subota, 15. ožujka 2014.

Subota./ Saturday.



Danas je bila divna, divna subota. Sunčana i vedra, osim što je poslijepodne bilo oblačno i puhovito i malo prehladno, jer sam izašla na kavu i šetnju bez kaputa. Osim toga, sve je bilo kao na početku proljeća.

Nakon dosta vremena, danas sam opet krenula na brzo hodanje. Brzo hodanje mi je super stvar, nije razvlačenje u šetnji, niti je trčanje. Nemam toliko utrenirano tijelo da trčim, vjerujem da bi mi se zglobovi osvetili, a brzo hodanje em diže kondiciju em učvršćuje dosta lelujavih dijelova tijela, može se uspostaviti dobar ritam disanja, može se slušati muzika dok se hoda, i može se hodati u paru. Prije dvije godine, imala sam period brzog hodanja i baš mi je pasalo.
Kako sad zbog operacije nisam vježbala dva tjedna, sva sam se već ucrvala. Naravno, da nije bilo tako, da sam smjela kretati se, vjerojatno mi se ne bi dalo :) ali kad postoji zabrana, onda mi se baš baš htjelo sve vježbati.

I super je bilo, pol sata, za početak. Baš sam bila ponosna na sebe. Pa sam nakon ručka išla malo prileć, jer sam bila sva umorna. Ok, proljeće je, ali stvarno sam se unjonjila.
Poslije sieste sam imala još jednu kavu i šetnju, i moram vam priznati, dalo bi se tako svaki dan, ujutro malo tjelovježbe, pa ručak, odmor, pa kave i šetnje..neloše.

Poslije kave otišla sam u Lidl, čula sam da prodaju bezglutensku tjesteninu (točno), ali ja nikad ne znam iz Lidla izaći samo s onim što mi treba, pa sam se vratila doma s bezglutenskim špagetima i sportskim hlačicama za trčanje. Jer se ja, kao što sad već znate, aktivno bavim skoro pa trčanjem.

Nije da mi ne trebaju, uglavnom za šetnje i jogu nosim pamučne duge tajice, koje su udobne i prikladne, ali ja sve to potrgam bedrima, i redovito kupujem nove. Ali sam smiješna sama sebi kad pratim unutarnje obrazlaganje zašto kupiti hlače za trčanje. " Pa ideš na brzo hodanje i na jogu", reče unutarnja Ja kao da, u najmanju ruku, trčim dvaput dnevno a u predahu vježbam mysore jogu (nelaka joga, još nisam toliko velika da probam/usudim se). No, argument je zvučao validno i hlače su kod mene. U moju obranu, to je materijal koji propušta vlagu i zadržava hladnoću, pa očekujem sretno tijelo i puno sati nošenja. I dobro izgledam u njima.

A sad se bacam na Gospodara prstenova na tvu, još mi se ne spava jer sam spavala popodne, pa da malo guštam. LOTR fan sam, moram priznat.

Želim vam ugodan vikend, sunčano vrijeme i puno odmora!


------------------------------------------
Today I had a great, sunny Saturday. Except afternoon was cloudy and windy and not sunny, but the rest of the day was beautiful.

After a longer period, I re-started  my brisk walking. It is a great thing, helps toning my body and it is not as difficult/dangerous as running. I know, if I start running, my joints would be more then thrilled to reply.
And while walking, I can listen to music or walk in pair, and still find my zen state of

 mind.

As I had a surgery 10 days ago, I was forced to not do sports, and I really had urge to to anything. I mean, if I wasn't forced to be still, I wouldn't have such desire, but having a ban made me want to do yoga or anything else..really much.
So, today I started brisk walking. I was so happy and proud of myself.
And after lunch, I had to rest for a while, because I was tired of the walking. I know it is spring, and it is normal to be tired, but I really need do get back in shape.
So, after siesta, I had another walk and coffee, and went afterwards to a store for a gluten- free pasta.

I never made it to this store, without leaving with more things than planned. So, today, beside pasta, I bought myself running pants. It was interesting listening to my inner dialogue, how I explained to Myself why these pants are necessity.
You're brisk walking again, I sad to myself, as if I'm in sports twice a day, brisk walking and doing mysore yoga in the meantime.
But this argument was valid enough, so I came home with these very-much-needed pants. Because, as you know by now, I'm almost a sportswoman.

In my defense, their material keeps the warmth and leaves the moist away from the body. Also, I look good in them.
To be true, I wear black, cotton leggings to my yoga classes and for walking. They're great, but they don't last forever, and I do buy new ones often enough, so pants buying is not so strange.


And now I will leave you and enjoy Lord of the rings on tv. I admit, I'm a big fan. And I slept in the afternoon, so I can watch for a while now :)

Have a great and sunny weekend!

Broj komentara: 7 :

  1. I ja sam fan, brzo hodanje je super stvar , a ova ti je fotka baš nekako zenovska!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako tvoja teretana, napreduješ? cijeli dan mi je bio ko pod normabelom :)

      Izbriši
  2. i ja hodam zadnjih tjedan dana, super vježbanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti si moja kolegica po tjelovježbi :)

      Izbriši
  3. ja kombinujem jogu i brzo hodanje, jer to mogu da praktikujem i zimi, a imam iste izgovore kad kupujem helanke, trenerke...juce sam kupila novu prostirku za jogu,ali nisam uspela da nadjem izgovor da opravdam kupovinu :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim te, uvijek me nasmiješ :D

    Skoro pa aktivna trkačice :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);