utorak, 18. veljače 2014.

Utorak/ Tuesday


Zadnja dva tjedna obilježena su vodom. Ako živite u Hrvatskoj, vjerovatno sve već znate, i ovo nije neka nova vijest.
Zagreb je relativno siguran, ima dobro riješen sustav protiv poplava, ali je zato Karlovac jedna druga, manje zabavna priča. Iza moje kuće u Karlovcu Mrežnica je udaljena par livada  dalje, i trebalo je malo vremena da dođe do kuće, uđe susjedima u kuću, prijeđe preko ceste i poplavi sve. HEP je iskopčao struju jer je je poplavilo i trafostanicu, a kako je moja kuća na lijepom, plodnom području omeđenom Koranom i Mrežnicom, sve se to pretvorilo u jednu veliku vodu, i ako nemate u kući visoke temelje kao što ima moja srećom, nije bilo veselo. (Ovo na slici gore nema veze s mojom kućom, to su tribine na Bundeku, također poplavljene :))
Dolazak političara je čudan. Svjesna sam da im je dužnost pojaviti se, ali ne znam koja je korist. Konstatira se očito, treba raditi na sustavu obrane od poplave. Razumjela bih da je postojanje rijeka jučer otkriveno, ali nije, i svaki put kad voda dođe do grla (pun intended) svi se slažu da treba nešto činiti. Ma dajte! Pa ta konstatacija je potpuno nova i neočekivana!
Voda se je dosad već povukla, nadam se da se neće ponoviti u tolikoj mjeri.

Osim toga (vidite kako su ovo zabavni mi tjedni), trenutno se dopisujem i pomalo svađam s raznim zagrebačkim bolnicama, jer nijedna nije u mogućnosti naći mi termin za uzv štitnjače, počevši od bolnice u kojoj vode nadzor moje štitnjače pa na dalje. Moja matična bolnica me zamolila da se sama snađem, jer oni nemaju uvjeta, pa ja trenutno razmjenjujem mailove s par drugih institucija, nisam uvijek najpristojnija u njima, i pokušavam naći termin koji nije urnebesno smiješan i tamo negdje iduće godine.

E sad, da ne ispadne da je sve ozbiljno i mračno, uopće nije.
U svom ovom sivilu, izmjeni magli i kiša i vjetra i poplava i hrvatskog zdravstva, moja orhideja je odlučila procvjetati snagom tisuću cvjetova.

I bila sam jučer na magnetskoj, nalazi se čekaju duže, ali radiologinja je rekla da nema nekih većih promjena od zadnjeg MR :)
Eto, dobar period:)




****************************************
The last two weeks have been influenced by floods. A lot of rain and melting snow caused floods in Croatia. Zagreb was ok, but in my hometown Karlovac things weren't so perfect. My house there is located nearby a river, and although it is not close, when there is flood, it will come to our doorstep.
And so it did this time. Funny thing is, every time it happens, politicians come to visit as if no one told them there are four rivers around, and the town should have had some system to protect the houses and fields and people from the water. But noo :(
It eventually turned into normal again, after having the river in my backyard, no electricity and closed roads.
It was good for us, some neighbors had their houses flooded.

Besides floods, I have spent last two weeks in intense e mail correspondence with a few hospitals (four) in an attempt to find an available thyroid ultrasound. So far, nothing. Our health care is on a way to a major collapse, and is pushing patients to private institutions (which costs, a lot). Here, every working persons gives a quite % of the payment directly to the health care (obligatory), and now we have a situation where there is not enough doctors, surgery rooms, or available dates for the doctor's exam.Fun. (not really).

Well, I didn't plan to make this post serious nor  sad, because the week hasn't been sad. I actually have good news: first, in the middle of rains and fogs and windy days and rain again, my orchid decided to bloom all of a sudden.
And beside the orchid, I had MR yesterday. It takes a week to get the official results, but the radiologist said it looks like nothing has changed since my last MR: And this is a truly good news :)

Broj komentara: 10 :

  1. Vesela i optimistična unatoč preprekama koje su te snašle a brineš i za druge <3

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha kad sam vidjela tvoju orhideju, otisla sam da ppogledam maminu, i prelijepa je isto sa puno cvjetica, =D al tvoja je ljepsa, nasa je bijela =D mozda uslikam za moj post. =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su orhideje baš lijepe. slikaj, da!

      Izbriši
  3. Jupi za MR :)))) Ovo s poplavama je užas, ja živim blizu rijeke (s kojom sad nije bilo problema) i baš se bojim toga

    Obožavam orhideje <3 Znam da je savjet glup i vjerojatno si razmotrila tu opciju, ali u Medikolu znaju imati neke akcije svaki mjesec i moja mama je obavila UZV dojki i štitnjače za 375 kn, a mamin bratić je teti sredio ovo: https://www.ponudadana.hr/Stitnjaca-ultrazvuk-i-pregled-za-199kn-umjesto-400kn-8893_1?gclid=CNeVtdTN1bwCFWfLtAodpS0AIQ

    Nije malo novaca, ali....

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno na savjetu za Medikol.
      ja sam zaposlena osoba koja svaki mjesec daje velik dio svoje plaće za zdravstvo, i uz to plaćam dopunsko zdravstveno osiguranje. želim iskoristiti pravo na zdravstvenu skrb za koju odvajam lijepu cifru svaki mjesec i obaviti ultrazvuk u instituciji koja mi neće povrh svega ispostaviti još jedan račun. to što mene prebacuju iz ruku ko vruć krumpir i pravdaju se dugim listama i šalju privatnicima je lijep način da se zdravstvo rastereti, ali mi nije priparno rješenje. Privatan uzv će biti kao zadnja opcija, jer mi nije za glavu. Dotad ću se dopisivati s bolnicama ( trenutno se dopisujem sa Zavodom za nuklearnu medicinu na Rebru, nakon što sam se dopisivala s Vinogradskom, Vukom Vrhovcem i još jednim zavodom na Rebru). Ako to ne bude išlo, ima još koraka..

      Izbriši
  4. Bravo Zuba! Orhideja-melem za oči i dušu! Sretna sam radi MR i orhideje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. neka je mr okej i nek je orhideja procvitala, a voda će se povuć kad tad. nadam se da će ti uzv bit šta prije...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);