nedjelja, 8. rujna 2013.

ZegeVege festival i Dani slastica/ Two festivals


 Nakon puno vremena, petak popodne provela sam u centru. Otkad više ne živim u centru, jako rijetko me put navodi tamo, jer sve potrebno nalazim na drugim mjestima, ali moram priznati da mi, ovako ponekad, paše ući u vrevu i buku i masu ljudi na ulici.
Na Trgu se održavao ZegeVege festival, festival održivog življenja. Dosta zanimljivih štandova, ali moram reći da zaista najčešće nisu imali promotivne cijene. Ono što je bilo zanimljivo meni, bio je štand s veganskim sladoledom, a tamo sam našla i sladoled bez ikakvog mlijeka (imali su i sa sojinim i zobenim mlijekom, nijedno je koristim). Uzela sam limun s mentom, i malinu s lavandom. Jako je jako fino. Saznala sam da su stranci, koji se tek planiraju probiti ovamo. Neka se probiju:)


Poslije ZegeVegea, ručak pa kava na Gornjem gradu. Iza nas sjedili su ili Mađari, ili Finci. Ili Ugrofinci;)
Jako je čudan osjećaj kad ne možeš strpat neki jezik u neku od skupina koje znaš. Nije germanski, pa nije ni slavenski, a nije ni romanski. Ne zvuči ko albanski.
I za kraj, Dani slastica na Zrinjevcu. Ne jedem slatko, ništa nisam probala. Lijepo izgleda, navečer su upalili lampice u krošnjama, u sjenici je neki bend svirao stari rock, a pripadnici starije populacije su zaplesali.
U biti, baš m je pasalo popodne u vrevi. Malo za promjenu od parkova i prirode i mira.

Since I moved from the center to a more peaceful part of town, I haven't been often to the center.
On Friday I went there, because there were two festivals: ZegeVege and  Sweets' days.
ZegeVege festival offered many stores with their boots on the main square, and I managed to buy some pumpkin seeds I didn't have before.
Also, I tried a veggie ice cream, and I am happy to know such things will be selling  here.

Broj komentara: 9 :

  1. Vidim da uživaš! Krasno! I divno ti stoje ove mačkaste naočalice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! nadam se da se nas dvije vidimo u neko skoro doba!

      Izbriši
  2. Bila sam i ja , hahhaa. Šteta što se nismo srele :))

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam prošetala Zrinjevcem, nisam ništa kušala, bila sam dobra ;-)

    Sjajna frizurica <3 i lijepo proveden dan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj meni baš paše ta vreva, čitavo ljeto sam bila po centru i upijala sve što se događalo. Čini mi se da nam se ponuda svake godine poboljšava. S tim da sad mislim da želim jako mirnu jesen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je više jesen za muving, sad kad više nije 40 stupnjeva.

      Izbriši
  5. Ja bila i na jednom i na drugom sajmu, samo u subotu! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, onaj sladoled :))))


    Preslatke su ti te core koje imas.
    Kao devojcica si! :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);