subota, 8. ožujka 2014.

Dijeta./ Diet.

Bila sam ovaj tjedan na operaciji. Ništa veliko, ali oduzelo je vremena  (i živaca) dobivanje termina i fajtovi sa šalterima dok nisam dobila traženo.
Htjela bih se osvrnuti samo na jedan segment ovog mog izletića u bolnicu.
Čišćenje.
Naime, za operaciju je bila potrebna opća anestezija, a za opću anesteziju trebaju čovjeka bez hrane i vode u sebi, dakle, čišćenje. Kako ni na dan mog termina nisu znali hoće li me primiti, poslali su me doma da čekam na telefonski poziv, i dali mi gorku sol i elektrolite, u prahu, koje je trebalo pomiješati s vodom i piti od poziva nadalje, da bih iduće jutro došla u bolnicu prazna. Gorka sol vas očisti, tako da ispiškite i iskakite dušu.
I tako, ja sam na dan termina već došla natašte, u podne su me poslali doma, pojela sam ručak i saznala da me sutra operiraju, te krenula na gorku sol. Do ponoći se smije piti tekućina, a zatim od ponoći ni tekućina.
I dođem ja gladna, žedna i lagana na nogama iduće jutro u bolnicu, i čekam.
Čekam, čekam, čekam. Sati prolaze, tlak pada, glavobolja raste. Kao, do dva sata operiraju, čeka se da nazovu iz sale. I zovu u pol tri, da se nešto zakompliciralo, i da me ne mogu operati.
.
Doktor je pokušao progurati barem juhu da pojedem, ali sestre su bile nemilosrdne. Nema juhe, nema voćnih sokova, nema voća. Mogu samo kavu, vodu, čaj, slatke sokove. Da mi ne padne šećer, reče sestra.
Pa dajte mi jest, već 24 sata sam na tašte, tako neće past šećer, mislim si ja, al što mi je činiti, idem u drugi dan bez ičega.

Do trenutka kad je operacija došla na red, dva dana nisam ništa jela, gorka sol je djelotvorna, a ne pijenje tekućine po pola dana djeluje. Bila sam tanka, pipkala sam si rebra koja su se odnekud pojavljivala malkoc.

Život bez kave i vode uvodi glavobolje na velika vrata, vjerujte mi i to.
Hodate a noge su malo neposlušne i sve je malo čudnjikavo.

Nikad, nikad ne bih mogla biti osoba koja gladuje i ne jede po cijeli dan zbog revije, plaže, ili nečeg trećeg.
Naučila sam da se bez hrane i vode može, ali uopće nije zabavno. I grozno je kad pored vas sobna cimerica hrska kamene bombone i šušti onim papirićima usred noći. Izoštri se sluh i njuh, svu hranu po hodnicima mirišete. I ništa nažalost ne miriše krivo, nijednom nisam imala moment "iju, ja ovo ne bih".

Tako mi je drago da opet mogu jest :)


I have had a surgery this week. Nothing big, but still it was stressful.
I would like to talk a bit about just one part of my trip to hospital. Diet and that comes along.

Here in Croatia there is a procedure to stop eating and drinking fluids before the surgery, and besides that all the processed food needs to be removed from the body.

Broj komentara: 20 :

  1. Nadam se da si dobro. I da si sita :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam tako u bolnici 5 dana čekala operaciju s time da su mi svaki dan ujutro rekli da ne smijem ništa jesti ni piti jer me poslijepodne čeka operacija. I tako iz dana u dan. Jedino me infuzija držala na životu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. grozno. grozno je to što se stave čekati i čekaš danima gladan i žedan. baš mi je žao, mogu reći da znam kako ti je bilo ;(

      Izbriši
  3. ti si superwoman, ja bih im se tamo rasplakala i posve odgodila termin! (sto bi me vjerojatno jos jednom dovelo u istu situaciju.) :D sretan ti dan zena! :) :*
    jez

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ja sam imala spreman monolog o sebi i njima i terminima i zdravstvu i vidjela sam se kako protestno odlazim u spavaćici s niskim tlakom. onda sam se sabrala i projicirala drugačiji razvoj situacije :)

      Izbriši
  4. Jao ja sam tako isto dva dana pila prasak fortrans i cistila se za prgled creva, a prethodni dan nista nisam jela, a ni sledeci jer je snimanje bilo uvece. Grozno.
    Nek je tebi dobro i brzo na ruckanje :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/03/mens-sweater-ask-me-questions.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš nas izmučiše s tim, jelda? ;(

      Izbriši
  5. mene su izgladnili nedovoljnim obrocima u bolnici prije i nakon poroda. rasplakala sam se kad sam tako gladna za večeru dobila samo dvije žlice svježeg sira i tanku šnitu kruha. a zbog žohara se u sobi nije preporučalo držati ekstra hranu.
    nadam se da si dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme, žao mi je kad i takve priče čujem. nadam se da si imala kakvu zalihu od doma..
      ja sam super :)

      Izbriši
    2. kad sam shvatila da više neću dobiti, bilo je - halo, scooby doo, može tortilja u rodilište? a i dragi je donosio ponešto svaki dan, čak je jednom sam ispekao štrudlu!

      Izbriši
  6. Znam itekako kako ti je bilo. Nadam se da si ok? Što je to na fotkama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ok sam. na slici je gorka sol i elektroliti, svaki u svojoj vrećici, koje uliješ u litru vode i polako piješ.
      onda gorka sol počne reagirati i ubrza probavu:)

      Izbriši
  7. Tipika za naše zdravstvo, užas. Ajde bar si i to pregrmila, ali katastrofa. Nedo bog nikome hrvatsko zdravstvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. liječnici su bili divni, sestre super, ok soba. kadar je u redu, administraciju i pravila treba mijenjati.

      Izbriši
  8. Nadam se da si sad dobro i da se već sve vraća u svakodnevnu rutinu i da si brzo krenula papati tvoje kreativne delicije.

    OdgovoriIzbriši
  9. Na mene ta sol nije djelovala. Što ti je snaga volje i anksioznost :D
    Nadam se da si do sad već bolje i da si svega finoga pojela ;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);