ponedjeljak, 2. rujna 2013.

Nedjelja/ Sunday

Danas sam se uspjela nać na kavi s dragom dragom prijateljicom, koju nisam vidjela, brat bratu, 2 godine (manje više). Ona još nije bila spomenuta ovdje, pa slijedi par riječi o Jeli.
U jednom periodu svog života ostala sam bez posla (dobila sam otkaz) i par mjeseci provela sam nezaposlena, i mada sam privodila fax kraju, trebalo je i raditi. Kako posla u Zagrebu za mene nije bilo, ja sam se odšetala na Sajam karijera, tamo aplicirala za posao, i nakon nešto tjedana, dobila posao.
Posao nije bio u Zagrebu, nego je bio na Hvaru. Ja u životu do tad Hvara nisam vidjela, ali mi je imalo smisla jer sam dugo vremena željela probati život na otoku.
I ništa, spakirala sve stvari, sjela u auto, i došla na Hvar. Provela sam tamo punu godinu dana, i sretna sam zbog toga. Naučila sam jako puno, pomoglo mi je u daljnjim dobivanjima posla, upoznala sam dobre ljude i stekla nova iskustva. O životu na otoku kroz jesen i zimu...drugom prilikom:)

Odmah na početku mog posla tamo, u moju firmu, u moj ured, došla je i Jela. Ona je pak došla iz druge države. Radile smo skupa, cimerovale, i mada nas je život razbacao po svijetu nakon Hvara, ostale smo u kontaktu.
I danas smo se uspjele naći, ona je došla u Hrvatsku, ja sam bila u Hrvatskoj i u Zagrebu u isto vrijeme.
Nisam nikad prije bila u Green Goldu. Jako ugodno mjesto. Tako blizu bučne Vukovarske, ali ništa se ne čuje. Jeste li bili kad tamo? Kako vam se čini?
Sviđa mi se kako je uređeno, konobari su ljubazni, separei udobni, zaista dobro mjest za sjest i napričati se na kavi od par sati.

Today I've finally managed to meet my dear dear  friend Jela.
And since I never wrote about her here before, here are some things about how we met.
In one period of my life, I was fired from work and was looking for a new job, but nothing happened for months. I was a student back then, but have worked for years already and needed the money, so one day I went to an event called the Career Fair. I gave my CV and after a few weeks, I got a job. But not in Zagreb, in Hvar. Hvar is an island in Dalmatia.
I have never been to Hvar, but have wanted for a long time to try a life on an island, so this came as a good thing. I packed my life and went there. And there, in my company, in my office, I met Jela. She came to Hvar from another country. We worked together, lived together there, and stayed connected all this time (it is 6 years now). Afterwards, our lives drove us to different parts of the world, and we meet rarely.
But today we did it!
I've never been to Green Gold, a business complex in Zagreb with great coffee bars and restaurants.
It is actually a lovely place. Quit quite, although it is near to a very loud Vukovarska street.
I like how it is decorated, there is enough space between tables and you can talk without having your neighbors listening to your every word.
Come to think of it, I should totally create a new category on the blog menu- tourist guide information.
I notice many people google such stuff and end up here :)

3 komentara :

  1. Drago mi je da si provela ugodnu nedjelju, ja cesto tu pijem kavu, bas mi je ugodno mjesto :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Volim kad se ovako obeleže dragi i ne tako česti susreti.Čini mi se da vam je to mestašce baš bilo udobno;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ahhhh Green Gold... svaki ga dan gledam :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);