srijeda, 11. prosinca 2013.

Nestlé, The Cookie Factory i ja/ Nestlé, The Cookie Factory and me


Nestle i The Cookie Factory pozvali su me da sudjelujem u događanju- predstavljanju nove delicije Nestle Dessert Brownie. Hvala im na tome, bilo je baš lijepo.
The Cookie Factory mi je jako drago mjesto, tamo obično odvodim sve goste koji mi dođu u Zagreb, pa me poziv baš razveselio. Imaju jako fine kolače, ako ste u blizini, probajte.
Osim što sam došla na event, kreativna kuharica njihovog teama, Stella, me zamolila da joj pomognem u izradi browniea. Pa sam ja lijepo njoj pomogla i razbila sam jaja i miješala s brašnom. U jednom trenutku nisam znala di da razbijem jaja, i razbila sam ih na rub stola i razmišljala što ako sad to jaje odleti nekamo (nije da mi se doma to nikad nije dogodilo).
Sve je ipak prošlo kako treba:)
Poslije su nam poslužili odlične kolače i nes, a na odlasku sam još dobila i darove Nestlea i The Cookie Factorya.
Hvala vam na pozivu i druženju!



I was invited by Nestlé and The Cookie Factory to an event on Wednesday.
I must admit I don't often get blogger invitation, so I was very happy. Also, The Cookie Factory is one of my favorite places to have a cookie. I usually take friend from other countries who come to Zagreb there.

On Wednesday I arrived and was asked by Stella, the creative cook, to help her with the demonstration of Nestle Dessert Brownie, a new dessert.
I did. I mixed the flour with eggs:)
Nestle Dessert Brownie tastes great and I really enjoyed it.
We were also given Nescaffe, and later Nestlé and The Cookie Factory prepared  a sweet box to take home with us.
Everything was great prepared and I like the idea of cooperation of 2 companies I like.

Broj komentara: 12 :

  1. Sad si jedna od onih blogerica posvuduša.Uskoro će te se pitati na nacionalki nekoj šta misliš o toj i toj kuharici i hoćeš li izdavati svoju uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedan event i posvuduša! bome, kuvarica je idući korak ;)

      Izbriši
  2. Aaa, dada, baš blogerica posvuduša! :D Super cool!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, zatrpavam blog pustim eventima :)
      što sam jela, što sam obukla, i što sam mislila. neš ti evenata..

      Izbriši
  3. Ako me put nanese u Zagreb, moram ovde probati kolace, izgleda mi kao super mesto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. hvala, ali nije:)
      to sam nosila dan ranije na posao, i samo navukla na sebe i svezala taj minival u rep.
      srećom to izgleda dobro!

      Izbriši
  5. Brownie, pa jos dezert - mmmmm. Neka si posvudusa, lepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh ovaj sweet box izgleda obećavajuće :3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);