nedjelja, 1. rujna 2013.

Tag!

Tagirana sam. Kolegica blogerica Suzana s bloga Taste of Life  me pronašla i proslijedila mi pitanja koja trebam odgovoriti. 
Pravila su iduća:
"Moj zadatak u ovoj igri je da, takođe nominujem 11 blogera, koji imaju manje od 200 pratilaca, premda ima blogova koji bi po svom sadržaju zaslužili mnogo veći broj pratilaca. 
Oni blogeri, koje  budem nominovala, će takođe dobiti mojih 11 pitanja na koja će odgovoriti na svojim blogovima, a zatim će dalje nominovati novih 11 blogera, osim onog koji je njih nominovao i novonominovanim blogerima će postaviti svoja pitanja".




Pitanja koja sam dobila su ova:

1.  Verujete li u sve što čujete na televiziji?  Nipošto! Ni u kom slučaju! do vijesti uglavnom dolazi preko neta, i onda izguglam do kraja interneta i nazad nešto što me zanima. Više vjerujem tome i ljudima oko sebe.
2.  Koja je vaša omiljena tv emisija, uopšteno, ne samo kulinarska?  Trenutno serija Shameless.  Od kulinarskih, one na 24 Kitchen su mi odlične, mada mi smeta kad gledam kuhare koji iskasape neku hranu, da bi napravili mali komadićak koji onda pojedu. 
3.  Da li volite da spremate zimnicu? Jako! Višnjevača, smrznuto voće i povrće, šalša, pekmezi, siru u ulju..i naučit ću još više. Plan mi je naučitikonzerivati pasiranu rajčicu.
4.  Da li smatrate da su vaši recepti za odredjena jela bolji i kvalitetniji od istih recepata na drugim blogovima? Nikad ne razmišljam o tome. Smatram da svi različito kuhamo. U tom je zabava, zar ne?
5.  Kuvate li svakodnevno? Da, svaki dan. Barem jedan obrok. Nekad se desi da kuham i ručak i večeru. Ima dana kad mi se tako ne da ili  nemam volje ili nemam ideje. Dešava li se to i drugima?
6.  Da li se razbesnite ili uvredite kada se baš potrudite oko pripreme nekog jela, a onda vam ukućani upute negativne kritike na račun istog? Ne. Nije to vrijedno živaca.
7.  Šta više volite, voće ili povrće? Povrće. Voće je ok, ali mogu bez njega.
8.  Sećate li se svog prvog iskustva u kuhinji? Počela sam kuhati dosta rano, u prvom srednje. sjećam se da sam išla dinstati piletinu, ali pojma nisam imala kako se to radi. stavila sam piletinu na malo ulja, na vatru, i otišla leći. Probudila sam se nešto kasnije, cijela kuhinja je bila crna i usmrđena i dobro da se ništa nije zapalilo. Piletina nije bila zdinstana, to ste već zaključili :)
9.  Da li prihvatate savete vezane za kuvanje i da li ih primenjujete nekad? Da, naravno. Super su mi recepti koje mi netko drugi nađe, i volim ih probati i volim isprobavati jela kod drugih ljudi.  Dobila sam odlične recepte do kojih nikad ne bih sama došla, hvala dobrim ljudima.
10.  Volite li da "solite pamet"drugima?  Ja bih rekla da volim dat svoje mišljenje :)  ali se trudim zaustaviti na vrijeme.
11.   Da li bi lako mogli da se prilagodite životu na selu, a živite trenutno u gradu, i obrnuto selo-grad?  Vjerujem da bih se na sve navikla. Ne živim od rođenja u gradu, i nekoliko puta sam mijenjala lokaciju. Svako mjesto nudi svoje prednosti i mane. Nekako mi je bitno tu vidjeti cost/benefit situaciju. 
      Na određene stvari bih pristala, određenih se ne bih odrekla. Ona siva zona između toga- o tom se uvijek da pregovarati.


Neću tagat nikoga, ne želim favorizirati samo neke blogove, nek taga dalje tko god misli da je prava osoba!
Isto tako, nema smišljanja novih pitanja s moje strane, slaba sam s postavljanjem pitanja (ispričavam se ako to nije u redu). Slaba sam i s vremenom, pa ovaj post dolazi tjedan dana nakon tagiranja. Šta ćete, nekad RL stisne.
Eto!









Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);