nedjelja, 24. studenoga 2013.

Dobra hrana/ Good food


Dobro večer. Nadam se da odmarate, da vam nije hladno i da je vikend bio baš kako treba. Skupilo se dosta slika o hrani koju pripremam, ovo će biti mrvu duži post, čak sam neku hranu prebacila u idući hranidbeni post jer je ispalo da mjesec dana nisam postala dobru hranu, a kuhala ipak jesam (i slikala).

Good evening! I hope you're resting, you're not cold and you had the right kind of weekend. I have a number of food pictures I haven't posted, so this is going to bit a little bit longer post about good food.

 Piletina i butter tikva. Mljac. Koristim tikve dok ih ima, i svaki čas ih spremam. Ovo je piletina s butter tikvom. Na mrvu ulja ispeku se na naglo komadići piletine, i doda se tikva na komadiće.  Butter ima specifičan, slatkast okus i ne volim ga sakrivati drugim začinima. Priprema ne traje dugo, a ručak je izvrstan.

Chicken and butternut squash. I like squash, and I use it as much as I can, while there is squash to buy.
I have had a little bit of olive oil warmed, added the meat and then the squash. Since butternut squash has a specials taste, I don't add much spices. It tasted delicious.

 Pečeni krumpir i pečeni cipal. Svaki u svojoj vrećici. Krumpir se peče oko 50 minuta, riba oko 30 minuta. Kuhinja je bez mirisa, pećnica je čista, a ručak je odličan, zasitan. U vrećici riba ostane sočna, svi sokovi sačuvani, i potrebno je jako malo ulja.

Baked potato and fish. In plastic bags for ovens. Bake the potato  50 minutes, fish ca. half an hour. No smelly kitchen, everything is clean and nice. Fish is juicy and it need really just a few drops of oil.

 Doručak. Skuhala sam proso, dodala bananu, malo sezama i malo narezanog badema, žlicu meda i rižino mlijeko. Zasitno je i fino. Ostalo mi je malo prosa, pa sam za večer radila juhu (kasnije u postu). Proso je super stvar. Treba mu oko 10 minuta da se skuha, a odličan je za ovakve jutarnje kombinacije. Možete ubaciti i brusnice, grožđice, suhi ananas ili papaju, ako imate doma. Sve ide.

 Ribano zelje, krumpir salata i inćuni. Htjela bih pohvaliti ove filete inćuna, odlična stvar, meni olakša količinu ribe koju se trudim unositi kroz tjedan, na dane kad ne stignem do ribarnice ili ponuda nije baš neka, pojedem njih. Krumpir salata je s lukom i češnjakom, a zelje je čisto, bez ulja i octa jer su inćuni bili u ulju, a i malo sam ga stavila u krumpir salatu.

Gusta juha od butter tikve i prosa.
Sjećate se prosa od doručka? :) E pa tu je.
Na malo ulja stavila sam kockice tikve da se popeku, dolila sam vodu, sol, papar, peršin, kurkumu, crvenu papriku i malo čilija.
Nakon što je tikva omekšala, stavila sam ju u blender, zblendala i vratila u lonac, te sam zblendala ostatke prosa i dodala i njega. Za kraj sam dodala i malo sjemenki sezama, i malo kikirikija. Kikiriki je ispao pun pogodak, stavila sam ga malo u blender, taman daje okus nečeg slanastog i finog, a nije prejak da dominira juhom. Juha je gusta i krepka. Sad ću vjerojatno idućih par dana samo to spremati.

Ako vas još šta zanima oko pripreme, samo pitajte.

4 komentara :

  1. Mljac! Meni su super tvoji "hranidbeni" postovi! :-)
    gaby

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj sve bih probala (osim ribe na koju sam strašno alergična). Uvijek su mi tako primamljivi ovi tvoji postovi.

    OdgovoriIzbriši
  3. moram ubaciti više ribe u prehranu,pod hitno!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);