srijeda, 25. prosinca 2013.

Sretan Božić!/ Merry Christmas!

Sretan Božić svima koji slave, onima koji ne slave želim mirne i ugodne blagdane.
Nadam se da ste na toplom, da vam je lijepo, i da ste s onim članovima familije koji vam ne dižu živce.
Ja nisam imala neradne dane, nego radim i Badnjak, i Božić, i Štefanje. Malo drugačije izgledaju blagdani kad si na poslu pola dana.
Danas je bio divan proljetni dan u Zagrebu, i navečer sam se dogovorila s Tihanom za šetnju po centru. Zrinjevac je lijepo uređen, i sve one uličice oko Trga, pa i Trg i Tomićeva kod Uspinjače. Ja sam rijetko u centru u zadnje vrijeme, a Tihani fali božićnog ugođaja u Sarajevu gdje radi, pa smo krenule u veliku šetnju.
U šetnju smo išle kad je već pao mrak, pa smo guštale u svim lampicama kojima je grad okićen, te, ovisno na kojem se trgu nalazite, imate oko sebe bijela ili plava svjetla. Meni se sviđa kako je Zagreb okićen, prerijetko sam u centru da mi nešto počne smetati. Zanimljivo je kako je većina kućica i štandova bilo danas zatvoreno, pa smo se našetale do prvog kuhanog vina. Neka, Tomićeva je baš lijepa s tim obojanim kućicama. I svirala je dobra muzika, rock '50-tih. I vino je bilo dobro, i konobar je bio ljubazan.


 Onda smo prošetale od Uspinjače do Britanca, da vidimo kakav je Britanac. Britanac je plav, i ima velikog Djeda Mraza, pa smo se slikale pored. Ja sam zabavljala malo prolaznike, Tihana je više pristojno obavila slikanje. Ne volim se slikati mirno, slikanje za osobnu me unervozi, i obično dobijem tik u tih par sekundi.

Ooonda smo u velikom krugu otšetale nazad do Cvjetnog. Jednom ću pisati o tim velikim šetnjama i pješačenjima dok smo još radile u istoj firmi, sad kad živimo u različitim državama malo je teže otići u šetnju :)
Na Cvjetnom su lijepo okitili, pretpostavajam da je naša zastava, ili nečija s istim bojama, se nadvija cijelom Bogovićevom, terase su pune, baš je bilo lijepo za vidjet. Nije bilo petardi, svi su bili nekako milo raspoloženi.
Sretni blagdani još jednom! Jedite i pijte i spavajte i budite dobri jedni prema drugima.

Happy holidays! This year I was working through whole holidays, and days look different while you're in the office half a day.
On Christmas I went for a walk with Tihana, who lives and works in Sarajevo at the moment, and she misses festive atmosphere there. We met in the evening, and it was already dark. Al the lights were on, so we looked at all decorated squares in the town centre, and depending on the location, squares were blue or white. I like how Zagreb looks like on holidays.
and since today was a lovely spring day, not too cold, not too warm, we walked from Zrinjevac to the main square, and then to Britanac and then all the way back. It was a good walk, it was a bit of a problem finding molded wine since many selling booths were closed, but we managed it after all.
The center was filled with people, and it was nice to walk, no traffic jam, and still people around us.
At one moment we found Santa and decided to take pictures with him.

A wish you peaceful days with your loved ones! 

4 komentara :

  1. pretty photos! :)

    www.themuterly.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno!

    Sretan Božić i tebi draga <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj meni je sve skupa ipak malo tu mač :) Al vidim da sam među rijetkima!
    I tebi sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);