srijeda, 6. studenoga 2013.

Vikend/ Weekend

Vikend je bio baš, baš dobar. Nisam radila 01.11, pa sam imala produženi vikend.
U petak sam se vozila biciklom opustjelim gradom, lišće je padalo, sunce je sijalo, bilo je toplo i ugodno.

Subota je bila (pretopla), pravi dan za šetnju. Bila sam na čaju u Velvetu, lijepom kafiću pored kina Tuškanac, u kojem sam bila (bircu) pred nešto vremena, ali trebala bih češće. Lijepo uređeno mjesto, baš za čaj popodne. Izgleda ko nečiji stan.
Čaj se servira na velikoj tacni, s iscijeđenim limunom u čašici, keksićima sa strane, i medom.


The weekend was really, really good. I had a day off on the November 01st, so it was a long weekend for me.On Friday the town was almost empty and I drove my bike on a sunny, warm day, enjoying the last days of warm autumn.
Saturday was too warm, almost for short sleeves. I had a nice, long walk, and ended up in a coffee bar Velvet, near Tuskanac cinema. It is a place that looks like someone's apartement, cozy and warm. And you get tea with cookies and honey and squeezed lemon juice.
A onda, u šetnji Tkalčom, naletili smo na turski restoran.  Uopće nije loš, malo mjesto za sjest i pojest.
Ima i terasa ali nije bilo za sjediti vani, a u unutra je bilo fino toplo. Hrana je ok, povoljna je i ukusna.
vratit ću se tamo (i probati falafel). Sviđa mi se povećanje ponude restorana u Zagrebu, čak i ja mogu nešto prigristi vani.
Nadam se da ste se odmorili za vikend, koji je već davno prošao (znam, kasnim).

Broj komentara: 11 :

  1. Ajme ovaj Velvet izgleda predivno, jesu skupi? Ne želim bankrotirati na jednom čaju a trenutno pazim na svaku kunu pa.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne sjećam se, ali nije preskup. onak, zagrebačke cijene.

      Izbriši
  2. Velvet je krasan, bila sam tamo nekoliko puta. :) Vikend ti je bio super! Baš me zanima ovaj turski restoran, prošetat ću do njega...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj, fina je hrana, bar ovo što sam probala.;)

      Izbriši
  3. Velvet mi je mjesto za kavu (i posao), a ovaj turski nisam još primirišala. Sve ću ispraviti jednom kad ulovim cajta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti previše putuješ, tebi je oprošteno :)

      Izbriši
  4. Nisam nikad bila u Turskom restoranu. Baš ću navratiti, volim egzotične stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. vidi ju, nisam ni znala da znaš za njega!

      Izbriši
  6. Velvet izbjegavam otkad je imao onaj boom kvazi selebritija tipa gđice Veljače i inih... Restač moram probati, fotka na fejsu me već namamila :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);