nedjelja, 6. listopada 2013.

Vikend!/ Weekend!


Nadam se da vam je vikend miran i topao i neradan i možda ste spojili i nadolazeći neradni dan, i zbrisali na neko lijepo mjesto.
U subotu sam posjetila Ikeu. Ikea i ja imamo divan odnos. Usrećuje me na nekoj temeljnoj razini, i hodam kroz nju s osmijehom od uha do uha.
Od svih divnih stvari koje je pripremila za mene, odabrala sam neke poplune (imaju neka sniženja, ako vas zanima) i lampe i silikonske kalupe. Pretražila sam sve žarulje, koje imam rezervne u stanu, kupila danas dvije nove u Sparu, nijedna ne paše u moje nove lampe. Naučila sam da zaista ne mogu odokativno procijeniti što ide u lampu, samim pogledom na grlo.

Na putu iz Graza pauza u Mariboru, i ispalo je da je Slovenija hladnija od Austrije. Ne samo to, Maribor je bio prazan grad, bez ljudi, bez auta po cesti, terase su stajale prazne (razumijem ih, bilo je hladno). Zanimljivo mi je kako u sjevernijim krajevima terase stoje, bez grijalica, dugo u jesen, otvorene i spremne za goste. Kod nas je već nekako vrijeme za sjest unutra.
Najveselija točka bila je ova instalacija kišobrana. Na kraju se pojavila terasa s onom grijalicom koja ciljano grije jednu točku tijela, ovisno kako se sjedneš, s dobrom illy kavom i ljubaznim konobarom koji je brzo pričao slovenski, pa ga se razumjelo svako toliko. Super su mi te grijalice, promrzla sjednem, i onda mi dio glave zapeče, i stojim polucrvenog i polubijelog lica, obično se jedno uho žari. Noge se cijelo vrijeme smrzavaju. Bilo bi fora da naprave grijalice koje malo šire djeluju. Ovako se osjećam ko da se trebam ispeći dok popijem kavu.

Nedjelja prolazi snena i siva, kiša povremeno kaki, imala sam dobru kavu, fin ručak i vino nakon toga.
Sutra je novi radni dan, treba pospremiti stan i prepremiti se za nove zadatke.



I hope your weekend is warm and good and you're spending it in some nice place.
On Saturday I visited Ikea. Ikea is great, we have a special relationship and I always feel sooo happy there. I left Ikea with some lamps and a few more things I didn't plan to buy (of course).
On our way back home, we stopped in Maribor, a town in Slovenia, for a cup of coffee.
Strangely, streets were empty, no cars, no people, empty terraces. Finally we found one with people, and had a good illy coffee there.
Here in this part of Europe, many terraces have heaters above tables, and blankets to keep you warm while you're having your coffee or tea or whatever your're drinking. Blankets are ok, but these electric heaters warm only a part of the body, so most of the time my head is red and hot, and feet are still freezing.
Sunday is slow and dreamy, with rain here and there. I've had a good coffee time, a great lunch afterwards and some wine, too.
Tomorrow is a new day, I'm preparing mentally for cleaning the apartment and for the upcoming working week.

Broj komentara: 7 :

  1. I mene Ikea usrećuje na temeljnoj razini! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad će kod nas više ta ikea :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Zubic vila u epizodi Serburski kisobrani :))

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja bih rado u Ikeu, imaju fantastične stvarčice.

    Nedavno je bila prijateljica i nisam mogla vjerovati što je sve kupila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ikea je moja veeelika ljubav (što mogu potvrditi brojnim fotografijama svoga doma, :rofl:)
    I malo ti zavidim. Ja sam bila prošlog Uskrsa i sad sam već nestrpljiva ponoviti to opet.
    Drago mi je da uživaš, ovo sa lampom podsjetilo me na našu kavu od prošle jeseni. Glava mi je doslovce zakuhala. :rofl:

    OdgovoriIzbriši
  6. Videla sam to sa kisobranima vec negde, i bas mi je cool idea. Lepo ozivi prostor! A sto Ieka ozivi prostor, kukuuuu. Poslednji put sam bila u Budimpesti - sati nisu bili dovoljni da sve detaljno pregledam...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj ja baš volim taj Maribor, jako me iznenadio. I nekako mi je homey osjećaj kad odem tamo, mogla bih živjeti.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);