ponedjeljak, 16. rujna 2013.

Subota/ Saturday



Subota je bila lijepa, sunčana i topla. Toliko topla da sam obukla kratke hlače, možda zadnji put ove godine. Nikad ne znaš kad će zapast snijeg na ovim područjima. Poslije ručka otišla sam na izlet do starog drvenog mosta na Korani, pa do konjičkog kluba koji je imao konje i bebe konje puštene na pašu. Konji su super. Ždrebad je u fazi da raste na sve strane, pa su dosta neproporcionalni, i drže se mame kobile ko krpelj. kamo ona, tud i oni :)
Osim konja, uspjela sam naići i na tri magarca (koji nisu članovi konjičkog kluba, valjda).
Putem do konja i magaraca cijelo vrijeme ispred mene je išao bračni par, u vjenčanici i u odijelu, i fotograf koji je htio, valjda, prirodne slike. Pretpostavljam da sam im uletila tu i tamo u kadar.
Što je s tim naslikavanjima? Petkom znam naići na Bundeku parove koji, usred dana, hodaju tiptop sređeni i slikaju se prirodno. Super mi je kad biciklisti prolaze, roleri prolaze, penzići i roditelji s kolicima, a mlada i mladoženja se igraju skrivača iza nekog drveta i nježno se gledaju u oči dok 10 prolaznika bulji u njih. Nadam se samo da se uspiju zabaviti u svemu tome, da im nije tlaka i da mladenke nemaju potrebu sve držati pod kontrolom, pa joj nedužni prolaznici kvare chi.
Slijedi par slika od dana u prirodi. Nadam se da je i vaš vikend bio dobar.


ovo je spomenik partizanu koji je ovdje poginuo. moja osnovna škola nosila je njegovo ime dok joj ime nisu promijenili novoj državi. Za vrijeme osnovne škole, njegovi braća i sestre došli bi na godišnjicu pogibije i pričali kako je hrabar bio tak 18-godišnji borac. Uvijek se od toga radila neka fama. Sada, s ovoliko godina, zabranila bih da itko s 18 ide u rat.

It was a lovely, sunny Saturday. Part of the day I spent outside, near an equestrian club. It was a warm day and I wore shorts, probably last time this season. We walked along the horses and some donkeys and enjoyed the nature and warm autumn sun.
And while walking, I saw a wedding couple and a photographer trying to take wedding pictures, in the middle of a day, in the middle of people trying to walk. I don't know how it is in your countries, but it was strange seeing a groom and a bride, all dressed up, with many passengers around, looking so much in love under some tree/near the river etc. Wouldn't it be easier to find a less populated place for taking pictures?

Anyways, it was a good Saturday. Hope you had a good day too.

Broj komentara: 9 :

  1. Prva fotografija - cista ljubav!!!
    Ovo s naslikavanjem mladenaca me podseti na ovo
    http://www.blic.rs/Slobodno-vreme/Zanimljivosti/405432/Slike-savrsenih-momenata-upropastili-kucni-ljubimci

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasna je ova prva fotka :) meni nikako nisu jasna vjenčanja, pripreme godinama unaprijed, naslikavanja...ja da se nisam udala na ho-ruk, ne bih se sigurno nikad udala, odustala bih deset puta da se čekalo koju godinu i ovako mi je malo falilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je super, ali svjesna si da ima žena koje imaju planer za vjenčanje i tome pristupaju kao projektu?

      Izbriši
    2. jesam, i fakat mi to nije jasno...valjda zbog toga što i dan danas mislim da brak nije nešto dobro :D

      Izbriši
  3. Istina, subota je bila stvarno izuzetno topla i lijepa.

    Drago mi je da si se lijepo provela i počastila nas ovim divnim fotografijama:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. subota je bila super. utorak je, well, nebo plače..drago mi je da sam bila na zraku jer je izgleda krenula sezona kiše.

      Izbriši
  4. Meni su od svega za oko zapele tvoje krasne cipele.
    Btw. Sad će opet ljeto ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prva sličica i konjići. <3 :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);