petak, 25. listopada 2013.

Cro A Porter



U srijedu sam bila na Cro A Porteu.
Ovo je moj drugi odlazak na taj događaj, i moram priznati da mi se sviđa tradicija. Baš mi je, nekako, nešto što bi svaka žena koja voli modu i pomalo ju prati i uživa u kombiniranju i šetnjama po dućana i prelistavanju modnih časopisa, trebala povremeno doživjeti.
Sviđa mi se odlazak  par puta godišnje na modnu reviju, uživati u cijeloj produkciji oko koje se potrudilo jako puno ljudi.
Ovaj put Cro A Porter se odvijao na Velesajmu, sviđa mi se kako su uredili runway- posuli su masu  suhog jesenjeg lišća sa strane. Osvjetljenje je bilo dobro, ozvučenje super. Smjestile smo se, i onda je počelo.
Ne revija, pojavljivanje celebritija. Moram priznati da sam ja (išla sam s dvije prijateljice) najmanje prepoznavala tko je tko, pogotovo jer je bio polumrak a ja nosim i naočale, ali bilo je super sjediti i procjenjivati tko je tko. Nijedna od nas ne prati celebritije niti se želi slikati s njima ili slično (osim Jelene koja je prošli put otišla Josipi Lisac reći da je krasna), ali je fora vidjeti ih na takvom mjestu. Meni je zanimljiv body language tih ljudi pred kamerama.
Pored piste postoji mjesto gdje se svi slikaju ( i mi smo se išle slikati tamo na kraju), i uglavnom su ti poznati tamo obavljali fotografiranja i intervjuiranja. Za neke se zapitaš što imaju tako puno pričati u mikrofon, zaista.Ne da mi se sad nabrajati tko je sve dođao, na kraju, nije bitno, sve piše po medijima. Ono što je (meni) bilo zanimljivo je kako su svi dolazili reporterima, stajali bi dok bi snimatelj uperio svjetlo i kameru i pričali bi svoje. Osim pjevačice s krunom, koja ima svoja pristup. Ona je sjela, svi su se sjatili oko nje, i reporteri, i fotografi, i snimatelji, svatko je lovio svojih pol minute.
Svjetla su se ugasila, i počeo je šou.
Naravno, prava zvijezda bio je gradonačelnik koji je, filmski, stigao sa zakašnjenjem, i za koga su se mjesta, u prepunom prvom redu,  magično stvorila.
Moram priznati da mi se najviše svidjela revija Neba. Predstavili su ženstvene haljine, koje su nosive i maštovite, i očito sam ja u toj fazi da mi treba nešto što mogu zamisliti na sebi, u realnom životu. Divne haljine.
Osim Neba, reviju je imala i Matija Vuica (skoro sam sad napisala Alka Vujica), Jet Leg, Manuel Magoš, Tatjana Pantoš i Vain.
Mogu samo reći, kad sam vidjela revije, da je potrebno jako puno truda i kreativnosti za stvoriti kolekciju za jednu sezonu. Zanimljivo je vidjeti kako neki kreator vidi žene, vidjeti taj ideal kojem streme, i što misli da bi im odlično stajalo.
Ima nekih u kojima se uopće ne vidim, u nekim se vidim u određenim stvarima, mislim da je to i normalno.
A kako sam ja završila uopće na Cro A Porteru? Prijatelj i ex kolega me ljubazno pozvao. On je dio fantastičnog dua koji stoji iza branda Vain, i kreira modu. Njihovi modeli moderni i hrabri, ne mogu se zamisčliti u svemu, ali mogu u nekima.
Hvala na ljubaznom pozivu, Vain, baš mi je drago da vas mogu gledati na takvim eventima.






1 komentar :

  1. Baš si se divno provela. Vidi se da blistaš i da ti je bilo lijepo :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);