ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

O sunčanju/ On sunblock

Počelo je proljeće, i ja sam se šetala kratkih rukava i sa sunčanima na glavi, i počela sam razmišljati o kremama za sunčanje ili sunblocku ili kako se to već zove ovih dana.
Ja sam bljedoliko biće s pjegama, koje na sunce reagira tako da pocrvenim ko da sam okopavala krumpir cijeli dan po zvizdanu, nikad to kod mene nije bilo u obliku zarumenjenih obraza i super tena.


Godinama pazim da se mažem, mada se moj stav ponešto promijenio od MS dijagnoze. Naime, osobe s multiplom imaju preogroman deficit D vitamina, i ispada, marketing je  predobro odradio svoje, i ljudi iz straha da ne razviju rakove spriječavaju vlastito tijelo da proizvede D vitamin. D vitamin nije zapravo vitamin, to je hormon, koji naše tijelo ne može samo od sebe proizvesti, nego treba Sunce i hranu ili nadopune. I osim moje velike nadopune u obliku D3 kapi, ja lovim rane i kasne sunčane sate, i izlažem ruke i noge suncu bez zaštitinih krema.

Lice i vrat i dekolte ne šaljem u te bitke.
I sad dolazimo na bit ovog posta. Ove godine ja sam odlučila biti malo pažljivija prema svom licu.
Prvo sam otkrila čari online kupovine, i nabavila si jednu kremicu s 45 spf, a zatim sam kupila i jednu u pravoj ljekarni. Za lice, da mogu šminku povrh staviti, a da nije mineralni puder koji daje vizuru kreča na licu.

Za ovo proljeće, nabavila sam si Biodermu, i s iherba Alba Botanicu. Za tijelo još uvijek koristim DMov Sundance, koji mi je odličan i ne pada mi na pamet uzimati nešto drugo jer je cijenom i kvalitetom sasvim u redu.
No, lice..odlučila sam se malo paziti.
Kako vi pazite na ličeko preko ljeta?
U ljekarni sam tražila savjet, nisam se mogla odlučiti imeđu Eucerin mat fluida, La Roche kreme i Vichyja, i ljubazna zaposlenica se složila da je Bioderma najbolja. Nažalost, nije imala testere za ostale, pa su me uputili da dođem za desetak dana. I jesam, danas sam se odšetala, i dobila vrećicu punu testera. Hvala, Farmacia! Sad ću zaista isprobavati :) dok ne nađem što mi najviše paše.

Kakav su vaša iskustva? U biti, trebam savjet iskusnijih. Koji biste mi fluid ili kremu za lice sa spfom preporučili? Koji su fluidi i kreme za lice djelotvorni, te treba li se uzimati u obzir i tonirane kreme?

Na kraju, bojite li se Sunca i mažete li se stalno? Ili ste ležerniji, pa se pustite ponekad?



Broj komentara: 6 :

  1. Bljedoliko bice s pjegicama se javlja. Mazem se pobozno, ali problem je moja problematicna faca koja na sve reagira. A moram se mazati jer koristim kiseline. Do sad sam koristila BB kreme s faktorima 30-35, a sad me vuku kreme.... Osim ROC-a i Ducray Melascreen mami me i Nature's Gate SPF krema za bebe s iHerba. Ima jako dobar sastav i odlicnu cijenu za te novce...

    Ali za skupljanje D vitamina se slazem.

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na savjetima, probat ću probati ih. za sad Bioderma i Alba Botanica rade svoj posao :)

      Izbriši
  2. prestala sam se mazati jer od svih tih sredstava dobijem alergiju, ja sam i tako tamno biće, koje nikad ne pocrveni a na plažu ide u 6 navečer :D i ako se prečesto šećem u odjeći po suncu (čitaj redoviti odlazak na pauzu na poslu) izgledam ko bauštelac s tragovima svih mogućih majica, sandala... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao, ti si krajnja suprotnost meni. ja dobijem boju od doma do posla u autu. a primijtila sma neke bore na licu u zadnje vrijeme, zbilja ne znam odakle :D pa sam zaključila da one nisu za mene i bolje da si štitim lice.

      Izbriši
  3. Od fluida s visokim spf imaš La Roche Posay i tonirani i oni ne obojani, a nisu preteški. Ajde, ako ne budeš našla u apoteci tester, javi mi se, ja ću ti ulit u posudicu LRP toniranu kremu da probaš! Javi se slobodno (najbolje na fejs jer onda dobijem notifikaciju na mobu) kad budeš u gradu (živim u centru), s tim da me nema iduća dva vikenda, ali priko tjedna sam u ZG. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma javit ću se da te odvedem na kavu, pa mi možeš pokazati kako krema djeluje u stvarnosti :)

      Izbriši

}, 10);