četvrtak, 21. studenoga 2013.

47.tjedan/ Week 47th

Prolazi mi brzo, već je četvrtak večer, a ne znam di je tjedan prošao. S druge strane, beskrajno se veselim vikendu.
Dani su sivi, ili pada uz to i kiša, i svaki dan sam jedva ujutro otišla na posao. Skuhala bih si termosicu kave i onda na poslu popila šalicu i unormalila se.
Kako je vrijeme takvo, uopće nisam imala volje ići u šetnje, a nakon posla već je bio mrak, pa uglavnom dana nisam ni vidjela.
Ali išla sam na jogu. Krenula sam od ovog tjedna tri puta tjedno. Zaključila sam da je studeni vrijeme kad će me vrijeme vani ometati u šetnjama i biciklu, i bila sam u pravu, a ima i ta joga tendenciju da postane draga i nakačiš se i hoćeš još, pogotovo kad vidiš napredak. A ja vidim napredak kod sebe. Nisu to uopće neki veliki koraci, ali mjeseci (sad je već sedam mjeseci) rada ipak su moje tijelo učinili gipkijim, snažnijim i, je li to pravi izraz?- istegnutijim. Kondicije je više, mišići manje bole dan poslije, i osim što se odlično osjećam nakon sata joge, odličan je osjećaj vidjeti što sve mogu. Sad sam se već navikla na vlastito tijelo u raznim položajima. Možda je nekome drugom lakše, ja se zaista nisam na početku snalazila, jer kad, na primjer, imate raširene ispružene noge, i spustite glavu do poda (koliko ide) i prebacite ruke iznad leđa pa preko glave, pa dišete pravilno, gledate u pravom smjeru, imate napete sve napete mišiće (i bandhe)- sve to treba naučiti. Ja na početku nisam znala di mi je rame i kako ga maknuti od ušiju (uvijek ta "ramena od ušiju!").
Jučer nas je instruktorica uvodila u stoj na glavi. Nisam ga napravila, tek se navikavam na ideju dubljenja na glavi. Čak se više ni ne bojim (toliko), naučila sam vjerovati i instruktorima i, važnije, sebi, jer sad već znam da masu stvari mogu napraviti. Prije je uvijek bio onaj wtf?! moment kad bi se nešto tražilo od mene, pa "nema mrtve šanse da to izvedem", pa "ne opet to". S vremenom, naučila sam ugasiti taj glas koji je uvijek nešto komentirao, kritizirao, bunio se. S vremenom, moje tijelo je ojačalo, postalo gipkije, i lakše i više ulazi u položaje. Ako ste ikad išli na jogu, znate o čem pričam. Ima trenutaka kad zateže pola tijela, ali osjećam se tako dobro. S vremenom, i stoj na glavi me čeka. I radujem se:)
I nakon što sam jučer malo dubila na glavi, samo malo, s nogama i rukama na podu, samo da vidim kako je to, i glava me bolila, danas sam opet trebala ići. Došla sam kasno s posla, i samo malo pojela. Iduća stvar je bila kauč i sat vremena powernapa, i joga nula bodova. Baš me prebacilo. Ići ću sutra.

Par slika iz ovog tjedna:
1. imamo mali sukulent na poslu, koji je bio smeđ i nikakav. Onda sam ga odnijela k sebi na welness tjedan, presadila u veću teglu, porazgovarala s njim, i sad mu izbijaju nove grane. Nadam se da upija sva zračenja od silnih kompjutera oko mene.
2. i 3. počelo je kićenje šoping centara, ovo mi se čak i sviđa. u šetnji Arenom ušla sam u Tezenis, valjda prvi put u životu, i našla odlične grilonke koje se, pazite sad, proizvode u Hrvatskoj. s obzirom da se ništa više skoro ne proizvodi u Hrvatskoj, pitala sam prodavačicu je li istina, i ispalo je da su čarape Calzedonia, i da su Tezenis i Calzedonia ista firma. Uzela sam tri para grilonki, nakon što sam mjesecima držala veto na nove najlonke (ne želim o broju najlonki koje imam).U zadnje vrijeme sam se riješila određenog broja, pa je veto maknut. Inače, calzedonia ima odlične grilonke.
4. prijatelj je otišao na skoro mjesec dana u Indiju. osim što je cijela ta priča zanimljiva i poticajna, donio mi je na dar Darjeeling čaj i regije Darjeeling. hvala Marko!
5. ovo je jedini moment da sam danas vidjela svjetlo dana. na povratku s posla, uživala sam u zalasku sunca, nebo je bilo djelomično vedro i ponegdje svijetlo plavo. došla sam doma, i 10 minuta kasnije sretna krenula u brzu šetnju. Vani je već bio mrak.




47th week is passing by so fast, but on the other hand, I am very happy weekend is approaching.
Days are gray, and rainy, and most of the time I don't see sun throughout the day. It was very hard to wake up in the morning and go to work. This week I would make coffee and had it at work, and then I was normal enough to communicate with others.
And since it is cloudy and dark most of the time, I didn't go for my usual walks nor bike rides. I knew this would happen, so I've decided to start doing yoga three times a week. Not only because of the bad weather- it turned out yoga does that- makes you crave for more.
And I have been doing yoga now for seven months (for me, such a long period), and I can see changes on my body. It is not something special visible to others. There are some fine changes, my body is more flexible, I have more strength and can go in some positions deeper and for a longer time.
I never noticed when does this happen, just on some yoga classes, I can "suddenly" make it possible.
It is such a good thing, feeling my body in a different way.
Yesterday we were shown the stand on the head. For a few moments I have tried, with all my limbs on the floor, just trying out the reversed position. My head hurt, all my weight on my head is not a good feeling. But I like the idea. And this has changed recently. In the beginning, there was always this voice in me, that would complain, asanas were hard and "not again" and "there's no way I can do that!" Ans somehow, I stopped not believing and started doing positions, without a doubt.
Of course, there are many things I can't do, or can't do properly or long enough. But I'm making progress. And on the way my self perspective has modified. It is not easy suddenly be aware of the body having legs and arms tied in some position, and know to move some part of the body correctly. For a long time, I couldn't remember where some muscle is and how to move it (or move my shoulders away from the ears! my weak spot).
And after I was so happy on yoga yesterday, today I got home late and had dinner to late for yoga and finally I slept instead of going to a yoga class.

A few pictures from this week:
1. a succulent in my office. It was small and almost brown. I took it home for a wellness week, put it in a bigger pot, talked to it and return to work. Now I have a green, happy plant. I hope it absorbs the radiation of all computers around me.
2./3. shopping malls have already started with the holiday decoration. This one looks even good. While walking around the mall, I stepped, for the first time, into Tezenis shop, only to find great tights. I've found out they are made here in Croatia. so strange, hearing  we have anything made in here, and not in China. I bought three pairs. for a long time, I have put veto on buying new pairs, but lately I have ruined a few pairs, so the shopping season is on!
4. friend of mine went to India for almost a month. besides interesting stories, he brought me a Darjeeling tea from the Darjeeling region. thanks, Marko!
5. this was the only moment I saw the sky today. the whole day it was rainy and cloudy, and on my way from work I saw this bright blue part of the sky. I was so happy, and in ten minutes I was ready to go for a fast walk. Outside, it was already dark.

Broj komentara: 10 :

  1. Ja sam počela doma raditi jogu, jer su me jako boljela leđa, donji dio. I stvarno je to sitezanje super, tako da mogu zamisliti o čemu pričaš. Voljela bih ići na satove kao ti, jer su tamo ipak instruktori koji mogu ispraviti kad nešto krivo radiš. Joga je zakon!
    A što se tiče najlonki, ja ih pak imam premalo haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ti mogu preporučiti svoj joga centar, ako te zanima, javi.
      kako itko može imati premalo najlonki? šta radiš s njima?!!

      Izbriši
  2. Jel mogu sad da kazem :" Lepo sam ti ja rekla?" :))) Trenutno sam na 31 day challenge - u, lagano napredujem i bas prija..
    Jel ja to vidim mint grilonke? Podhitno posetiti Calzedoniu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, mint grilonke i brdo drugih boja je tamo:)

      Izbriši
  3. Obozavam casove joge i trudim se da redovno idem, super je osecaj kada postanes svestan svog tela u raznim polozajima, skroz razumem o cemu pises :))
    I da,dugo i redovno citam tvoj blog, zaista mi se svidja nacin na koji predstavljas zivot oko sebe,a ovaj post me je podstakao da ti napisem prvi komentar.
    Pozdrav iz Rume

    OdgovoriIzbriši
  4. bok Maro iz Rume, dobrodošla, slobodno komentiraj češće:)
    hvala ti na komplimentu, i meni puno znači čut da netko ovo čita i da mu se sviđa.
    što se tiče joge, slažem se, razvila se svjesnost vlastitog tijela koju prije nisam imala

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, ja sam dugo išla na jogu i zadnjih pola godine ne mogu zbog problema s koljenima... :( Joga je zakon za dušu i tijelo! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joga je dvosjekli mač, uvijek izvuče ono što potiskujem. Neki dan sam usred opuštanja na kraju imala mini panični napad. Nije ni to doduše loše, natjera te da se suočiš čak i kad ne želiš... Inače mi se leđa pomalo oporavljaju otkad ju sad već 2 tjedna vježbam svakodnevno i guza se zategla, priznajem da sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nama su rekli na početku, da se ne iznenadimo rekacijama koje nam se mogu početi mijenjati. nakon početka vježbanja, jedno vrijeme sam plakala na svaku drugu reklamu, jutjub film ili članak na netu. sve me je diralo. rekla sam instruktoricama da je to do moje štitnjače, samo su se nasmijale i rekle "da, da" ;)

      Izbriši

}, 10);