petak, 18. travnja 2014.

Venecija 3/ Venice 3


Nedjelja ujutro bila je oblačna i, iznenađenje, mrvu toplija, no to se kasnije vratilo na uobičajeno prehladno vrijeme. Čak sam dio dana nosila i haljinu. Na putu iz hotela do "grada" naišle smo na kuću s cvijetnjakom koji je mirisao na sve strane. Na FB bloga su mi rekli da je to glicinia, prekrano miriši, čak i za moj alergični zaštopani nos.

Sunday morning was cloudy, and, surprisingly, a bit warmer, but later it came back to the old, cold weather. For a while I even wore a dress. On our way from the hotel to the old center we saw this beautiful garden that smelled so good. I was told it is glicinia, and even I with my allergies, could smell it.

Ovo je pogled s Rialta, poznatog mosta, preturističkog mjesta s prepreviše ljudi ako mene pitate. Isto tako, ako mene pitate, ima ljepših mjesta od ovog. Ali da ne ispadne da sam bila u Veneciji i ne pokazala vam i poznata mjesta, evo Rialta, ako se ne varam, najstariji most. Miljon ljudi je bilo tamo, gomila nas je vukla .

This is a view from Rialto bridge, the oldest one in  Venice. Too crowdy, if you ask me. also, if you still ask me, there are more beautiful places to be seen there. But, I don't want this to turn out to be a trip without the usual sightseing, so here's Rialto, and below more known places.
Bolnica. Tko bi rekao, ha?/ a hospital. Who could say that, ha?

Cijeli grad prepun je ovakvih kuća, s detaljima koji privlače pozornost. Uvijek me zanima priča iza tih prozora, tko sad živi, tko je prije živio, koliko je svađa i sreće prošlo tim hodnicima...

The whole town is full with such houses, with interesting details. I always wonder about storied behind the curtains, who had lived there and what were their lives like..


Šetanjem kroz kale, izbile smo u jednom trenutku ravno na Canal Grande. S druge strane šarenile su se palače, sunce je sijalo, i mi smo sjele na stepenice, ravno pored mora, i guštale. Rijetki su bili sunčani trenuci, baš je dobro došlo napraviti pauzu i odmoriti noge, s obzirom da smo hodale po osam sati na dan.

While walking along these small streets, one time we came right into the Canal Grande. On the other side were beautiful palaces, colorful, so we sat on the stairs by the sea and enjoyed the sun. It wasn't often we could see the sun, and we needed a break since we have walked every day more then 8 hours.



4 komentara :

  1. Uh kakva bolnica :) ozivela si mi uspomene na putovanje u Veneciju...kakva milina citati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čekamla sam treći dio da prokomentiram. Di-vo-ti-ca :))))))))))))) Ženo, ti baš znaš putovati, slike su prekrasne i želim u Venecijuuuuuuuuuu!

    Nadam se da si napunila baterije i da ćeš nas počastiti s još ovakvih izvještaja :D

    Ako slaviš, želim ti sretan i blagoslovljen Uskrs! Ako ne, želim ti sretan i lijepim trenucima ispunjen produženi vikend :)))

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. znaš, bit će i četvrti, finalni dio :) moram o generlanom štrajku željeznica u Italiji koju napisati..

      hvala ti. putovanja, koliko god da zvuči kao kliše, obogaćuju, i da, napune se baterije :) kreni na putovanja! ;)

      Izbriši

}, 10);