petak, 24. siječnja 2014.

Ormar/ Wardrobe closet

Moj ormar vodi tajni život.
Dok nisam u stanu, roba u njemu partija, skače po policama, gužva se i mijenja mjesta.
Usput se neki dio i sakrije, pa se pojavi mjesecima kasnije. Nemam drugo objašnjenje za ono na što moj ormar liči svako toliko.


My wardrobe closet has a secret life. While I'm out of my flat, clothes inside the closet has a little party, and changes places and shifts around.
Usually some wardrobe hide (successfully) and shows up again moths later.
I have no other explanation why my closet looks the way it does too often.

Time sam se bavila u zadnje vrijeme. Nisam, naravno, cijelo vrijeme samo preslagivala ove dvije police.
U zadnja dva tjedna paralelno sam radila i posjećivala doktore, a zahvaljujući hrvatskoj administraciji, malo su me šetali gore dolje, tako da je većina slobodnog vremena bila potrošena po čekaonicama, gdje bi jedna sestra odbila uputnicu jer joj nešto nije pasalo i vratila me matičnoj sestri, a matična sestra se čudila poruci ko pura dreku i tvrdila da ona nikad nije dobila takvu obavijest niodkoga.
I tako ukrug. Rekla bih da se zdravstvo silom trudi pacijete odgurat privatnicima.

Dosta o zdravstvu.
Krenula sam, nakon blagdanske pauze, opet na jogu.
Moj projekt preuređivanja ormara ( ne doslovce, nego odjeće) napreduje. Mikro puževim korakom, ali ide.


Dugo najavljivano zahlađenje je došlo. Išla sam danas na posao, i najviše energije i vremena otišlo je na čišćenje auta i ujutro i na povratku s posla. Nemam ništa protiv snijega, ovo vani pada susnježica, mokre teške pahulje koje padaju u formaciji krpe.
Moje nove, nepropusne čizme, su na testu. Jako se nadam da zaista rade svoj posao. Također, šalovi i kape, i sad sam se sjetila, moram izvaditi i sve rukavice. Tko zna koliko će ovo trajati, treba iznosati sve :)




That's not all I've been doing lately. Except the wardrobe issues, most of my free time I spent at the doctors', most of it because of the lousy administration in our country.
After holiday pause, I have started my yoga classes again, three times a week. Somehow it end with two times, every week.
Finally, snow has come. We didn't have a proper winter the whole winter, and today it finally came. The snow and cold and the wind..the whole package. And the weather forecast is not good for the next week, too.
And so I took my new waterproof boots to test them. I really hope they know their job:)

Broj komentara: 10 :

  1. divne, divne čizme, al to sam ti rekla već, koga briga da li vrše svoju funkciju kad su prekrasne ;)..I mene čeka ista nemoguća misija s ormarom, krenula sam od nakita....ne. pitaj. Sad idem kupiti kukice na koje ću povješati svih miljon ogrlica, ovo više nema smisla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uvođenje reda oko sebe djeluje na mir u nama, jelda?

      Izbriši
  2. ah te uputnice i birokracija... :/ nadam se da nije nešto ozbiljno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na brizi, ali većinom je administracija pojela vrijeme.
      što je, u biti, dobro :)

      Izbriši
  3. Joga! Vrlo pametno. Vrijedi ustrajati i kad popusti disciplina redovnih odlazaka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa si mi :)
    Čizme su super, nadam se da vrše svoju funkciju!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);