ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

Put putujem./ On the road again..

Danas sam bila na kavi s prijateljicom, koja je bila u Australiji. Sjetila me se na drugoj strani svijeta, i donijela mi par krasnih stvarčica. Blago mi se.
Australija je po njoj divna. Definitivno vrijedna putovanja.

Prije par tjedana vidjela sam se s drugom prijateljicom, koja živi i radi na Bliskom Istoku (bok, suseda! hvala na daru!). I to bi bilo lijepo posjetiti.


Znate šta? Malo me svrbi odlazak nekamo. U zadnjih par godina nisam baš nešto putovala. Uzrok tomu je kombinacija faktora, dalo bi se sažeti u budžetiranje života, neizvjesnost ugovora na poslu koja je postojala dosta dugo, zdravlje i vrijeme za putovanje.
Baš baš mi se putuje. Postoji neki okvirni plan uskoro, ali to malo levitira u zraku jer se treba više zvijezda poklopiti (držim sve fige svijeta!).
Svjesna sam da je zima duga i siva, i da je to escape route, ta želja da se sad ustanem, ubacim u kofer par stvari i odem nekamo, ne obraćam pažnju na poslovni mobitel, ne budem okružena hrvatskom zbiljom, negdje gdje su ljudi drugačije raspoloženi, zrak drugačije miriše i mozak mi bude na paši, baš onako turistički. Poznato?

Imate li slične ideje, kad ste baš željni promjene?
Ja bih, i probat ću to ostvariti, išla na ova mjesta. Nisu sva grandiozna, ali bih ih posjetila, i nisu poredana po bitnosti.

 Kopački rit.
Niš me nemojte pitati. Volim prirodu, lijepo izgleda na slikama.

 Venezia.
Bila sam jednom, na maturalnom, na proputovanju. Moš mislit koliko sam Venecije vidjela.

 Budimpešta.
 Davno je počela ljubav, tamo negdje kad sam čitala Zagorkinu Gordanu, i pola priče je bilo u Budimu.

Htjela bih posjetiti Rim, slapove Krke, u Sombor se spremam isto već neko vrijeme. Istambul je u planu, Graz je u planu također, kao i Beč..


Što biste mi preporučili, kamo se isplati otići unutar i izvan Hrvatske na izlete od jednog do nekoliko dana?
Gdje ste bili da obnovite mozak, postoji li neko mjesto da vas umiruje i da mu se radujete? Kamo bi vi rado otišli? Ili uopće niste od putovanja?


-----------------------------------
Today I had a coffee with a friend who went to Australia for three weeks. It was great, she said, and I believe her. she remembered me, on the other side of the planet, and brought me some souvenirs, that have made me very happy. My friend says, Australia is worth the travel.

A few weeks ago another friend came for a visit, and she lives in the Middle East. I think her country is also worth visiting.

In case you haven't realized yet, I've got the travel bug. It's been years since I traveled further. the reason is in a combination of factor, mostly budgeting, lack of time and job situation, which had not been as secure as it is now.

I know it is winter, I know I lack for changes, but I am allowed to daydream, right?

So, here is my travel list, and I really plan to visit all these places.

Kopacki rit.  A nature park in Croatia I really would love to visit.

Venezia. I was there once, on our class trip to Spain. Let's say I didn't see much, and it need my second visit to check it better.

Budapest. In love for a long time, every since I was a little girl and read Gordana, a history novel about a girl, who spends a lot of time there.

I also would like to visit Rome, and many other places here in Croatia, and Vienna and Graz.

Maybe I should stop writing and start doing something about it?

What about you? Do you like to travel? Any destinations you recommend?

Broj komentara: 16 :

  1. Moja prijateljica se nakon tri mjeseca sljedeći tjedan vraća iz Australije. Očekujem nekog plišanog klokana ili koalu. S obzirom na moju nezaposlenost i opću depresiju i uz sve što mi je pričala o životu tamo, to mi je obećana zemlja :D

    Ja bih da mi guzica neprestano vidi puta, ali nemam mogućnosti za to. Najveća želja su mi Irska, Portugal, London, Andaluzija i Prag <3

    Što se Hrvatske tiče, rado bih malo duže boravila u Gorskom kotaru i na otocima, Vis, Cres, Pag...

    Jednodnevni ili vikend izleti su super ideja. Što se takvih tiče, prva postaja će mi biti Plitvička jezera koja još nisam vidjela :(

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kako ja sad da ne potpisem Nebesku ?:))
      Od blizih destinacija - Ohrid, dok ne pocne sezona i Djavolja Varos ali ko zna gde ce me put naneti..

      Izbriši
    2. Plitvice su divne, i kad budeš mogla, Nebeska, odi tamo :)
      sviđa mi se ideja odlaska u Gorski kotar i na otoke, hvala na ideji.

      Ohrid mi je malo predaleko, mada su mi prijatelji bili tamo i oduševljeni su. još ih je ulovila oluja dok su bili na brodu pa je bila prava avantura!

      Izbriši
    3. :)

      Zaboravih Provansu i Toskanu. Ajmeeeee, toliko mjesta, a tako malo novaca :D

      I ja sam čula da je Ohrid super.

      Nebeska

      Izbriši
  2. Zubo ja ti subjektivno predlazem da posetis moj grad Rumu,ima taj smek vojvodjanskog ravnicarskog grada kao i Sombor

    http://www.ruma.rs/portal/index.php?option=com_morfeoshow&Itemid=56, ovde imas slike grada, jezera...

    http://vimeo.com/77666724, a ovako nas je video jedan Amer kad je bio u poseti :)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maro, hvala, nije Ruma uopće loša ideja!

      Izbriši
  3. Da i ja sam prije par mjeseci žudila za nekim putovanjem, čak i planirala nešto sl., a onda se dogodi Montreal Canada na dugoročno. Sad uživam u lijepoj našoj još 15-tak dana, a s obzirom da je kod nas vrijeme predivno ja se moram pripremiti na debele minuse.
    Sad se samo čeka taj dan :). I veselim se moram priznati.
    Pozz Tonka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlaziš u Kanadu na duže? želim ti sretan put i dobro se smjesti tamo:) nadam se da je to ono što si željela;)

      Izbriši
  4. Oh, I would LOVE to read your posts from faraway travels! I can just imagine you in Rome or Budapest or ANYWHERE -- you would definitely find the most amazing moments and describe of photograph them with ease. It would be almost like we're there with you. :)

    http://dresseduplikealady.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, Cammila. Let's hope some of these destinations will soon come true.
      And what about you? Do you like to travel? American continent is quit big :)

      Izbriši
  5. Uf ja bi isto na ova tri - kopači, italija, budimpešta.. I nikako da odem, makar je to sve tu blizu, nikako vremena da nađem. Ja obožavam naša Plitvička jezera, hotel tamo mi je super i nisu užasno skupi a uživancija.

    Također su mi super Delnice i ona njihova šuma iznad lovačkog doma gdje sam noćila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plitvice su super, Gorski kotar također.. u biti, ima masa dobrih mjesta po Hrvatskoj, samo se treba odlučiti, zar ne?

      Izbriši
  6. Ja bih odmah krenula u Toskanu, prelepo mi se smeši sa slika...Tebi držim fige da što pre mrdneš negde..bilo gde...;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! baš nešto kuham neku ideju:)

      Izbriši
  7. Joj ja sam luda, strašno me svrbe tabani! Odi do Budimpešte, to bi te moglo zadovoljiti na neko vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, privlači me. čak ima i folder s bitnim stvari što vidjeti, kamo ići...samo da krenem!

      Izbriši

}, 10);