petak, 20. rujna 2013.

Petak!/ Friday!

Nadam se da vam petak prolazi ugodno i da se spremate za sunčan vikend.
Ja sam danas imala tako divan ugodan dan. Od početka je sve išlo lijepo.
Osim ustajanja rano ujutro, na što se, mislim, nikad neću naviknuti.
Rano ujutro išla sam vaditi krv, i nije bilo gužve na putu do bolnice. Našla sam parking lako.
U bolnici, mada štrajkaju, rade laboratoriji za vađenje krvi. Sestre i tehničari su svi odreda bili super ljubazni i ugodni.
Uspjela sam izvaditi krv bez da sam pala u nesvijest ili završila blijeda na krevetu. Našli su mi venu relativno brzo. Super mi je bila tehničarka. pita ona mene: Koja ruka Vam ima izražene vene?
Nemam takvih ruku, rekoh. Ipak je uspjela :)

Bez gužvanja u prometu stigla sam do svoje doktorice, riješila sve tamo.
Ujutro je bilo hladno i krenula sam od doma u štramplama i u slojevima, do ljekarne sam već bila u kratkim rukavima ( i u štramplama).
U ljekarni je radila ljubazna teta. Sve sam riješila što sam trebala.
U banci nije bila gužva, i sjela sam kod bančinog zaposlenika koji je bio tako dobro raspoložen i ugodan i susretljiv i pun informacija, što je super, jer ja sam štreberski došla tamo ispitat ga za neku novu uslugu koju želim. Sve sam riješila u banci (napokon. vučem te neke projekte već mjesecima).
Dan je bio sve topliji i sunčaniji. Ja sam došla doma (neradan mi je dan), i nakon ručka zaspala sat vremena.
Je li i kod vas ovih dana hladnije u stanu/kući nego vani?
Išla sam popodne van, zabundana opet u štrample i haljinu i jaknu povrh, vani su svi bili u ljetnom izdanju.
Pa sam vukla sve u rukama dok sam se šetala.
Dan je bio prekrasan, sunce koje se probija kroz zelenilo, ptice vrište, ja u kratkim rukavima.
Opet sam išla do ljekarne, nešto me oči bole zadnjih tjedan dana i pucaju mi kapilari u njima, pa sam išla po kapi za oči (jer se toga nisam sjetila ujutro u ljekarni). Dvije super ljubazne tete u ljekarni su raspravile sa mnom što i kako i što bi moglo biti.
I onda, za kraj, otišla sam po slanac u pekarnu. Neki gospodin je čekao iza mene i komentirao kako i on jako voli slance. Putem do doma me prestigao i zaželio mi dobar tek.
Super su mi dani kad obavim hrpu stvari i sve ide glatko, i ljudi oko mene budu dobre volje .

Za kraj, nisam nikada prijavila jednu krasnu ogrlicu koju sam dobila ovo ljeto s Tajlanda, a zaslužuje da se pokaže na blogu. Pospremala sam slike na laptopu i naletila na nju. Zar nije krasna? Nosila sam ju kroz ljeto, a već vidim da će i kroz jesen biti aktualna:)
Želim vam svima ugodan vikend!!


I hope your Friday is sunny and warm and full of good moments.
I've had such a beautiful day. Everything, from the morning till the evening, was good. Except getting up early in the morning, but I will never get used to that.
First I went to take my blood, and although there is a strike in hospitals here, laboratories were working, all the nurses were kind and helpful, and I didn't faint. I usually end up fainting or at least I have to lay down and rest.
The nurse there asked me which arm has more visible veins. I don't have such arms, I replied. And still she managed it :)
Afterwards, there was no traffic jam on my way to my doctor, people working in pharmacy were kind and helpful, it was such a sunny and warm day. I left home wearing so much clothes, it was cold, and a few hours later I walked in short sleeves.
I went to a bank, something I should have done much earlier. There was such a kind and helpful employee, who told me everything I needed, and I really did have a thousand questions.

Later, in the evening, I went to a bakery and a man there, who was waiting in line, started talking to me how he also likes the stuff I was buying. He later saw me again on my way home and said bon apetit.
I love days when everything ends well, and people I meet are in such a good mood.

At the end, I was going through some pictures on my laptop, and realized I never posted pictures of my new necklace, the one I got from Thailand this summer. Isn't it great?

Well, that's all. I wish you a sunny and peaceful weekend!


Broj komentara: 9 :

  1. Ogrlica je divna a ti nekako sijaš :D šta se dešava? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala. dešava se lijep život :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čini se da si imala super dan :)

    Prekrasno i veselo izgledaš, želim i ja tebi lijep vikend:))

    OdgovoriIzbriši
  4. nešto razmišljam: ili se od sada nisi fotkala iz pravog kuta, ili si se opako proljepšala! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako god da okrenem ovaj komentar, skriva se mali boc.
      ajd, reći ću da se očito nisam slikala dosad iz pravog kuta:)

      Izbriši
    2. ne mogu odoljeti maloj šali s bodljicama, nemoj zamjeriti. poanta komentara je da izgledaš stvarno odlično i vedro! šiške odmaknute s čela ti baš lijepo otvaraju lice.

      Izbriši
    3. nema uopće problema. nego si mi dala misliti:)
      morat ću se izgleda uslikavat pod drugačijim osvjetljenjem/kutem/nešto treće

      Izbriši
  5. Divna ogrlica! Volim kad mi dani idu kao po spagi, nema ih puno ali kad se dogode, dobro dodju za relaksaciju :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);