ponedjeljak, 16. prosinca 2013.

Batati i butter tikva/ Sweet potato and butternut squash

Dobila sam nešto batata, a butternut tikvu imam konstantno na zalihama i dobro da ju ne stavljam u kavu.
Danas sam si razmišljala što za ručak, nisam imala volje vremena za nešto kompliciranije, i odlučila sam probati batate s butternut tikvom.
Guglala sam što sve imaju te dvije namirnice, i ispada da tikva ima jaako puno vitamina A, vitamina C, kalcija i željeza. Batat ima puno škroba i malo šećera, te je bogat vitaminima A, B, C i E, a ima jako puno betakarotena. Na primjer: 200 g batata daje istu količinu beta karotena kao 5 kg brokule. Batat nema masti ni kolesterola.
Tko bi rekao da se vitamin C krije u ovoj hrani? Ja ne bih :)

Zadnjih par dana ja jedem ko nespašena, non stop sam gladna i ne mogu se zasititi. Sve mi se jede, i ne sjećam se baš kad mi je slično bilo. Otako sam na ovom režimu prehrane, zadnjih godinu i pol, nije mi se desilo da bih jela sve. Jučer sam jela od jutra do mraka, pa sam danas odlučila malo zakočiti, i ispeći batate i butternut tikvu.
I mada bi ovo jelo moglo biti prilog glavnome, nekom mesu na primjer, danas je ovo bilo glavno jelo, jer sam se trebala sabrati i prestati jesti sve što mi nije uspjelo pobjeći preda mnom.
Batate sam narezala na ploške, tikvu sam ogulila i odstranila sjemenke, te sam ju izrezala u komadiće i stavila i batate i tikvu u vrećicu za pečenje.
Dodala sam sol, papar i hladno prešano suncokretovo ulje. Peklo se ca.50 minuta na 200 C.
Ispalo je odlično. Nije se raspalo, ali je bilo podatno i ukusno, sol i papar su bili dovoljni jer batat i tikva imaju specifičan, slatkast okus.Zasitno je i jako jako fino.
Mislim da će mi ovo biti hit jelo u nadolazećem periodu:)
Last few days I am hungry no matter what I eat. I seems like there is no end to it, and I spend most of my awake time eating. Everything I can find. This not my normally me, and I don't like it, but can't help it at the moment. I suppose cold and dark days matter.
Today I've decided to try control my urge for food, and prepared sweet potato and butternut squash for lunch, as a main meal.
I have never tries to combine these two before, but it turned out great.
I have only shopped them into slices, added some salt, pepper and sunflower oil, and put it in the oven for ca. 50 minutes, in 200 C.
Baked sweet potato and squash were baked and not overcooked, and it tasted great. I like their sweetness and only salt and pepper added to it.
I thing this meal will become one of my favorites this winter!

4 komentara :

  1. po mom guštu skroz! je li ova vrećica za pečenje papirnata?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, to su plastične vrećice za pečenje. kupujem ih u Mülleru. Odrežeš dio koliko ti treba, vežeš na obje strane i probušiš na par mjesta, i to je to!! ako budeš pekla, javi kako ti je ispalo.

      Izbriši
  2. Ajme baš volim ovu kombinaciju, samo ja često pečem tikvu i krompir u nedostatku batata jer sam prelijena da ih stalno
    po Splitu tražim, iako sam ih ranije i češće spremala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao kužim te, samo šetam po stanu i jedem nešto, danas sam pojela 3 velika komada kolača (između ostalog) i mogla bih još -.-

    OdgovoriIzbriši

}, 10);