srijeda, 13. studenoga 2013.

Farbanje i brijanje kose doma/ Hair coloring and hair shaving at home

Nekoliko me čitateljica pitalo prek maila o mom farbanju frizerskim farbama, a i u komentarima vidim da vam je to moje brijanje glave zanimljivo, pa slijedi kratki post o tome.
Mada se oduvijek farbam sama, ovo je prvi put da nisam uzela drogerijsku boju za kosu, i probala sam frizersku, pa ne mogu dati neku realnu ocjenu nego subjektivan pogled.
Ispalo je dobro i zadovoljna sam bojom.
Kupila sam iColor boju i hidrogen, od nekoliko ponuđenih u dućanu ovo mi se najviše svidjelo. iColor je talijanski brand, koliko sam uspjela izguglati, i nude nijanse koje mi se sviđaju. Ono što me iznenadilo je što sam uspjela u omjeru boje i hidrogena, a ja,  izvan posla, nisam najpreciznije biće.


 Kosa je ispala tamno plava, sve je pokriveno, nema sijedih trenutno :)

A sad, što se tiče izbrijavanja glave..
Počela sam s time prije neke četiri godine, i naravno, mic po mic, sad je to konkretna površina glave bez kose. Pisala sam već o gustoći svoje kose. Vjerujte mi, znam da ima ljudi kojima je kosa rijetka i slaba, ali ovo je druga krajnost. Tek sad, otkad brijem glavu, ostatak kose pada relativno prirodno. Ovo je slikano nakon sušenja, i bez pegle.  Brijem zadnju stranu glave, od vrata naviše. Uglavnom je izbrijano u obliku slova V, s krakovima iznad ušija. Trenutno je ravno izbrijano cijelo područje od vrata, gdje počinje kosa, do iznad ušiju, od uha do uha. Ovako to izgleda. Na slici mi je kosa u repu, ja sam nagnuta, i uopće ne pada prema dolje, nego strši prema stropu. Vidite donji dio vrata? Nema kose:)
Razmišljala sam jedno vrijeme da maknem još, ali previše je selebritija počelo to raditi, pa sam počela viđati curke s poluobrijanim glavama, i nekako mi nije više bilo napeto, mada mi je lijepo.
A otkad ovo radim, ljeto je puno puno lakše za preživjet. I razumijem dečke kad preko ljeta uzmu mašinicu i skinu sve. Oslobađajuće je. Ima li tko sličnu situaciju s kosom, da je ima viška? Kako ju vi riješavate?

Broj komentara: 7 :

  1. pogodila si me, ja imam ISTI problem, previše kose, hahahaha
    dugo sam imala kratku kosu upravo zbog toga, sad sam u fazi puštanja, i već je čudno. imam dobru frizerku pa mi skine pola kose s glave svaki mjesec, a kasnije... ne znam...
    da sam muško, brijala bih glavu. al fakat.
    ionako sam si bila najljepša s kosom od pola cm.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam bila kratkokosa prije, ali to ne možeš kontrolirat. stremila sam k liku ježa stalno :)

      Izbriši
  2. Ja imam retku, ali napuvanu kosu. Znaci, zahvalna je za feniranje ili peglanje, i nema potrebe da je podbrijavam. Ali, imala sam fazu tzv. undercut-a, kada sam (a i pola mog i muskog i zenskog drustva) izbrijavala deo jedne strane glave. Joj, kako smo bili smesni kad se svi tako asimetricni pojavimo. Pa jos sa neki msrvenim pramenom na crnoj kosi, koja je ptirom u spiceve ispeglana. Joooojjj.. NO, sve u skladu sa godinama, hihih

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo! Uspešan poduhvat i zadovoljan pogled...naravno da je to najvažnije. A i lepo ti stoji,što jeste-jeste;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast, ja sam se dugo bojala sama , ali nikad nisam bila zadovoljna rezultatima. Uvijek mi je ispadalo pretamno :/

    Jako ti lijepo stoji, baš imaš divnu, gustu kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kad vidim poluobrijanu glavu srce me malo zaboli! Da, ja sam jedna od onih sa normalno gustom, ali jaaako tankom kosom, od milja ju zovem baby kosicom :D Ko ono, ti bacaš, a drugi šta za jest nemaju! :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);