četvrtak, 2. siječnja 2014.

2014.


Sretna vam Nova godina!
Tako mi je brzo došla, prošla, počela nova, sve je nekako prošlo brzo. Nisam radila za Silvestrovo ni za Novu, ali iskreno, tako mi se jako nije dalo išta. Ma već godinama mi se ne da išta. Najsretnija sam kad mogu prespavati. I uvijek mi je smiješno kad čujem da se priča o "najluđoj noći u godini". kamon. Neš ti lude noći.
Uglavnom, na kraju večeri zaletila sam se do centra, gdje je bila masa ljudi, kružili smo od Uspinjače do Cvjetnog i bilo je baš dobro, puno puno ljudi dobre volje, dobra muzika i dobro vrijeme.
Onda sam veselo otišla doma oko 1.
Nemam naviku raditi novogodišnje odluke, ne vjerujem u moć 01.01 i da baš tada mogu pokrenuti nešto. Ako baš hoću, svaki dan je pravi, zar ne?
Ionako imam listu koju polako križam :)

Iskreno se nadam da dolazi razdoblje s više pozitivne energije, gdje će ljudi imati više razloga za osmijeh, ili će početi uviđati da razloga za osmijeh ipak još ima.
Svatko ima svoj paket želja, pa želim svima da vam bude osigurano ono sve što smatrate osnovom dobrom životu, bio to posao, zdravlje, novi stan, beba ili odlazak od roditeljske kuće.
Za sebe se nadam izać malo iz comfort zone koju sam si sagradila. Vidjet ćemo kako će to ići.
Držte se, polijećemo! :)



Broj komentara: 13 :

  1. comfort zona je zlo :D želim nam da svi izađemo iz nje :) sve najbolje još jednom :) i da odemo na kavu u ovoj godini ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve najbolje i tebi:)
      kava je odlična ideja!

      Izbriši
  2. Najluđa noć u godini.. da, baš. Ali ja sam penzija, nisam mjerilo :D
    Sretna Nova! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. penzija je divno stanje uma:)
      sve najbolje!

      Izbriši
  3. slažem se za to da mi nije najluđa noć, dapače, 100x su mi bolji neki random tulumi za majunovo nego NG :D
    tako da ju više nešto posebno ni ne slavim :)
    I sve najbolje u Novoj godini, da iskrižaš što više stvari s liste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve najbolje i tebi, i da, križanje liste je zadatak!

      Izbriši
  4. Neka ti je sretna i berićetna Nova Godina!

    OdgovoriIzbriši
  5. Onda smo na istom mjestu dočekale Novu :) Ali uz tu hrpu ljudi, baš treba biti prst sudbine da sretneš nekoga poznatog. Ili "poznatog" u našem slučaju :))
    Tako je, to si dobro rekla, ako netko stvarno nešto želi, svaki dan se može pokrenuti, a ne 1.1. Ili od 2.1. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. dobro rečeno sve po redu, ali svejedno sve najbolje <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretna i tebi draga :* Ima nešto i dobro u comfort zoni, svako moje divljanje me na kraju samo u kaos odvelo. A zamorno je štetu sanirati :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);