srijeda, 23. listopada 2013.

Ukratko/ In a few words

  








Dani prolaze tako brzo. Ova prekrasna jesen vuče me da sve budno vrijeme provodim vani. To je malo teško kad je vikend radan, a i radni dani u tjednu. Isto tako, ovaj puni mjesec ne pomaže baš u spavanju, pa sam trenutno u fazi da glumim sovu po noći i preumornu osobu po danu. Nadam se da će se sve smiriti kad se godišnje doba odluči koje će biti.
Dobro sam. Neko lijepo razdoblje mi je, i aktivna sam više nego inače, i nastavno na to, manje sam na blogu. Ulovilo me spremanje stana, ono kad se primite nečega, pa kad krenete uvoditi reda, pojavi se kaos većeg reda veličine, i završi tako da cijelo popodne pospremate špajzu veličine valjda jedan kvadratni metar.
Sad sam se bacila na ormar, i imam plan dovesti u red svu odjeću kojoj treba promijeniti gumbe, zašiti nešto, suziti nešto, učiniti nešto. Za početak sam kupila nove gumbe za jedan stari kaput, i došivam ih više nego ih je bilo.Vidjet ćemo na kraju zime kako je moj projekt uspio.
Večeras sam išla na Cro A Porter. O tome sutra, mogu samo sada reći da je bilo baš lijepo. Smatram da je odlazak na modnu reviju jedna ženska stvar koju si svako žensko treba priuštiti svako toliko.
Poklopilo se pa je, uz mene, na reviju došao i gradonačelnik i hrpa celebritija, i bilo je zabavno sjediti na vrhu stepenica i pogađati tko je ono tamo prijeko. Shvatila sam da ja nikog ne znam (prepoznati). Srećom ove moje dvije koje su išle sam mnom su više u kontaktu s hrvatskom društvenom scenom, pa sam znala u kog gledam.
Malo sam se obnovila u zadnje vrijeme. Kupila sam si traperice (da, ja), i to skinny! I nosila sam ih na posao. Pitale su me kolegice jesam li bolesna kad sam u hlačama. 
Nakon valjda 10 godina, kupila sam tamno vinsko ljubičasti lak za nokte. Trebalo mi je vremena naviknut se na nešto tako tamno na noktima, valjda trebam zahvaliti svim onim divnim kozmetičkim blogovima koje pratim, da sam napokon odlučila probat nešto novo na prstima.
Čitam. Više nego dosad, unutar ove godine.
Smišljam nove recepte i svašta nešto isprobavam.
Kad prođe ovo aktivno razdoblje, sjest ću i pisati o svemu (više).
Nadam se da ste mi svi dobro i da hodate sunčanom stranom života.



Days fly by so fast. This beautiful autumn makes me walk around parks and rivers and be active all the time. It is kind of difficult on work weekends, and work days afterwards. also, as much as I am active during the day, during the night my alter ego- owl, becomes dominant side, and I spend most of my night time tired and awake. I really hope this will change as soon the season finally settles, and the fall begins.
I'm in a good period. I have started reorganizing the space in my flat, and interesting, such a small space, such a big chaos.
And when I started, I only found out there is a bigger chaos hiding, so I spent hours for something that should have lasted much less.
Yesterday I went to a Cro A Porter, Croatian fashion show. Rundowns are fun, in my opinion, every girl should go there once in a while, to sit down and enjoy the dresses and atmosphere.
after some time, I've bought trousers, skinny jeans. I went to work in jeans, and my colleagues asked me if I was feeling ill. I usually wear pants only when there's no will to dress up or when I'm not healthy.
Maybe this will change. Trousers and jeans are not so bad at all.
I read a lot. I'm looking for new recipes.
When this crazy sunny, warm fall period ends, there will be more time to sit down and write posts.
Till then, I hope you are all ok and walk the sunny side of life.

Broj komentara: 14 :

  1. Znaci do meseca je..
    Lepa je ova jesen - tako suncana i meka..kad bi potrajala bar do februara, bilo bi divno..

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesen je predivna, kako kaže Pepeljuga neka samo potraje.

    Divan ti je taj lak, vidjela sam ga na FB i naganjam ga okolo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. joj ni ja ne mogu spavat već noćima! :/ a po danu sam ajme, totalno dekoncentrirana. ja isto nisam za hlače, al u zadnjih pola godine sam kupila 2-3 para. vremena se očito mijenjaju! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam sebi čudna. hlače nosim kad sam bolesna pa nemam volje za uređivanjem, ili je neki snježni nanos/nešto slično.
      sad najednom, nose me se..:)

      Izbriši
  4. i ja se osjećam slično kao i ti, pozdravljam te kolegice sovo ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvije Sove. zvuči ko neko indijansko ime:)

      Izbriši
  5. Ja se nekako uvijek bolje osjećam kad sam aktivna. Kad živim :) Zato, uživaj... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, slažem se, baš ta aktivnost učini i mene živom.

      Izbriši
  6. Možeš doći meni pospremiti stan :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim tvoje postove, uvijek su tako topli :) Drago mije da ti je lijepo. Ja sam u nekoj miješanoj fazi... Puno čitam, puno se ugodno družim uz pite i vino, počela sam nositi ruž. S druge strane, snašle su me neke ozbiljnije stvari koje ove sitnice tek tu i tamo nadjačaju :) Proći će i to. Čini mi se jako lijepa košulja sa slika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti.
      nadam se da će ozbiljne stvari ostati u prihvatljivim okvirima.
      majica je neka HM, od prošle zime.

      Izbriši
  8. Ja mislim da bi ja zaspala na modnoj reviji i hrkala xD Totalno oposite od onog što zamišljam kao dobar izlazak haha :D I ja nemam pojma prepoznat nikog kad su mi nebitni xD Jej za lak, treba isprobati svašta na noktima, ja sam probala pink :) Obozavam jesen samo da nisam stalno nešto bolesna bilo bi mi još i lijepše. Piši nam brzo, obožavam tvoje postove :) Hoćemo slikice kako kombiniraš traperice (znaš ono, ak nema slike nije se dogodilo :D )

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja isto obožavam jesen, kao da svaki dan želim iskoristiti do maksimuma jer znam da nam predstoji doba hibernacije i odmora....

    OdgovoriIzbriši

}, 10);