ponedjeljak, 24. veljače 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobra večer. Slikati se zimi, vani, i dobiti relativno dobro osvijetljenje je, pa, izazov. Koji ne bude uvijek uspiješan. Mislim da je prošlo oko mjesec i pol od zadnjeg outfit posta, pa slijedi ono što sam uspjela poslikati a da se vidi na slikama, na dane kad ne pada kiša/snijeg/magla je/poledica je/sve navedeno u isto vrijeme a sunca nema.


Good evenig. It is a challenge taking a picture with enough light these days, and since here we have winter, most days it is cloudy, rainy, foggy, and all of the above. So, this is the best I could have made.
Panama Jack čizme, pašmina iz Sarajeva prošlog ljeta, majica H&M, ima recimo šišmiš rukave i svijetlo je siva.
Kupila sam ju nedavno, potopila prvi put u lavor skupa s nekim tregerima, tregeri su uspjeli ostaviti dvije mrlje hrđe, svaku s jedne strane majice :) Zna li netko kako se skida hrđa? Vanish se nije iskazao.


Panama Jack boots, the pashmina is from Sarajevo from last summer, H&M shirt I bought recently, and already has two small rust stains. Vanish didn't work, does anybody have any other idea?

Haljinu sam već nosila na blogu ovdje, i broševe, ali nisam slikala dosad kombinaciju broševa, haljine i marame. Ovo je inače ajmoreći kopija Alexandra McQueena, to jest njegove marame, bar tako kaže internet (a prodavao je H&M), romantične lubanje .Divna, je, velika, mogu se omotati ko poklon.

This is let's say a McQueen copy of a scarf, bought in H&M. It is big and beautiful, with big sculls and flowers. I like to combine it with brooches on the dress.
Ovo je tunika/haljina, koju sam kupila prošle godine. Kupila, oprala, i spremila u orar, te zaboravila dosta mjeseci. Onda sam imala jbt moment kad sam ju našla neki dan. Divna je, dosta je kratka i mislim da ju je lakše kombinirati na čarape nego golu nogu ( po pitanju nošenja na posao). Dovoljno je intenzivnih boja da ne nosim nikakav nakit, osim šminke. Trenutno mi je kosa u preizrasloj fazi, i dok ne ulovim frizerku, obično nosim punđe i po novom, pletenicu koja ide preko pola glave. Kod pletenice je dobro što traje duže od jedan dan. Prvi dan je stroga, druga dan je ležerna, treći dan je..nemarno razbarušena.:)



This tunic dress was bought last year, but I forgot it. And one day I have found it in the closet, and I was surprised :)
It is great, but a little bit too short to wear it to work without tights, so I think it won't work for summer.
My hair is way too long and till I cut it off, I started wearing braids. Good thing about it: it can last for days. The first day it looks neat, the second is more easygoing, and the third day it is..well, kind of tousled :)

Ovo se samo čini crno crni outfit. U biti je suknja točkasta, ali zahvalite suncu i osvijetljenju nakon posla što se vidi kako se vidi ( u ovom postu se bolje vidi kakva je). Crni  pulover iza se veže bijelom vrpcom oko vrata, i ima okrugli izrez na leđima (vjerujte mi na riječ). Ciferšlus se na poslu prikladno potrgao, pa sam frkala suknju cijeli dan da ne odleti.

Eto, to je to od mene za ovaj put.


This only seems like a black outfit. The dress is polka dot, but thankfully there wasn't enough sun to show you . My black pullover has a white tie behind. While on work, my zipper broke so I had to role the skirt the whole day.

Well, that's it for today.

Broj komentara: 14 :

  1. Ljubičasta haljina/tunika je odlična! Inače, baš sam jučer s kumom pričala o dužini današnjih haljina. Ja npr većinu kupujem u H&M jer su mi jako lijepe i imaju rukaviće ali sve moram nositi na grilonke, tajice ili traperice jer su užasno kratke. Ili su maxi ili mi dupe viri, nema sredine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, i slažem se s tobom. po zimi na grilonke ide, ali ne bih ovako kratke stvari nosila ljeti na gole noge na posao. možda sam konzervativna, ali to mi nije ok.

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. hvala, planiram se šišati, pa pletenica dok još ima kose:)

      Izbriši
  3. meni je sve super, ali ova ljubičasta ti stojiiiiiiii......a marama <3

    OdgovoriIzbriši
  4. iako nisam ljubitelj printa sa lobanjama i to ne nosim, ova tvoja marama mi je bas lepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ni ja nemam ništa drugo lubanjasto, ovo je prva stvar..

      Izbriši
  5. Mnogo volim ove tvoje postove, uvek ti maznem neku ideju, čisto da znaš. :D
    Inače ja sam pletenicu imala prve radne nedelje i treći dan je meni bila najlepša, tako 'nemarno razbarušena', ali su mi koleginice onako suptilno dale do znanja da bi bilo fino da nosim jedan ćešljić sa sobom, da popravim to što ispadne. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako si mi zgodna otkad redovno noge izbacuješ ;) I ruž ti fantastično stoji!
    Prva kombinacija mi je naj i nešto što bih i sama stavila na sebe.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);