četvrtak, 30. siječnja 2014.

Zima, ruke i usne. Nisu dobar par./ Winter, hands and lips. A bad combo.



Suha mi je koža. Čim je zahladilo, krenuo je svrbež i ljuštenje ruku, a o usnama da ni ne pričam.
Ispucane su ko da pješice prtim put kroz snijegove Like svaki dan dok idem na posao ( što uopće nije istina). Mislim da kombinacija grijanih prostora, hladnijeg zraka vani, suhog unutra, i mazanje usana dovodi do toga. Ali ne mogu stati. Probala sam ne mazati usne, puknu i krvare.
Ovo je moj standardni problem zimi, samo zaboravim do iduće zime da zna biti tako grdo.

Probala sam razna labela i balzame i mogu vam reći, najmanje dobri su oni razvikani.
Imam trenutno par balzama raznih proizvođača, i najbolje rade svoj posao. Ovo sve drugo leti s usana i svakih 5 minuta moram opet mazati.

Što se tiče krema za ruke, ako ih ne stavim, puca koža, do krvi. Dermatitis se aktivira. Suđe, kupaonu, podove i takve stvari perem u rukavicama, ali ni to nije dovoljno. Na poslu imamo jake sapune, i čim operem ruke, kreće peckanje.

I tako ja po torbama, po stanu, po sobama, svuda imam spremne balzamiće i kreme. Jesam li jedina?
Imate li koji balzam za usne ili kremu za ruke za preporučiti?


Balzami za usne: L'occitane, Eucerin, StHerb, Zimzelena kozmetika,  macerati kadulje i ružmarina u maslinovom ulju.
Kreme za ruke: Biobaza, Olival, 48, Elements



Since it got cold in this part of the planet, my lips and hands hurt. I'm glad it's winter finally, but low temperature and central heating, and going outside and inside makes my skin dry, my lips bleed and my hands need help.
For years I have been searching for the right lip balms and hand creams, and somehow, the most recommended don't always fit the profile- my lips don't get nurtured, or they get dry  again, too quickly.
This is what I have at the moment- in my bags, office, and around the house.
Do you have any advice? What do you use that helps in cold winter days?

23 komentara :

  1. ponekad mislim da bih se trebala namazati svinjskom mašću :D, koliko god ja mažem, ponekad se skoro porežem na kožu oko noktiju, a neraspucane usnice samo san :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš. meni padne na pamet zagrabiti u kanticu s vazelinom, i umjesto čizme, namaziti lice.

      Izbriši
  2. Moja koža je izrazito suva, i definitivno su mi ruke i lice najveći problem zimi, jasno zbog izloženosti hladnoći i vetru. Mislim da ne postoji proizvod koji nisam probala i mahom sam bila razočarana, ali sam otkrila sledeće: za usne koristim Labello repair and beauty i odličan je. Po njima bi trebalo da se maže kada usne popucaju, ali ga ja mažem stalno, i leti i zimi i prezadovljna sam. Ruke mažem Garnier hand repair kremom i stvarno mi pomaže, evo već je druga zima kako je koristim i za sada nemam nameru da je menjam. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ajde, baš ću probati tu Garnierovu. Labello mi ne sjeda, to sam već probala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. ima tog kod nas za kupiti?

      Izbriši
    2. Prije sam kupovala u apotekama, a sad ga je dobio i Muller:)

      Izbriši
    3. Prije sam kupovala u apotekama, a sad ga je dobio i Muller:)

      Izbriši
    4. bum pogledala, hvala. jučer sam uzela kremu za dojilje ;) za prvu pomoć usnama!

      Izbriši
  5. Za usne - Biobaza krema za bradavice dojilja, nemoj se smijati, ali količinski dođe najjeftiniji balzam, a za rijetke slučajeve kad mi usne jako ispucaju, rješava problem preko noći ;)

    Za ruke karite krema koju imaš i izvrsna Balea Q10 plus omega koja košta zbilja siću.

    Ja najviše problema imam sa suhom kožom tijela i za sad pomažu Afrodita maslac kombiniran s čistim shea maslacem.

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno! nisam čula da se krema za dojilje kojiristi za usne, ali nikad nije prekasno:)
      i Afroditin maslac nisam probala, budem.

      Izbriši
    2. Nema na čemu, ne bih ni ja znala da je cure na Kozmetici nisu spomenule.

      Afroditin maslac i piling su zakon, baš im je dobra ta 100% SPA linija koju su izbacili.

      Želim ti lijep vikend!

      Nebeska

      Izbriši
    3. kupila sam mast za dojilje, Afrodite nije bilo. bumo vidli kakva je ;)

      Izbriši
  6. Za ruke balea s ureom, za usne melem, nevenova mast...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. balea s ureom mi je poznata, za melem sam čula da nije zdrav, pa ne znam...

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. je, nevenova mast je super, samo sam onda masna, a ne mogu baš tako raditi na poslu ;)

      Izbriši
  8. Balea Urea i Neutrogena za ruke, Alverde neven za usta, Alverde ruzino ulje za lice (ispod kreme) i Alverde sipurak i pasji trn ulje za telo..eto!

    OdgovoriIzbriši
  9. Moje ruke nisu nešto suve, ali u kombinaciji sa konstantnim pranjem istih i ovim užasno suvim vremenom, i moje ruke počinju da zatežu. Najviše volim Neutrogenin koncentrat kreme jer mi je za tašnu praktičan, a definitivno je super efektivan. U kući mažem isto 48-icu (klasika), a kao tretman preporučujem da probaš Weleda Skin Food - veoma masna uljana krema, ali ja je nanesem uveče i stavim pamučne rukavice, a ujutru su mi ruke predivne. :) Što se tiče usana - presuve su! Koristila sam uljane balzame i one medicinske, a najviše mi pomažu oni u čvrstoj buterastoj formi.
    Raspisah se, ali eto, mackam se masovno, pa da podelim iskustva. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, probat ću i Weledu, samo da dođe na red!

      Izbriši
  10. Meni samo usta znaju ispucati a za to imam labelo. Za ruke koristim atrix kad ga se sjetim staviti :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Isti problem. Dovoljno dobru kremu za ruke nemam, ali usta mažem melemom koji mi je smućkala frendice i pokazao se jako dobrim. Za ruke ne pomaže :/

    OdgovoriIzbriši
  12. Cien SOS Hand Concentrate http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/12/suradnicki-post-cien-sos-hand.html
    i melem (štetan ili ne, meni jedino on pomaže)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);