četvrtak, 7. studenoga 2013.

Što obući na posao/ What to wear to work

Dobra večer. Ovdje postaje hladnije, i razmišljam o nošenju kape. U nedjelju sam oprala šalove i pašmine za hladnije dane, i nakon što sam ih objesila na štrik, morala sam staviti tabletu protiv komaraca u struju, jer su se smjestili u stanu. U studenom! Postaje teže naći dovoljno svjetla za outfit fotografije, ovo je presjek što se nosilo zadnjih mjesec i pol.


Good evening! It is getting colder in this region, and I'm thinking about wearing a cap. On Sunday I was washing my scarves and pashminas, and afterwards I had to find something against mosquitoes. In November!
Anyway, it is getting difficult to find enough light for outfit pictures, which I prefer to take outside.
This post is about my outfit combinations in last month and a half.
Mislim da je ovo bilo još krajem rujna/početkom listopada, topao jesenji dan, dovoljno toplo za kratke rukave. Cipele su već viđenje, Alpinine, ali drage su mi kao prvog dana.

If I remember correctly, this was taken end September/beginning of October, it was still warm enough to wear short sleeves. 

Na malo hladniji dan, dugi rukavi. Ovu haljinu imam već ohoho godina, i prerijetko ju nosim. Broš je dar iz Sarajeva, na Sarajevo :)

I have this dress for years, but wear it not too often (I don't know why). The brooch is a gift from Sarajevo. It has a picture of Sarajevo on it.

Meni je ova haljina zebrasta, mada sam svjesna da zebra ne nosi ovakav dezen. Kupila sam prije par tjedana tamnoljubičasti lak i sad ga svako toliko nosim, što je novost jer sam godinama bila ili bezbojna, ili crvena, po pitanju noktiju. Praćenje puno kozmetičkih blogova počelo je utjecati na mene, što reći.

This zebra dress, although it doesn't look like a zebra print, is very dear to me. I have also bought a dark purple nail polish recently and wear it often, which is a surprise to me because, for years, I was wearing only red or basic nail polish. I think all these cosmetic blogs I've been following made a result.


Prije recimo tjedan dva išla sam u Spar po hranu, ali pogled mi je odvukao natpis "rasprodaja" u Goldenpointu, dućanu pored Interspara. Zatvarali su, sve im je bilo 70%off. Pa sam kupila ovaj kardigan, takav sam tražila već neko vrijeme, crno- tamno plavi, neki fini materijal, i kragna. Mislim da će ići na većinu mojih haljina. Ogrlica je dar s Tajlanda, već viđen ali dragi dar.

Nadam se da će biti još postova prije zimskih jakni, šalova i kapa. Jer na takvima uglavnom izgledam jednako- zabundano.




A few weeks ago I was going to a grocery shopping, but in a store nearby I saw "sale" sign and there I've bought this cardigan. It is dark blue and black. It is simple and chick, and I think it will look good on many of my dresses. The necklace is a dear gift from Thailand.

I hope there will be more outfit pictures before the snow, where I'll be not wearing caps and scarves and jackets and look the same in every picture.



Broj komentara: 12 :

  1. Lijepa kao i uvijek, jedva čekam da se opet vidimo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. ajmo držat fige da bude prije Božića!

      Izbriši
  2. Such lovely looks! Purples and blues are so complimentary on you -- you look absolutely RADIANT!!

    It's been getting colder here too. I'm trying to get my scarves and hats organized so that I don't have to scramble too much when it starts snowing! ;D

    http://dresseduplikealady.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thanks! I'm pale so dark(er) colors like me.
      Seems like the whole blogosphere is preparing for wintertime :)

      Izbriši
  3. Vesela ljepotica, kad ugledam ove tvoje fotke sa zaraznim osmjehom odmah mi sve izgleda vedrije i ljepše.
    Baš sa guštom pratim tvoj blog ! Veliki ti pozdrav iz još uvijek toplog Splita !

    OdgovoriIzbriši
  4. moj omiljeni post!!! Super, ali čak sam se malo i uželjela kapi i šalova!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! evo u Zg upravo jako jako puše. mislim da će ti se želja uskoro ispuniti :)

      Izbriši
  5. baš si šik, osobito u onoj crno-bijeloj oblekici! Presladak ti je brošić s kućicama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! ima dana kad mi se baš da kombinirati. ima dana, opet, kad bih najrađe u piđami do posla...

      Izbriši
  6. Uh, uh, "zebra" ti fantaaastično stoji! I ta haljina, a i čitava kombinacija! Jako si mi lijepa i u plavom!
    Mislim, OK ti je i drugo, al u zebri si me baš pomela s nogu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh, ti kozmeticki blogovi :)) Kardigan i ogrlica su diivni a te bros <3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);