petak, 30. svibnja 2014.

Od vikenda do danas

Pokušavam uloviti što više vremena da budem vani, kad nije prolom oblaka. Za vikend sam uzela bicikl i otišla u vožnju dijelom grada kojim se inače ne vozim. Pasala mi je tišina, jako malo ljudi oko mene, sunce je grijalo, sve je bilo zeleno i plavo. Prekrasna subota :)
Prvo sam otišla na pumpu napumpati gume, gdje sam srela čovjeka koji mi je objasnio da krivo pumpam gume, da cijeli život krivo pumpam gume i da je ovo što ja radim s gumama (pumpala sam ih) loše i krivo i jadan bicikl i ja se sigurno umaram. Objasnio mi je što trebam raditi (pumpati duplo više, mada bih tada odskakivala po cesti), ja sam mu se zahvalila, on je rekao da mu je to struka (valjda pumpanje biciklističkih guma, ne znam, nisam dalje pitala), napumpala sam ko i obično i veselo se odvezla dalje. Vi koji imate bicikle, na koliko ih pumpate?


Za kraj sam se provezla ispod rotora. Ne znam koliko vas je dolje bilo, puni krug je biciklističke/pješačke staze, meni je fora tamo prolaziti i gledati aute gore kako se naguravaju. Izgleda puno mirnije iz žablje perspektive, obično u ulozi vozača gore gledam i ne vjerujem kako ljudi voze.
Vrijeme je jagoda, i na povratku mi je zamirisao štand s jagodama, pa sam stala i kupila. I kupujem od vikenda do danas, dobre su :)
Biciklističke su staze, inače, magnet za ljude koji se čvrsto drže biciklističke trake ko da ih netko tjera tamo. Jednako mi je milo kad ljudi na biciklističku stazu stave kontejner za smeće ili jednostavno terasu kafića.


A nakon radnog dana, dočekao me dar. Ljiljana s LivesArt bloga mi je poslala dar, ručnu uređenu kutijicu sa ručno rađenim sapunima. Uljepšala si mi dan, hvala ti! :)
Ja sam, u međuvremenu, konačno kupila kišobran. Imam jedan veliki koji radi. Imam dva velika, jedan čeka popravak, jako dugo čeka popravak, a drugi ima rupu na tkanini i par žica visi i zaista više kisnem nego ne, i već neko vrijeme sam svjesna da bih trebala kupiti kišobran. Ali, kao, ili nema lijepih, pa ja ne bih baš kinesko, pa me strah da će se raspasti ( to vole raditi mali kišobrani 10 minuta nakon kupovine, ako je vani pljusak), i trebalo je vremena da kupim jedan. Naišla sam na kiššobrane u DMu, vele da su hrvatski proizvod, a ja pokušavam, di mogu, kupovati domaće, i kupila sam nježno rozo crni kišobran koji preko cijele ručke ima naziv Hrvatski kišobran. No dobro, dobila sam što sam tražila :)
Čvrst je, ima udobnu ručku i mislim da ćemo se slagati.
Ovaj tjedan dosta vremena sam provela na mobitelu sa službama za korisnike, i to je posebna vrsta razgovora. Moja banka je nedavno promijenila aplikaciju na plaćanja preko neta, i nakon što sam godinama bez problema plaćala tim načinom, sad jednostavno ne znam. Problem je srećom bio u aplikaciji, koja je radila drugačije od očekivanog. Kako nikako nije išlo plaćanje, dala sam si truda i poslala im mejl s printscreenovima svih grešaka koje se pojavljuju, da porade na tome, da proradi. Dobila sam dogovor da oni vide da sam ja sama sebi pokušavala uplatiti novce. Kako klopiti banku iza uha? Na kraju sam otišla na njihovu fb stranicu i otkrila da nisam jedina koja se žali, pa me to malo utješiilo. Ali ideja da, kad ti korisnik prijavi kvar i pokaže slikama što sve ne štima, odgovoriš da mora da korisnik sam sebi greškom uplaćuje, mi trenutno drži 1. mjesto među glupim odgovorima institucija i tvrtki. Došlo mi je da im svašta kažem, i napišem i nazovem, ali biram bitke. Na kraju me jedna ljubazna zaposlenica na besplatnom broju vodila korak po korak, zajedno smo svako toliko popričale kako aplikacija baš danas čudno radi, tj. ne radi, možda je do moga Chromea u kojem radim, a možda i nije, pa smo se prebacile na staru verziju aplikacije, i nakon nekih 50 minuta ja sam uspjela uplatiti novce. Hvala ljubaznoj zaposlenici na strpljenju. Kad bi barem jednako pažljivo birali software za korištenje, kao što biraju ljude za info telefon.
Oko mene je sve u punom cvatu, i djetelina je procvjetala, i komaraca ima milijun, pa sam i ja otvorila sezonu ljetnih frizura i počela uvijati kosu.

Broj komentara: 8 :

  1. Šta se tiče pumpanja guma, ja imam Ponicu bez brzina, ne vozim je često (pogotovo ne sad u trudnoći), a i kad je vozim, ja to laganini po kvartu i tako... Nemam pojma kako se gume i na koliko pumpaju, to mi muž riješi. :D
    A jagode... Jedem ih non stop! Ne pamtim kad sam se ovoliko najela jagoda kao ove godine!
    Šta se tiče bankara... Ovisi kako na koga naletiš od referenata. Znam po sebi, radim u banci. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma naravno, bankari, ko i sva druga zaposlenja, ima svega. ti si bankarka? u u u :)

      Izbriši
  2. na 2 bara. ili čega već, ali na 2 :D. tako me učili. a i meni paše da su tvrde. istina je da se više umorim kad su ispumpane gume, što je logično, jer većom površinom sjedaju uz asfalt.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa i ja pumpam na 2 bara (ili što već) :) tip me uvjeravao da trebam na 4. na 4 bih glumila lopticu skočicu po cesti...

      Izbriši
  3. Jako lijepo, treba nekad otici na vikend odmor i biti sam sa svojim mislima, pa makar to bilo na par sati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se, treba otići na vikedn odmor :)
      hvala.

      Izbriši
  4. Super post, i sama volim tako uživati na biciklu. Ili kroz vožnju gradom ili negdje u prirodi, stvarno napuni baterije. mtb bicikli

    OdgovoriIzbriši

}, 10);