petak, 11. travnja 2014.

                                                   izvor/ source

Možda se sjećate da sam pisala da mi se putuje?
Odoh u Veneciju. Nadam se lijepom vremenu, nepoplavama, smislenim linijama prijevoza i odmoru.

Doviđenja :)



Maybe you remember me writing about my need to travel somewhere?
I'm off to Venice. I hope there will be nice weather, no floods, traffic that will make sense and I'll enjoy my time there.

See you soon :)

Broj komentara: 9 :

  1. Sritno, guštaj , čekamo fotke i dojmove iz Venecije!

    OdgovoriIzbriši
  2. Želimo puno fotki i post kad se vratiš :))))) Bila sam jednom, ali prekratko, dva sata, proputovanje, voljela bih opet. Nadam se da će ti biti lijepo :)))

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecan put!! I lep provod :) ako kojim slucajem odsedas negde kod Mestre evo predloga za hranu ako nisi vec sve isplanirala: pizzeria 13dici, Piazzetta Cesare Battisti, 13. Odusevila sam se bila restorancicem na koji sam sasvim slucajno naletela, doduse 2010. godine, tako da se mozda nesto i promenilo u medjuvremenu, ali eto ideje ako ti zatreba :) Jedva cekam utiske!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sritan put i lipo se provedi!!! :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);