utorak, 1. travnja 2014.

Zdrava hrana/ Good food

Palačinke od banana

Ovaj recept sam otkrila neki dan  na ovom blogu i odmah mi se svidio.
Kako ja ne jedem kokosovo ulje, a i ne mogu baš dva jaja u jednom danu jesti, malo sam promijenila recept.
Uzela sam dvije banane i zgnječila ih, dodala dva cijela jaja. Kako sam radila malo veću smjesu, dodala sam 2 žlice slanutkovog brašna i 2 žlice heljdinog brašna, te malu žličicu indijskog trputca.
Indijski trputac je nešto novo u mojoj kuhinji: on pomaže bezglutenskim brašnima da se nadignu. Stavi ga se malo (žličicu) i on učini od mojih kolača mekšu, napuhaniju verziju.
Uz ovo navedeno, usitnila sam smrznute ( i otopljene) šljive, izmutila u smjesu i stavila na tavu s mrvu suncokretova ulja.

Treba vam oko par minuta za svaku stranu palačinke. Palačinke su manje, ne pokrivaju cijelu tavu.
Slatke su, mada nisam stavila ni šećer ni med ni agavin sirup- dovoljne su banane i šljive. Naravno, možete dodati slatkoga, ako vam treba:) Šljive daju sočnost i kiselkost, a banane su slatke i zasitne.
Od guljenja banana do palačinki na tanjuru trebat će vam manje od 20 minuta.


Ovo jelo je dobar odabir za bezglutensku prehranu i prehranu bez šećera, te za osobe koje paze na unos kalorija.
U sezoni voća, planiram probati s tamnocrvenim voćem, ribanim jabukama i cimetom, i možda ću probati s dinjom, da vidim kako će se slagati. Mislim da će se baš slagati :)


Banana pancakes

I've discovered this recipe recently, and loved it.
It is easy, fast and healthy. What more could I want?
It is a banana pancakes recipe.
I have modified it  and added some flour (chickpeas).
All you need is 2 eggs, 2 bananas, a few spoons of flour, and I have added plums because I had them and I happen to like them.
Mix everything, and put in the pan.

Enjoy!

Broj komentara: 12 :

  1. ovo moram probati, djeluje mi njam njam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj, preporučam. ja sam danas nosila na posao i svi su kolege bili oduševljeni, nakon što su prvo bili sumnjičavi. ali oni su i inače moji testeri za zdrave kolače, tako da ih uvijek nečim iznenadim. a šta će, nemaju baš izbora :)

      Izbriši
  2. Sve super, samo zvati originalni recept niskokaloričnim veze nema s pameću (tako ga je nazvala autorica). Zvuči ukusno, though :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zašto? meni je ovo količina za dva dana, 2 jaja i dvije banane i par žlica brašna..baš mi je pregledno za nadzor kalorija. (ok, ja nisam napisala da je niskokalorično) ali zar ne bi bio dobra kombinacija za obrok?

      Izbriši
    2. Jedno jaje ima 167 kcal, jedna banana 100 kcal, a jagode i pire od jabuke ne bih uopće komentirala jer to zajedno nema niti 50 kcal za cijelu smjesu (a ovo je količina za 4 palačinke). Osim toga, nisam ovo nazvala niskokaloričnim jelom općenito, nego niskokaloričnim desertom - da se malo bolje čita tekst, možda se ne bi tako ishitreno nečiji rad izuzimao od pameti.

      Sad kad pišem, moj tekst se ne čita propisno, ali ga se ipak komentira, a nije bilo dobro niti kad sam predstavljala svoje "lice iskreveljeno u duckface sa očima dignutima u lošu rasvjetu šoping centra, noge rahitično pozicionirane sa spojenim prednjim dijelom stopala i odjevnu kombinaciju koja bi trebala biti moda" (izvor: http://svartberg.org/mif/ne-razumijem/). E vidiš, Svart Berg, ne razumijem niti ja, a broj 1 na mojoj "ne razumijem" listi je konstantno kenjanje po nečemu. Budi pozdravljena. ;)

      Izbriši
    3. Sori, ovakvu defanzivu u kombinaciji s kenjanjem (koje meni zamjeraš) ne smatram dovoljno dobrim razlogom da bih se potrudila objasniti u čemu je problem, tim više što nisi sposobna pojmiti da netko razmišlja drugačije od tebe (duckface). Kad okačiš nešto na internet i učiniš dostupnim drugima, budi spremna da se neće svakome svidjeti ;)
      EOD s moje strane.

      Izbriši
  3. ja sam isto pravila sa jednom bananom i dva jajeta i jela sa jagodama, jeste fino samo je okretanje bilo problem, prve dvije ispale odlicno a ostalo katastrofa, fino je i slatko, al ipak volim klasicne palacinke =D al fora jeste =D a morala sam probati recept jer me bas zanimalo kako to izgleda i tako =D haha
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super su mi recepti koji me povuku da ih probam!

      Izbriši
  4. Ovo je baš super brzi desert, sviđa mi se! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam ove palačinke. Jedem ih već više mjeseci otkad sam prvi put čula za njih. Imam i recept za "zdrave" muffine bez jaja i sl., isto ide banana. Volim i sve biskvitasto s dodatkom banane.

    <3

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da bi i avokado mogao zamijeniti bananu u takvim kolačima. baš ću probati!

      Izbriši
    2. Moguce, ali ja bas volim bananasti okus, avokado je neutralan. A obozavam ga rezatii sjeckati, prefora mi je ta njegova tekstura.

      Nebeska

      Izbriši

}, 10);