nedjelja, 22. rujna 2013.

Posljedni dan ljeta/ The last day of summer



Već je jesen. Jesen je super, volim i boje i mirise i sve boje ovog svijeta u lišću. Volim i maglu i sunce i gljive u šumi, i svo ovo voće koje rodilo. I super mi je ponovno izvući deblju garderobu. I sve je to krasno, ali ja bih da ovo vrijeme potraje. Ovo je dio ljeta koji volim. Meko sunce, pod kojim mogu šetati, bez da izgorim, da mi pozli, da mogu disati i da se asfalt ne topi. Sunce, kad ne moram čekati večer da bih izašla van.

Postoje dijelovi Zagreba koji su mi posebno dragi, a među njima među najdražima je Gornji grad. Danas sam bila u Rokovom perivoju. Cijeli taj potez, pun starih kuća, koje su tako impozantne, u zelenilu, me baca u neko drugo vrijeme, kad je taj dio bio mjesto življenja obrtnika i bogatih građana; i taj duh je pomalo ostao do danas. Najljepše kuće su tamo, i svaki put kad se šetam tamo, a šetam se svako toliko, ostanem dojmljena.
Ako mislite da je Zagreb siv i sav u betonu, prošećite tim dijelom. Toliko je puno zelenila, toliki je mir..imat ćete dojam da niste u gradu.

prekrasno drvo u parku Rokovog perivoja. nije cijelo ni stalo u kadar


It is already the last day of summer. I like autumn a lot. I like the colors of the leaves and the colors around me, I like fall wardrobe and fog and rains..but I would love if this weather would stay longer. This part of the summer, when the sun is soft, and I can go out in the middle of the day, when the streets are not melting, when people don't faint of the heat.
There are parts of Zagreb especially dear to me, and among them is Gornji grad ( Upper town), the old part where family houses were built. I went there for a walk, and enjoyed the view of these beautiful buildings and the park nearby. The tree in the last picture is so big, it didn't fit in the photo.

Broj komentara: 17 :

  1. Predivne fotke draga :))

    Jako lijepo si provela divan dan, zaista ga je bilo šteta ne iskoristiti, posebno na ovakav način u prirodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, baš je bio divan dan, taman za šetnju :)

      Izbriši
  2. obožavam Rokov perivoj i općenito taj dio grada, divne slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, i meni je Rokov perivoj jedan od najdražih dijelova grada

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. joj, da ti vidiš te stare građanske kuće, sve lijepo, starinsko, dašak nekog drugog vremena...

      Izbriši
  4. Slažem se s tobom! Divan period u godini! Apsolutno sve što si navela i ja doživljavam... Šetale smo taj dan očito i sličnim putevima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš mi je drago da nisam jedina koja uživa u ovakvim stvarima:)

      Izbriši
  5. Jest, zadnjih par dana nam je baš lijepo :) Evo ja ovaj čitav sjedim na balkonu, upijam sunce i čitam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. divni su, ti topli sunčani dani:)

      Izbriši
  6. Nedostaje mi Zagreb puno, iako ja ne smijem ništa da kažem jer se kod mene na Korčuli još uvijek kupa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da jesen malo kasnije stiže na Korčulu ;)

      Izbriši
  7. divne fotke! ta rana jesen je apsolutno čarobna, pogotovo sunčeva svjetlost.... tako nježna i posebna! a ima nešto posebno i u šarenim krošnjama i mirisu pečenih kestena ... :)
    Stela

    OdgovoriIzbriši

}, 10);