utorak, 29. travnja 2014.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobar dan svima. Ovdje u Zagrebu je jedna krasna jesen, danas su pljuskovi i grmljavina naizmjence s trenucima sunca, izazov je objesiti veš i osušiti ga na zraku, izazov je uslikati se, ili uopće pogoditi garderobu, jer ide od hladnog do sparnog i vrućeg, pa nazad. Slijedi jedan garderobni post, uspjela sam, nakon ne znam koliko vremena, pronaći 4 outfita s dovoljno svjetla da se vidim na slikama, ili da ne stojim u lokvi dok se slikam.


Good day everybody! We have a lovely autumn here in Zagreb in April, today there were rains and thunders and sun, it is a challenge drying the clothes outside, it is a challenge taking outdoor pictures, as well as dress properly for the weather. So, I have finally managed to find 4 outfit pictures, with enough sun and not too much rain.
Mislim da sam zimu prehodala u ovim čizmama, i već vidim da će im se svaka uložena kuna isplatiti. Panama Jack, divne su vam čizme :)  Inače ne kupujem najlonke ( ili uopće odjeću) na placu, ali jedan štand se zatvarao, sve su imali u pola cijene, ja sam išla po ribu, i vratila se doma s nekoliko najlonki. Ispalo je da su super, tople i rastezljive i ugodne, i vjerojatno se prodaju po nekim dućanima po puno višoj cijeni. Ljubičasta i smeđa mi je inače mila kombinacija. Kardigan je tamnoplavi, jako udoban, isto je skombinirljiv s mnogo čim.

I think I walked through this winter in these boots, and I can say it is worth the money. Panam Jack, you make great boots :)
And although I usually don't buy wardrobe on the market, there was one booth closing down and had a clearance, so I bought for a try tights and they are great. I like brown and purple combination. Cardigan is a dark blue, also can go in numerous combinations.

Mogla sam ovaj post komotno nazvat i Odlazak na posao u tenisicama, jer ispada da sam stalno u njima, a nije daleko od istine. Ovdje sam otvorila ljetnu sezonu ljetnih dugih suknji. Nije dugo potrajala (sezona). Tenisice na noge i marama oko vrata, i spremna za posao!

I could've called this post Going to work in sneakers, because I'm in in them in almost every picture. And it would be almost true. Here I've opened the summer dresses season. It didn't last long, though (the season).
Sneakers and a pashmina around my neck, and I'm ready for work!


Žuta je super boja, ali teško nađem nijansu koja mi paše. Ako je mrvu hladnija, izgledam lešasto, vide se podočnjaci i vrlo se ne slažem s garderobom. Ovo je jedna od valjda tri žute stvari koje imam. Kratkih je rukava pa se da iskombinirati sa svačime. Ogrlica je nešto što sam davno kupila u Oktogonu, to je dugačka niska crnih kamenčića, koju stavljam po sebi kako mi se hoće. Mene malo podsjeća na '20-te.

Yellow is a great color, but it is difficult for me finding the right yellow. If it is colder, I look dead in it. This dress is one of three wardrobe pieces in my closet. The necklace is something I have for years, beads that looks very 1920-ies.

Sivo i tirkizno. Nemam puno sivih stvari u ormaru, nekako se izgubim u njima. Hlače imaju preko 10 godina, a majica ima par mjeseci, lagana svijetlo siva, do lakta, ide na svašta, od joge do posla.
U jednoj fazi sam kupila nekoliko pari štofanih hlača za posao, valjda su se u to vrijeme prodavale kvalitetnije stvari, ali sve te mi hlače traju desetljeće.
Ne znam koliko se vidi na slici, nosila sam puno srebrnkastih narukvica i žarki magenta ruž. Na nogama, naravno, tenisice. Ovo ljeto bit će izazov ući u pete ponovno.

Gray and turqoise. I don't have much gray in my closet, somehow I feel lost in them with my pale tan. these pants are ten years old, and the shirt is light gray, and I wear it to yoga and to work and everywhere.
I had a phase when I bough a few pairs of trousers, years ago, and they all fit even today, and more important, they are not ruined. I suppose, back then wardrobe was made with more quality.
I don't know if you can see, I'm wearing bright magenta lipstick and lots of silver bracelets. On my feet, of course, sneakers. It will be a challenge going back into heels this summer.

Broj komentara: 14 :

  1. Letnja kombinacija <3 mada su mi i sve ostale lepe, posebno ova zuta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ljetna, ha? bilo bi više ljetnih, kad bi se kretali prema ljetu..nažalost, radijatori još malo griju ovdje ;)

      Izbriši
  2. Odlične kombinacije! I meni se najviše sviđa žuta jer ti preodlično stoji ta boja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! da, OVA žuta mi stoji :) ostale žute..drugačije stoje ;)

      Izbriši
  3. Ova kombinacija sa dugackom suknjom i maramom mi je <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva i poslednja(opuštena) varijanta mi se posebno sviđaju...Super ti to sve nosiš i daješ lepe ideje, ali ja nekako ne izlazim iz pantalona..:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. polako..promijenit ćeš ti mišljenje ;)

      Izbriši
  5. Sve ti odlično stoji (jbg kad je tako) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prva kombinacija ti je vrh, vrh! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao, sve mi se sviđa! Prva i druga posebno, a četvrta je nešto u čem mene generalno možeš vidjet :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! ti si, dakle, hlačasta kategorija?

      Izbriši

}, 10);