nedjelja, 22. prosinca 2013.

Miljokaz, König i rukavice/ A milestone, König and gloves

Otišla sam u Karlovac preko vikenda. Magla je u subotu bila gusta i stalna, osjećala sam se ko da sam upala u vatu. Već danima nisam najzdravija, imam ono okolo temperaturno stanje, kad tijelo boli, glava je velika i ima kuglu unutra koja se kotrlja, a sinusi su se probudili i rade žurku. Kako primjećujem, i pluća će im se skoro pridružiti.
U subotu navečer išla sam se malo prošetati po toj magluštini, i tražili smo birtiji di sjesti, i usput šetali, i naletili na birc u kojem apsolutno nikad nisam bila. To mjesto bije glas kronerskog birca, jednostavno me je oduvijek odbijao. Nekako smo stali pred prozore, i vidjeli kako je krasno ukrašen i kako je divno svjetlo unutra, i ušli smo. Svjesna sam da se sam lokal nije mijenjao, ja sam ta koja se mijenjala, očito :)
Imala sam dojam da su i stalni gosti bili malo iznenađeni nama, kao i mi njima.
Ja sam sucker za lampe, pa su mi se svidjele lampe po dijelu birtije di sam ja bila, i zvjezdice po prozorima, i uokvirene Merlin Monroe i Charlie Chaplini po zidovima. 
Stol je bio pored prozora, a kroz prozor se vidi miljokaz. Miljokaz pokazuje početak Jozefinske ceste prema Senju, a pokazuje i udaljenosti od Karlovca do Zagreba i Beča. Ako vas zanima, više o miljokazu, i Jozefini ( i Karolini i Lujzijani, to su tri ceste), možete pročitati ovdje , ovdjeovdje i ovdje.
Kad je miljokaz postavljen, Karlovac je, za razliku od današnje situacije, bio razvijen grad središnje Hrvatske.
Eto, dobili ste malo povijesti ( a možda niste ni tražili).
Uglavnom, skoro pa birtija na turističkom mjestu. A prije otkrića ovog ljupkog mjesta, mene je u šetnji privukao jedan šljašteći izlog, ušla sam i pronašla rukavice koje su me dugo čekale. Vele da su kožne, sive, futrane iznutra. Jako su udobne i baš se dobro osjećam u njima.

Nadam se da je i vama vikend bio lijep, da ste zdraviji do mene, i da vas nije zahvatila predblagdanska histerija.



***********************

I went to Karlovac over the weekend. On Saturday the fog was thick and slow and present most of the day, and I felt like the whole town was put into a cotton wool. For days I'm feeling ill, my head aches and I have enough high temperature to feel ill and my body is weak and all I want is lay down with lots of blankets on to of me.
But in the  evening I decided to go for a walk and somehow, we ended up in a bar we have never ever been before.
This bar is known by its guests and well, there are mostly men drinking all the time.
So it was a surprise to find out how good it looked like inside, and it was not crowded, and I liked the lamps ( I'm a sucker for lamps, I know!)  and Marilyn and Charlie Chaplin on the wall.
And I like the milestone in front of the window we were sitting at.
More about milestone and three roads that lead through the town of Karlovac you can read here,  here and here. It is a great touristic monument, in my opinion.
So you have a little bit of a history class, without asking for it, I know.

And before entering this interesting bar, we walked down the street and I saw one window and there were gloves that called me. What could I do? I bought them,
They're grey, and suede, and fit my hands perfectly.

I hope your weekend was lovely, and hope you are more healthy then I am, since I cant get rid of the virose for days.

Broj komentara: 10 :

  1. vikend proveden uglavnom ležeći i gledajući filmove, zdravstveno stanje slično + bol oko kuka, ne znam ni točno gdje i što me boli ali ne smijem se sagnuti na primjer :D od predblagdanske histerije ni h, samo čekam neradne dane, dapače, oni su mi smisao života :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije me uhvatila, čekam da iduća 2ish tjedna prođu pa da mogu normalno nastaviti sa životom ;)
    Inače mislim da ti ne govorim dovoljno često koliko volim tvoj blog, imam osjećaj kao da bih uz tebe pila čaj i samo slušala što pričaš :) Eto. Zrači(š) nekom toplinom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jurim "poslovno" već zadnja dva tjedna i jedva čekam malo odmora. Ovaj post baš djeluje nekako smirujuće ;) Rukavice su prekrasne <3 A i majica mi se sviđa ;)

    Nadam se da ćeš ozdraviti, meni je slično posljednja tri mjeseca...

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. majica je neka Promod od prije par godina. i ja se nadam da ću ozdraviti, ovo uopće nije fora.

      Izbriši
  4. Oh my dear, I am sorry that you have not been feeling well. Everyone in our house has been coughing and sneezing lately too! But from the looks of it, you still took in the beauty of your trip! And found a gorgeous pair of gloves! And from your gorgeous smile, I'd bet you found the most bright, sparkling silver lining, even when your body was feeling less than great. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. you always find such great words to describe my state of mind :) thank you.
      hope you and your family will soon be healthier!

      Izbriši

}, 10);