nedjelja, 30. ožujka 2014.

Subota/ Saturday


Divna, divna, sunčana topla blažena subota.
Zadnja dva dana prošla su na poslu, a kad nisam bila na poslu, spavala sam.
Na primjer, to je izgledalo ovako: u četvrtak sam nakon posla doteturala doma i otišla leći, navečer sam bila preumorna da spremam ručak za petak pa sam otišla spavat. Ujutro je sat zvonio u nedoba, ja se nisam mogla ustati, ne da nisam stigla ručak pripremiti, nego nisam ni doručkovala. Otišla sam obučena u nešto na posao, nisam uopće ručala, došla sam nakon posla doma i zaspala. Onda sam oteturala na jogu, malo se sabrala, i napravila ručak u deset navečer.
Ovaj umor će proći, samo dok prođe..dosta mi upravlja životom. Jači je od gladi, a meni je glad jak, konkretan pokretač.
Subota je došla sunčana i vesela i puna ptica, koje su vikale pod mojim prozorom, to nikako nije bio pjev.
I ne znam zašto se uvijek misli da ptičice skladno pjevaju, ovo što ja imam prilike čuti je glasno prepucavanje, i kladim se da ih je pola na pas mater s drugima, jer vjerojatno netko nekome sjedi na krivoj grani i jede tuđe crviće.
No, dakle, sunčana subota, da se vratim na nju. Spakirala sam se i otišla malo van Zagreba, puno sam se šetala, pila divne kave na terasama, s dragim ljudima, gledala sunce kroz sunčane naočale i nosila kratke rukave i nove tenisice. Korana se uzelenila, ljudi se šeću, labudi se šepire, par konjičaka je voljno dat se jahati od strane djece, za novce.

Zanimljivo je, kad spremate jelo u tuđoj kuhinji, kako neke stvari radite automatski. Na primjer, radite štrudlu sa šljivama, i tek na drugom redu shvatite da stavljate sol umjesto šećera? Oh, well, treba biti otvoren novim iskustvima..(sorry tajo)! (Rekla sam mu, ako ste pomislili da sam ispekla štrudlu i pobjegla).

Na slikama niže:  Koranski slap; konj na iznajmljivanje, pelceri rajčica koji su spremni za dar prijateljici, i ja na suncu. Prva slika prije posta je grafit na Korani. Sjećate li se Strippyja, crtića iz (mog) djetinjstva?

Želim vam miran vikend. Noćas se mijenja sat, nemojte zaboraviti. Jeste li znali da se sat vraća različito po svijetu, i to nije dogovor da cijeli svijet radi isti dan, ili uopće (primjer Venezuele ili Rusije, na primjer, ili SAD-a koji su mijenjali sat prije par tjedana) ? Meni je to strašno zanimljivo!





A beautiful, sunny, gorgeous Saturday.
Last two days I went to work, and when I wasn't at work, I was sleeping. I was am so tired I didn't have enough energy on Thursday evening to prepare a meal for Friday, so I postponed it to Friday morning. But on Friday morning I couldn't get up, I was almost late to work, I didn't cook anything for lunch (or breakfast, for that matter), I didn't anything for lunch, and when I got home, I was more tired then hungry, so I fell asleep and slept till the evening. I went to my yoga class, and had my first meal at 10 pm.
I know this tired period will soon be over, but at the moment it is my major part of life. And I'm not loving it.

Saturday was sunny and warm and full of birds that are, if anyone asks me, too loud. So I packed and went outside Zagreb for a day, and I have spent hours in a walk and terrace coffees and more sun, and had short sleeves and my new sneakers, and life felt good.

Above in the pictures: Korana river, a horse for a rent and you can ride if you're a child, baby tomatoes plants, and me. I wish you all a happy weekend. We're having here time shifting. I only recently found out it doesn't happen in the whole world on the same date. In some countries it doesn't happen at all (Venezuela or Russia, for example) other have already changed it (USA). This is very interesting to me.

Broj komentara: 12 :

  1. Ja sam jucer uz ovo sunce obavila sve zaostatke u domacinstvu koje sam odgadjala bar 2 tjedna! Volim sunce, da bar potraje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, baš digne raspoloženje i radila bih sto stvari. i ja bih da potraje. dala sam kapute na kemijsko, pokušavam uvjetovati vrijeme da bude lijepo :)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. vjeruj mi, to je više ptičice :( grrrr

      Izbriši
  3. U Splitu je je bila prava ljetna subota, al na žalost moja radna druga smjena (ma tko je to izmislio rad subotom ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, rad subotom je izmislio netko tko mrzi vikende!

      Izbriši
  4. Obozavam lepo vreme i kad imam slobodnog vremena da ga iskoristim :) Ali, nije mi problem ni kisa, kada znam da svasta nesto moram u kuci odraditi, hihihi

    OdgovoriIzbriši
  5. Super su ti slike :) Slap i konj :))))) Ja danas nakon dugo vremena idem pogledati hrvatski film u kino nakon kave na suncu... Vidjet ćemo kako će to ispasti :D

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! opa, hrvatski film! sretno ;)

      Izbriši
  6. Meni je isto jučer bio dobar dan - prvo sam upijala sunce na balkonu, onda išla s mužem na Dolac, s kolicima za spizu (punim spize - hrane) se kotrljali po gradu, šetali, došli kući, jeli šparoge, odmarali... danas do Jaruna... Nije loše. ;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);