pictures how this town looks.

    




3 komentara :

  1. Ima li iceg lepseg nego da barem na dan-dva odes na rehabilitaciju do mora? Meni nije u blizini, ali gledam kad god stignem da odem na nasu dunavsku plazu. Uopste nemas osecaj da si tog dana ustajala i bila na poslu. Neprocenjivo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ih, kad bi meni more bilo tako bizu..ili bilo koja voda osim onog potoka..

    OdgovoriIzbriši
  3. zaključak: lijepo je to izgledalo!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);