subota, 7. prosinca 2013.

Mikrofonka je novo crno./ My new hairdo


Dala sam minival! Nikad ikad u svom životu nisam dala minival. Obojobojoboj!
Od trenutka kad sam se dogovorila sama sa sobom da idem frizerki, moja kosa je postala poslušna, gusti pramenovi kose padali su u poslušnim slapovima, svijali se u prekranim zavojima, ma milina.
Da ne bi. Sad je poslušna, kad zna šta joj se sprema.
U petak popodne otišla sam frizerki, i skočila (metaforički, jel).
Jedno od ranijih sjećanja kojih se još sjećam, je kad me mama vodila sa sobom na trajnu. U to vrijeme, valjda su sve žene išle na trajnu. I kad danas pogledam slike iz tog vremena, žene koje su na slikama bile u mojim sadašnjim godinama, uglavnom su izgledale ko tetke. Gospođaste. Ozbiljne, s ozbiljnom trajnom.
Ja nisam htjela tako nešto. Nisam znala kako će ispasti, ali sam znala da ne želim da tako ispadne.
Ja sam u petak lijepo sjela za laptop, i potražila svoju sliku od ovog ljeta, kada sam frkala kosu u traku, i prebacila na svoj smartphone. Smartphone my ass, slika se sakrila u bespućima uređaja, i sjedim na stolcu u frizeraju i ne mogu pokazati što želim. Odlično!
Nismo znale koliko dugo treba držati, jer moja kosa nikad nije prošla kroz taj tretman.
Ovo sam naučila. Ta kemikalija smrdi ko sto vragova. Smrdi i kad dođete doma iz salona, i nakon što odmah operete kosu i jutro nakon.

 Nakon viklera, jedna slatka kapica, koju bih mogla nositi i van, i čekanje.
I onda, ispod kape  su izvirile Kim Wilde i Samantha Fox u jednom. Njih baš nisam očekivala. Ali su dobrodošle! Pogledajte ovu mikrofonku. Mikrofonka je novo crno! Ovo mi se svidjelo, ali ovaj divlji izgled mi ipak nije za svaki dan.
Čim sam došla od frizerke, otišla sam oprati kosu. Frizerka mi je rekla da se minival posloži tek nakon 5-6 pranja, pa hajmo mu pomoći. Onda sam kosu namotala u elastičnu traku i prespavala tako. Ujutro sam stavila pola kile becutana i šaku arganova ulja, ne mogu vjerovati da je moja kosa sve to upila! I onda su se pojavile frčke koje sam htjela. I traju! Ja sam pod dojmom, moja kosa, koja se opire svemu što radi frizuru, je frčkava. Prva slika je od jutros, druga je od večeras. Ja sam ko dijete u tvornici čokolade:)  Jako sam zadovoljna. Možda sam vas zatrpala slikama sebe, ali koliko puta jedna žena ima svoj prvi minival?


Do you see me? I have a new hairdo! My very first permanent wave.
From the moment I decided to change my hairdo, my hair started acting normally. I had beautiful waves and the whole hair was the way it should have been for years. But too late, hair!
So on Friday afternoon I went to my hair salon, and tried the permanent wave. One of my first memories is me, a kid, going with my mum to the hair salon for her permanent wave. But looking at it from this point of my life, all women, at the age I am now, looked so serious and old. Their hair was serious, clothing also. I suppose it was a mixture of their society and their own decisions. I knew I don't want hairdo they had. I didn't know how it is going to look.
Neither my hair dresser nor me knew how it was going to look, but at the end, I am satisfied. First, when I saw myself, I saw Kim Wilde and Samantha Fox staring at me from the mirror. But when I came home, I washed the hair and then it looked better.
I know I have probably molested you with too many pictures of me and my head, but it is my first mini wave ever. So I took pictures how it look in the morning, and in the evening. It doesn't change! I am so happy :)

Broj komentara: 26 :

  1. Jao, vidi - LOKNE!! Dovodis me u iskusenje :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sjetila sam te se u salonu i pitala jel ta kemikalija blaga. blaža nego prije, i ne oštećuje kosu. pa ti vidi...;)

      Izbriši
  2. Već si stigla i post napisati! Svaka čast! Ja mogu reći da ti je frizura još ljepša, seksej i sva svjetlucava uživo. :grli:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. post je prije složen..drago mi je da smo se vidjele:)

      Izbriši
  3. aaaaa bas je fino, mislila sam da ce biti previse kovrcavo , al nije taman je, ono savrseno, fino je stvarno =D
    <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatka si, baš ti pristaje kovrčava kosa.

    Ja patim za kovrčama oduvijek i jednom ću se kao i ti odvažiti na minival. Pa makar se drugi dan brijala na ćelavo.

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tak sam si ja mislila. ako pođe krivo, kapa, rep i šišanje.
      probaj. skoči:)
      i hvala ti.

      Izbriši
  5. Sviđa mi se. Ja ću vjerojatno za koji tjedan ponovit onu proljetnu. A moja je bila baš mikrofonka, skroz afro za nekog ko ima radikalno ravnu kosu ;) Ja sam frizerki ovo ponudila na uvid i kopipejst :o : http://stylemagazin.hu/static/medias/39284/Rihanna-frizurai-kepekben_ba013e06f0871c37bec7d96ba1a91ee3.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e, to si mi rekla i na fb. meni se sviđa kako to tebi stoji. a ovo rihanino se i meni sviđa:)

      Izbriši
  6. Prelijepo ti je ispalo, pravo osvježenje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, i meni je baš ugodna promjena.

      Izbriši
  7. jako mi se sviđa! Ženstvena si do kraja! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa hvala ti. kad to dođe od jedne frčkave..:)

      Izbriši
  8. Super ti stoje kovrče! Reci, kako ti se ponaša u odnosu an izbrijani dio? Jel ti to predstavlja problem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u biti, dobro da je izbrijano, pa frčke iza padaju. inače bih valjda izgledala ko žbun.

      Izbriši
  9. Odlično! Stvarno ti dobro pristaje! I mislim da ću ga i ja napraviti:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. sad kad krenu minivali po državi..;)

      Izbriši
  10. Ludilo ti stoji! LU DI LO!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično ti stoji,a najbolje stoji zadovoljni osmeh na licu,pa malo zabave i isprobavanja nije naodmet.Super što si se usudila i bila tako "hrabra":)

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako si slatka!:-)
    Mihaela

    OdgovoriIzbriši

}, 10);