četvrtak, 19. rujna 2013.

Što obući na posao/ What to wear to work

Nakon dosta vremena evo jednog garderobnog posta. Post je presjek odjeće za posao zadnjih mjesec dana, dok je još bilo jako jako vruće, te kad je postalo sve samo ne vruće.

Hello! Here comes one outfit post, as you can see it has outfits from the summer days and not so summery days.
Ovo je bilo jednog vrućeg dana, kad se asfalt topio. Suknja je Kookai, kupljena davno u Poljskoj. Dugo nisam znala znala da je Kookai kao nešto poznat brand, iznenadilo me kad sam u hrvatskim dućanima našla paprenije cijene. U Poljskoj su njihovi komadi imali neku sasvim prihvatljivu cijenu. To je bijeli laneni šos, sa štikanim rubom i zelenom vrpcom koja se veže u struku.


It was such a hot day the day I took this picture. The white linen skirt is Kookai, bought in Poland.

Jedan od onih dana kad je hladno ujutro a pretoplo popodne, pa sam nosila hlače, valjda jedini put ovo ljeto, balerinke na bose noge i deblju majicu kratkih rukava.

One of those days when the morning was cold, and the afternoon too warm. So I wore pants, probably only one time this summer and flats on bare feet.

Ovaj kardigan kupljen je ovo ljeto u H&Mu, i dosad sam ga nosila na puno kombinacija. baš je nošljiv. Crna haljina bez rukava do koljena je tako dobra investicija, da se kombinirati sa svim. "Zlatna" ogrlica je rođendanski dar prije puno godina, ne nosim ju često ali je odlična kad ne nosim ništa od drugog, sitnog nakita (prsteni, naušnice, broševi).

 This cardigan was bought this summer in H&M, and has been worn so many times it has already paid off.
Black sleeveless dress is so easy to combine  with so many things. The "golden" necklace is and old birthday gift, and I usually  don't wear any other jewelry with it.

Jesen <3. Imam ovaj divni baloner već godinama, ali tako rijetko imam priliku nositi ga. Ili zagrije do kratkih rukava tako ekspresno, da jedva stignem izvuć baloner, ili zapada snijeg i padne temperatura, pa nosim kapute. Marks&Spencer haljina je od prošle godine, i ovo je prvi put da sam izvukla i štrample. Oxfordice su od prošle zime, za sada su odlične. Preživjele su pljusak i točenje goriva na benzinskoj, u velikoj lokvi.
Kako je jesen u dolasku, veselim se zimskom dijelu ormara, i zagasitim bojama i slojevitom odijevanju. Čak sam počela nositi sivo i smeđo, što mi prije nije padalo na pamet.

Autumn <3. Autumn comes and leaves so fast here, and it is hard to find a good day to wear a raincoat. I have this one for years and finally I found the opportunity to wear it.Marks&Spencer dress is last year's, and my oxford shoes are bought last winter. So far, they're good.
I have also discovered a new desire to combine brown and gray, a new idea to me.

Broj komentara: 11 :

  1. 1 i 3 =D jao kako si mi lijepa =D te naocale na 3 outfitu ti tako dobro stoje =D
    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  2. A otkud su oxfordice? Bas su krasne. Posljednji outfit bas po mom gustu. :-)
    gaby

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa... ako bih morala birati šta mi je naj, naj onda bi to bile ove haljine iz 3 i 4 kombinacije. Divan mi je taj kroj haljine. Često i ja nosim kardigan na takve haljine :) Baloner mi je, također, divan.... Ma sve mi se sviđa. Eto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. izgleda da ti i ja imamo sličan ukus u odijevanju:)

      Izbriši
  4. E ovo mi je tvoj najbolji post ove vrste, sve mi se sviđa, sve! Inače nisam ni ja znala za Kookai dok nisam u SHS-u kupila blejzer za 30kn i onda guglajuć skužila da se inače prodaju za 100 i više eura o.O

    Inače nikad ti ne kažem, al jako volim čitat tvoje postove, ko da sam s nekom jako ugodnom frendicom na kavi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti.
      uvijek možemo tu kavu i ostvariti ;)

      Izbriši

}, 10);